בוקר טוב עולם

נטע20111

New member
בוקר טוב עולם

מה שלום כולם ? לאקרובט : אתה לא יכול להבליח אחת לכמה ימים ולצפות שהפורום ישרוד ! צריך לעשות מעשה , לכתוב כל יום משהו אני מציעה להקים פורום רבגוני : הגיגים בכלל , ואלטרנטיבה לפורום האח הגדול ופירוט בהמשך.... לשזטערי וכייפית : השנה קיבלתי שוק מהאח הגדול - בתחילה משהו היה שונה ... אתמול יצא לי קצת לראות ואני לא רוצה להתנבא , אבל בתחושה שלי הולך להיות מעניין ומפתיע בגדול. לדעתי , האח לא פראייר מי שיוביל חזק הם הבלתי צפויים והבלתי קונבנציונליים ולדעתי אלה הם שניים תמיר ורדי איתם וולטר כל השאר תפאורה שבלונית , בליל של קשקשת , פוזה ןטייפקאסט תמיר להערכתי - הוא אוצר גולמי של טוב ואנושיות אנשים נתפסים למראה - למעטפת החיצונית המוזרה משהו דעו לכם שיש בו כל כך הרבה מעלות והוא נבון וקורא מציאות באופן גאוני ( של הבית) השאלה , איך יתמודד הלאה והאם מעלותיו לא יושחתו ? לגבי איתם - אני חושבת שהעיוורון שלו מעלה , הוא מזהה אנשים באופן ראשוני ועמוק הבעיה - היא הקשר שנוצר בינו לבין הפוזה והאיש שי רגב. רק שלא יאמץ את העיניים ( האינטרסים) של רגב, כי אז יהיה טוב. חברה - לא להיבהל , העונה תהיה מענינת ... צריכים לעבור את השלבים הראשונים של ההמולה והאנדרלמוסיה יש פוטנציאל רב... המוטו של העונה יסוב סביב שקר החן והבל היופי ואולי - מיהו הנכה והמוגבל ? וכל אחד יכיר מזווית אישית יותר , ימין שמאל ראדיקלי דתיות פאנטית הולכת להיות עונה עם תוכן... בתיקווה רבה שאנשים יקלפו באומץ עצמם... ובאשר לפורום הזה , וזה לך אקרובט וגם לאחרים אני מציעה לשמר אותו , כי זה מאסט.. אבל חייבים לכתוב בתדירות גבוהה יותר , כי הוא הולך ומתאייד אפשר לכתוב מכל וכל , וכן לבנות אלטרנטיבה לפורום הרשמי של האח בנושא האח , כי בפורום אני לא מוצאת ידיים ורגליים , בלאגן ותו לא . אז מה דעתכם ?????? מרימים את הכפפה ?
 

נטע20111

New member
ועוד משהו קטן אך חשוב...

ממשיכים לשמר את הבייביז שלנו מ-24/7..האח לא אלטרנטיבה לענין הזה....
 

קונדור10

New member
לגמרי מסכים !

בהתחלה זה נראה נורא אבל צריך לתת לאח הגדול קצת זמן בשביל לעכל את הדמויות החדשות ויש עוד כנראה המון מה לגלות. בהחלט חברי הדור הבא חקוקים ואהובים (כל אחד עם המועדפים שלו....)
 

נטע20111

New member
קונדור 10

מסכימה לגמרי שחברי הדור הבא עדיין טבועים בנפש , וכל אחד עם בחירתו..... האח - הפעם הפתיע בגדול ... כל כך שונה וכל כך לא צפוי . האמת ביומיים הראשונים ובעצם עד היום הרעש וההמולה קצת קשים לעיכול במיוחד , יוסי והדציבלים , ואני ממש לא נוקטת עמדה שיפוטית עדיין... מי שמסקרן אותי ועדיין לא מובן לי - הוא תמיר ורדי. הוא מאד מרגש אותי , מפתיע בחלק מהזמן ויחד עם זה אני לא כל כך מבינה אותו ... אבל יש בתוכנית המון המון פוטנציאל להעלאת סוגיות בעלות ערך מוסף נראה לי שתהיה תוכנית עם עומק....
 

שזטערי

New member
בשלב הזה אני רק מציצה מידי פעם לאח הגדול

גם בעיני איתם יחד עם וולטר מסקרן מאוד, הוא בחור ממש מעניין. כמו כן סער מעניין אותי, יש לי בעיה עם הדעות הקיצוניות שלו, אבל הוא בחור מאוד אינטלגינטי. אתמול בערב הוא דיקלם לכולם שיר מאוד מיוחד. מישהו העלה את זה לפורום, שווה לשמוע, מעלה המון מחשבות. אני חושבת שבחרו קסט יוצא דופן הפעם, יש שם כמה אנשים חכמים ועם דעות מוצקות, יהיו לדעתי הרבה ויכוחים אידיולוגיים וזה בהחלט יכול להיות מעניין. בנתיים אני מסתפקת במעקב דרך הכותבים בפורום ובשידור עצמו. למרות שהזמנתי את ערוץ 20 אני רק מציצה בו אולי מקסימום 15 דקות ביום. וכמו שכבר כתבתי, אני עדיין מחוברת למשתתפי הדור הבא.
 

נטע20111

New member
הי

סער מעניין הדעות שלו מפחידות אבל הוא נעים הליכות ואינטיליגנט מאד אבל רציתי לשאול , מה את חושבת לגבי תמיר המוזרות שלו ויחד עם זה הוא נבון מיהו לדעתך אותי הוא מסקרן ביותר,
 

שזטערי

New member
היי נטע

עדיין לא גיבשתי דעה לגבי תמיר, אני צופה מעט מאוד ולכן לא הספקתי לתהות על קנקנו. עושה רושם של בחור עם לב טוב. מודע למוזרות שלו ( גם אמר זאת בתעודת הזהות) יש לי תחושה שהוא גיי, כי הוא מזכיר מאוד את לאון . אבל בהחלט יכול להיות שאני טועה. מעבר לזה אין לי מושג- עם הזמן נלמד להכיר אותו. קשה לי לקבל את ברי סימון, למרות שהיא נעימה בשיחות היא יותר מידי מנסה לחנך ולהטיף. וברור לגמרי שלשם כך היא נכנסה לתוכנית.
 

נטע20111

New member
לילה טוב

ברי סימון - עושה רושם שהיא בשליחות מיסיונרית את יודעת מי שנשמע לי מעניין - קים , הבעיה שלי איתו קצת שהוא מעט אגרסיבי ותוקפני ולכן נראה לי שיחטיא את המטרה תמיר - ימים יגידו , הרושם שלי , ואולי אני טועה , יהלום לא מלוטש ... סער - מבריק ובעל אישיות נעימה אבל האידאולוגיה... איתם - פייר , אני בונה עליו ....נראה עד עכשיו - חבורה מוזרה ויוצאת דופן.... ביי
 

לואיזה7

New member
בינתיים אין עניין רב באח הגדול -

ואם פתחת כאן פתח לדיבור על האח הגדול, אז הנה פוסט המתאר את הפיצוץ שהיה אתמול בין יוסי לברי : ברי ויוסי
 

נטע20111

New member
לואיזה 7

נכון כרגע ענין אינה ההגדרה בכל זאת שלב היכרות ... אותי יותר מסקרן השלב הזה .. אבל לא לגבי ברי/יוסי שבאמת הטייפקסט של הומו רעשני ודתייה חשוכה מבחינתי די מוכר... החידוש עבורי אלה אנשים דוגמת איתם - מי העיוור ? תמיר - שאני לא יודעת להגדירו לי , אבל הבנתי שקיים פער בין החצוני לפנימי.. סער - ערן - אני חוזה פוטנציאל עומקי ... להמשך.... נראה עד כמה יתממש..
 
למעלה