בוקר טוב ליום שלישי!

מקפינגווין? אני מרפאה אנשים? שויין

אני בעד שינויים בתחום זה לפי הצורך, לא יותר מידי כי זה מבלבל את אנשי הראש בלון. יעיד הניק שלי שאוטוטו שנה להיווסדו (ואז אני שמה מאחוריי עוד נקודת ציון של שנה חלפה)
 

גואה4

New member
כבר שנה? גם לזה???

מעניין... אז מה דעתך על - מקהארלי? מקדלתא? מקדג? מקכאפה? מקקנאפה? מקרויאל? מקגיוור? מקטמבל? מקכדישאניאסתומכברכימיצינו?
 

גואה4

New member
שאותה נקודת זמן היא ציון להרבה דברים שונים...

סתם פילוסופיה בגרוש של אישה שאין לה כוח להשכיב את הילדים לישון....
 

גואה4

New member
השכבתי!

כשאני מתעצבנת אז באמת זה לוקח רק עוד שתי שניות... עכשיו שמישהו ישכיב את הכלב הנקץ הזה!
 

גואה4

New member
אוווווו איך את נתפסת לפעמים לשטויות שאני

אומרת בלי יותר מידי לחשוב ואז אני צריכה להסביר את עצמי... לפעמים אני בעצמי לא יודעת מה אני מתכוונת. אבל אני אנסה - התכוונתי לזה שביום שאני אציין שנה למות אימי יהיו עוד הרבה אנשים בעולם שיצינו דברים באותו יום - לידה, יומולדת, יום נישואין, יום שנה, היום שהחתול שלהם ברח, היום שהם קיבלו בשורה משמחת, היום שבו הם התנשקו לראשונה... כל מיני כאלה דברים. כאילו באותו יום יהיו כל כך הרבה אנשים כל אחד עם רגשות שונים, מציינים דברים שונים שקרו באותו יום. ובעצם - כל יום הוא ככה. יכול להיות שאיפשהו מישהי ציינה היום שנה למות אימא שלה, שנה לניצחון שלה על הסרטן, שנה לחברות שלה עם הבחור הכי חתיך, יומולדת שנה לתינוק שלה, שנה בעבודה שהיא ממש אוהבת. וזה מדהים לחשוב שככה זה כל יום. כל יום הוא יום שנה של מישהו. למשהו. בקיצור - החיים זה דבר מעניין. ואני גם חושבת על המשפחה הזאת מאיתמר - שאיתם אנחנו חולקים ונחלוק לעד את יום השנה הזה, באותו בית קברות, באותו בוקר חורפי. המראה של האלונקות עם הקטנים האלה זה משהו שלא עוזב אותי. ונתן לי גם אז ונותן גם היום - פרופורציות לכאב הגדול הזה. את רואה שלא באמת היית צריכה לשמוע את כל זה.
פעם הבאה תקשיבי לי...
 
תודה שהסברת

וטוב לא הקשבתי לך
ומעניין גם לראות בכמה דברים של "שנה" נתלים כדי להרגיש שעבר. והמדריכה של האירובי אכן נאצית. בדוק (מדריכ-ה)
 
חשבתי על הפילוסופיה שלך בגרוש

ושני דברים- הראשון, נקודת הציון המדוברת של האשפוז שלי ולאחריו החלפת ניק זה רק עוד איזה חודשיים. בתחושה שלי זה תיכף, אבל מבחינת התאספות נקודות ציון שאת מדברת עליהן זה רחוק. הנה, שני הדברים התחברו
 

גואה4

New member
נראה לי מקתחת...

וכדאי שאני אזיז אותו מפה כבר! הבוקר קמתי ב3/4 שעה איחור. כן. היה רע לתפארת.
 
למעלה