בוקר טוב! כעוסה אבל אופטימית

m i c h a l y

New member
אפרסקוש../images/Emo140.gif

כל הכבוד על האופטימיות! אחרי שהמערכת התעללה בך פעמיים אני הייתי מצפה לקצת יותר פסימיות.... בכל אופן, קריאת ההודעה שלך עוררה בי זעם רב, אני שמחה מאוד שכתבת את שם הרופא, היית צריכה לכתוב את שמו בכותרת כדי שכל העיניים המשוטטות כאן ייתקלו בו.... אני ממליצה בחום להגיש מכתב תלונה מפורט (!), כי רופאים מסוג זה לעולם לא ישנו התנהגותם אם אנחנו לא נשיב מלחמה! אני ממש מקווה שכל ההתלבטות שלך (ושלי...) לגבי התנהגותנו בחודש הבא תתבטל לאור בשורות טובות. אז הרבה בהצלחה לימים הקרובים (אם הבנתי נכון אז הביוץ יקרה ממש בקרוב) ואולי כדאי לשקול לנהל מעקבים מעין זה באופן פרטי - התשלום אמנם יקר אך חד פעמי לכל מחזור (כמה מעקבים שצריך) והבריאות הנפשית שלך שווה כל שקל שתשלמי... המשך שבוע נפלא ונטול התעללויות
, מיכל.
 

m i c h a l y

New member
רק אחרי ששלחתי ראיתי שאלתך -

אם הבנתי נכון אז אכן מעקב זקיקים אינו הוכחה וודאית לקיום ביוץ. לשם כך יש צורך בבדיקות דם אשר יאתרו את ההורמונים בגוף..
 

אפרסקה

New member
תודה מיכלי וגורבי! על העידוד ועל המ

המידע לגבי בדיקת הדם. האם זו בדיקה שעושים במקום או שצריך לבוא בבוקר? מיכלי, כל הכבוד על גישתך החיובית (אני מתייחסת לשרשור בו סיפרת על הזקיק של 1 מ"מ (או ס"מ? כנראה שאני בחיים לא אקלוט)
 

גורבי

New member
לשרותך תמיד ../images/Emo140.gif

וגם אני תהיתי בקשר למתי אפשר לעשות את הבדיקה - אני מתכננת ללכת לשם מחר מוקדם בבוקר, ולהספיק (אם צריך, ואם התור יאפשר) גם את המעקב וגם את בדיקת הדם. בכל מקרה, אני אשאל ואעדכן :).
 

m i c h a l y

New member
אפרסקה

עכשיו אני מבולבלת כמוך - אני כבר לא בטוחה אם זה 1 ס"מ או מ"מ.... עד עכשיו הייתי בטוחה שזה 1 ס"מ, וכששאלתי את הרופא מה הגודל הרצוי הוא ענה שבערך פי שניים... בכל אופן, עכשיו הצצתי בשירשורים קודמים והבנתי שמודדים במ"מ, אז אני לא כ"כ יודעת.... התקשרתי לרופא כדי לברר, אך הוא לא נמצא כרגע. אנסה יותר מאוחר או פשוט אברר זאת ביום ד' - במעקב הנוסף. בכל אופן אני מקווה שאצל שתינו התקדמות הזקיקים תהיה מפתיעה ומוצלחת... מיכל
 

גורבי

New member
לא אפרסקה ../images/Emo9.gif אבל מותר להתערב?

הי מיכלי, מה נשמע? גם אני הייתי מבולבלת לרגע איתך, אבל זה בעצם נשמע הגיוני: 1 ס"מ = 10 מילימטר, ו"בערך פי שניים" זה בסביבות ה-20 מילימטר, שזה (עד כמה שהבנתי) גודל טוב לביוץ. בקיצור, נשמע לי שהזקיקים מתקדמים יפה, גם אצלך (דרך אגב, זה "זקיקים" ברבים? כמו אצל פונג? אז גם לך יש סיכוי לבריונים...). מחזיקה אצבעות לכולנו בלול (אני כבר ממש מרגישה כמו תרנגולת עם כל העיסוק הזה בביוץ).
 

m i c h a l y

New member
גורבי, תודה!

כן, זה באמת הסבר הגיוני, כנראה שכל נושא המעקב ניטרל את ההגיון אצלי.... בכל אופן, אני מאחלת גם לך (ולכל המנסות באשר הן) שהחודש יהיה ה- חודש.... מיכל. ואה כן, זה זקיקים, אבל זה עדיין לא מצביע על כיוון ההתפתחות בהמשך, לפעמים לקראת הסוף נוצר "זקיק מוביל" בודד למרות שהיו כמה שהתחילו את המרוץ... אני מניחה שזה קשור לכדורי האיק' שפונג ואני התנסינו בהם..
 

28קטנה

New member
מההזהה? ככה להביא לי את הסעיף

עלללל הההבוקר!!!!!!!!!
יקירתי , כמו שעברנו את פרעה נעבור גם את זה! מזל שאת לוקחת את זה טוב, אני כבר הייתי חוטפת שם איזה אמוק קטן... אל תחזרי לשם,ותגישי תלונה. אין שום סיבה בעולם שככה יתיחסו אליך!!
 
למעלה