בוקר טוב לכולם,,, !
לא מספיק שאני חולה,,, ולא מספיק שבאתי לעבודה,,,(התחשבתי בבוסית שלי,,,) גם תפס אותי שוטר על הבוקר,,, ועוד איזה שוטר,, מהבול,,,, השוטר: את יודעת שפנית ימינה מבלי לאותת? אני: מה אתה אומר? השוטר: תני לי את הרשיונות של ושל הרכב,,, אני: ואתה מתכוון לתת לי דו"ח? השוטר: למה לא? עברת עבירה,,, ואני: אם אתה אומר לי שפניתי ימינה בלא איתות,,,, יכול להיות,,, אבל אם תיתן לי דו"ח,,, אני אוכל להתלונן עליך,, ! השוטר: (קצת בהלם) זה איום? ועל מה בדיוק תתלונני עלי? אני: איפה ראית שוטר,,, שעוצר בחורה,, ורוצה לתת לה דו"ח בגלל שלא אותתה,,, וכל עוד הרשיונות שלה ושל הרכב תקפים,,,עם אורות דלוקים ביום,,, ואתה,, שוטר נכבד,, נוסע,,, בלי אורות דלוקים ביום,,, מה אתה אומר על זה??? השוטר: תשמעי,, הפעם אני מוותר לך,,, שאני לא אראה אותך פונה בלי לאותת,,, ואני: (משחקת בסנטר,,, עם איזה חיוך ערמומי,,,) תהיה בריא,, אחי!!! אחחחחח למה כל הדברים האלה נופלים עלי,,,, וקורים דווקא לי? בכל אופן,, דו"ח לא קיבלתי,,, אז שיהיה לכם בוקר טוב ומקסים,,,! ויש למישהו נענע??? הגרון,,, הגרון כואב נורא!
לא מספיק שאני חולה,,, ולא מספיק שבאתי לעבודה,,,(התחשבתי בבוסית שלי,,,) גם תפס אותי שוטר על הבוקר,,, ועוד איזה שוטר,, מהבול,,,, השוטר: את יודעת שפנית ימינה מבלי לאותת? אני: מה אתה אומר? השוטר: תני לי את הרשיונות של ושל הרכב,,, אני: ואתה מתכוון לתת לי דו"ח? השוטר: למה לא? עברת עבירה,,, ואני: אם אתה אומר לי שפניתי ימינה בלא איתות,,,, יכול להיות,,, אבל אם תיתן לי דו"ח,,, אני אוכל להתלונן עליך,, ! השוטר: (קצת בהלם) זה איום? ועל מה בדיוק תתלונני עלי? אני: איפה ראית שוטר,,, שעוצר בחורה,, ורוצה לתת לה דו"ח בגלל שלא אותתה,,, וכל עוד הרשיונות שלה ושל הרכב תקפים,,,עם אורות דלוקים ביום,,, ואתה,, שוטר נכבד,, נוסע,,, בלי אורות דלוקים ביום,,, מה אתה אומר על זה??? השוטר: תשמעי,, הפעם אני מוותר לך,,, שאני לא אראה אותך פונה בלי לאותת,,, ואני: (משחקת בסנטר,,, עם איזה חיוך ערמומי,,,) תהיה בריא,, אחי!!! אחחחחח למה כל הדברים האלה נופלים עלי,,,, וקורים דווקא לי? בכל אופן,, דו"ח לא קיבלתי,,, אז שיהיה לכם בוקר טוב ומקסים,,,! ויש למישהו נענע??? הגרון,,, הגרון כואב נורא!