בוקר טוב לכולם

מרי-לו

New member
בוקר טוב לכולם



לחברים היקרים שלי: דידי(בת), חגית 22, ספיידרוומן, פטישון, רקדן, י פ ע ת, ארז*, מאיה*, מסטר, יניבי, בייבי,עינת.., קפצתי לביקור. תודה רבה על מסיבה שלא תשכח, על יום הולדת שלא היתה לי כמוה מעולם, תודה על ההשקעה, תודה על המתנות ועל הברכות המקסימות. אוהבת אתכם חברה לעד מרי-לו נ.ב. לכל מי שלא נכח, אל דאגה פטישון צילם ותמונות ייפורסמו בהמשך. ;-)
 
למעלה