בוקר טוב לכולן

דלית0408

New member
בוקר טוב לכולן

טוב אז גם אני אשתף קצת בשבועיים באחרונים אני בבית, משום מי אני עדיין בשלב שעוד לא מעשעמם ואני מקווה שאם כל מה שתכננתי לי לעשות לחופש לא ישעמם לי. אני נהנת מהאחיינית המתוקה שליץ רואה אותה לפחות ארבע פעמים בשבוע ואפילו יותר. היום אני צריכה להכין מערכת שעות לשנה הבאה ואני מאוד מתרגשת כי זאת השנה האחרונה שלי ויהיה לי בסופה תואר שאפשר להגיד שקיבלתי אותו נבכבוד רב. יש לי גם משהו לשתף שקשור אני חושבת לתסמונת. לפני חמישה ימים עברתי ניתוחון להוצאת גוש שומני בשוק של רגל ימין. אני עדיין מחלימה ממנו עם תפרים והאמת היא שהיה די מפחיד. לפני שלוש שנים היה לי גוש דומה אך הרבה יותא קטן באגודל בכף היד. כל מה שאני תוהה לעצמי הוא האם כל הבלוטות השומניות האלו קשורות לתסמונת? נדמה לי ששאלתי את רופאת האנדו' שלי אז בזמנו והתשובה היתה חיובית. מעניין אותי לדעת למה זה קורה, את הסיבה לזה. זהו אחרי שקצת חפרתי שיהיה לכן יום מקסים דלית
 

elitp

New member
קודם כל, תרגישי טוב

לי יש כמה גושים בצוואר, שעד היום לא בדקתי והם לא מטרידים אותי במיוחד. פעם היה לי גוש ביד שמאל שנעלם כמו שבא. ממה שאני יודעת גושי שומן מאד נפוצים ולא רק בטרנר. בד"כ הם לא מזיקים.
 

yaelluu

New member
אז ככה

דליתוש שתהיה לך החלמה מהירה תמצי את חופשת הקיץ עד תומה,ותהני מהאחיינית שלך :) מקווה שתספיקי לעשות כל מה שרצית ושהמערכת של השנה האחרונה לא עמוסה מידי. אני מתחילה כנראה רק השנה ללמוד אז יש לי עוד המון זמן עד לקבלת התואר.
 
למעלה