בוקר טוב - חדש פה

מתעורר32

New member
בוקר טוב - חדש פה

היי לכולם , אחרי סביבות 13 שנה של עישון קל (מחצי קופסא ביום בתקופת הצבא עד לשתי סיגריות ביום עד ימים אלה) החלטתי לסיים את העניין. אמנם זה לא פעם ראשונה שהגעתי להחלטה הזאת (כמו רוב האנשים פה אני מניח...) , ופעם אפילו החזקתי מעמד שנה שלמה עד שחזרתי לרעל הממכר , אבל הפעם זה סופי !!!. החלטתי שאני מסוגל להפסיק בלי עזרים מיוחדים (ספרים , מדבקות וכו') , אלא בכח הרצון בלבד. האם אתם חושבים שיותר קל ל"מעשן קל" להפסיק מאשר למעשן כבד , או שההרגלים הם אותם הרגלים (סה"כ למרות שבזמן האחרון עישנתי 2 סיגריות ליום , הם "ישבו" יופי בתוך השגרה היומית , ועדיין היה פה הרגל) ? עוד טיפים שבא לכם לחלוק ? שיהיה יום טוב , ונקי מרעלים !!!!!
 

עוגת

New member
אהלן

עזוב אותך שטויות,הטיפ היחידי שיש לי לתת לך: אל תגע בסיגריות נ ק ו ד ה . ואם כבר...אז ברור שעדיף לעשן שתיים שלוש סיגריות ביום מאשר קופסא...לא?! אבל הכי טוב-לא לעשן!!! איכסה פיכסה. ביי~בהצלחות.
 
למעלה