בוקר טוב לכולם

אפרסק 28

New member
בוקר טוב לכולם

שנה חדשה בפתח ואיתה שנה של סקרים חג הסוכות מתקרב ובא מי תקע כבר יתד ראשונה ומי מתכוון להכין סוכה ומי לא.....הרי כתוב בסוכות תשבו שמונה שבעה ימים זה אחד החגים האבובים עלי..... הברכות בסוכה המאכלים האווירה בוקר טוב ישראל
 

אפרסק 28

New member
מיואשת .....

את האמת לא חשבתי על זה... אבל אם כבר העלת אז שיהיה נהנה מהספק... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל זה מנהג להכין את העמוד הראשון של הסוכה אחרי כיפור
 
טוב אז...........

בעלי במילואים ולכן לא הצלחנו לתקוע את היתד....... אבל את שאר הסוכה עם הסכך אני מתחייבת עד יום חמישי לסיים. אוקיי?
 
סוף עידן העזרה ההדדית...

הקיבוץ לא יכל לשלוח מישהו אחר שיתקע לך ת´יתד ? חחחחחחחחחח...
 
יוווווווווווווווווו

ומי אמר לך שדיברנו על סקס ולא על מסורת??? שמעת כבר את האימרה החמור קופץ בראש???? את המחשבות שלך בפעם הבאה תשאיר לעצמך ואל תשפיל את עצמך ברבים....
 

אפרסק 28

New member
זה שאני חושב על סקס....

זה ידוע אני מה לעשות גבר ועובד עם הורמונים אבל כמו שאמרת חמור קופץ בראש
 
למעלה