מההההה זהההההה????? את לא מגיעה???? "מקווה שתהנו במפגש"... לא מבינה, שיט מה קורה פה???
@ @@ New member 18/3/03 #17 מההההה זהההההה????? את לא מגיעה???? "מקווה שתהנו במפגש"... לא מבינה, שיט מה קורה פה???