בוקר טוב

veredor

New member
ברכות!!!!!!!!!!!!!

סוף סוף זה הגיע. ברכות למשתחרר ואמא מאקי. ברור לך שאת נשארת איתנו, נכון???? חג שמח - עתה עתה בני חורין........... ממש מתאים לחג הפסח
 

Rוני

New member
עוד קצת וערב טוב

הכנות אחרונות של הבית מסיימת לסדר והולכת לשטוף לפני 3 ימים סיימו את התיקונים האחרונים לאחר השיפוץ ומאז פורקים ארגזים, מנקים, נותנים את כל העודפים לצדקה וגם מכינים את הסדר. הגב שלי צורח, עם פריצת דיסק שכבר כואבת לי בנשמה. כמו סכין מלובן בגב. הבן שלי עושה את הסדר בבסיס. נראה שהוא די מבסוט, במיוחד כיוון שלאחר מכן יגיע לשבת, לחג השני, ושוב שבת, ואז חותך לקורס מכי"ם. שונאת שהוא לא בבית. אם לא אגיע מחר למחשב שיהיה לכם חג נפלא שקט רגוע טעים לא משמין וכמובן, נתפלל לשלום גלעד. סיפרתי לכם שבבית הכנסת הרפורמי אותו אני פוקדת לפרקים יש כסא ריק עם שמו עליו? מאד מרגש.
 

ע ו מ ר 4

New member
רוזנתתתתתתתתתתתת

איזה הספקים!!! אני הספקתי לסדר פרחים. ולצם בעבורכם. כעת מבשלת סלק...לסלט סלק. הצלי כבר בסיר.....ונראה טוב....גם הריח די ממכר. מרק יהיה מחר....וגם כופתאות....אני מקציפה את הביצים..ככה אמא היתה מכינה והן יוצאות אוריריות. דגים גפילטעפיש כמו בפרסומת....כי זה לא התחום שלי....ואמאלה שלי כבר לא כאן על מנת להכין....וגם הפרסומת די נראית לי.חזרת לא יודעת איך...וגם אותה אמא היתה מכינה......תמיד.אז רשמתי על פתק הקניות והנה היא במקרר. שוקיים עם שזיפים ובצלים יוכנו מחר. אורז....כאן אוכלים אורז...יהיה עם משמשים. קינוח יהיה גם....מה?...לא יודעת...משהוא עם קיוי...קצפת...עיגולי קליק...בננה...שוקולד.לא יודעת. עוגת קוקוס ותפוז. בלילה אערוך את השולחן ...ככה אוהבת. הפרחים הסגולים....פריחת המרווה....עוד מעט יצטרף אליהם לבנדר בסגול.
 

Rוני

New member
לא הבנתי בנושא הביצים

קניתי תערובת מוכנה יש גבול מבחינתי
את מקציפה את הביצים לפני שמערבבת את אבקת הכותפאות או הס מלהזכיר קנוי? אחלה רעיון לסדר כבר מהלילה. מאמצת אותו בחום. פרחים, כל הזמן מביאים לי עציצים כי יודעים שאני חולת פרחים וגינון לי כבר יש לבנדר סגול קניתי קצת קישוטים לשולחן בחנות לעבודת יד לא מוגזם כי יש לי כמה משלי
 

sehel

New member
ערב טוב לכולם ! חג שמח ! ברכות לגולדן

המשוחרר. בהצלחה בהמשך !
 

rona4020

New member
תודה לאל...כבר הרגת אותנו......מאק..

היום,מחר היום,מחר.....כבר לא עמדתי בזה ...באמת. רק חיכיתי לשריקת הסיום....ואויי כמה היא מתוקה... שמפניה כבר פתחתם ??? מה אגיד ומה אומר.....תם פרק י' בצבא ההגנה לישראל..... ולילות טובים רווי שינה עוד מחכים לך.....אח איזה כיף...... מסרי לו את אהבתינו....ואיחולינו לאזרחות טובה..... ושיהיה חג חירות אמיתי.
 
למעלה