בוקר טוב - והתנצלות

בוקר טוב - והתנצלות

בוקר מקסים לכל הכותבים כאן. מתנצלת שביומים האחרונים קצת לא הייתי כאן, הבת שלי עבר 3 חיסונים ביום אחד והייתה קצת חולה ביומיים האלו. ולכן הקשה עליי להיכנס לכאן. אזמה שלומכן??? מה שלום הילדים? איך עובר השבוע?
 
ראשית החלמה מהירה לקטנטונת

כל כך מבינה הייתי בסרט הזה זה לא קל הבן שלי קיבל סוף סוף תאריך גיוס אני מתרגשת וגם חרדה
 
תודה

אוי אני כל כך מבינה אותך לגבי הגיוס. את חותמת לו לגבי גיוס לקרבי? או שזה לארלוונטי....
 
ממש אבל ממש לא

למרות ששלוש שנים חפר לי במוח לכך והשתכנע שמקרבי לא יצא כלום וגם עם היה רוצה אין מצב שהייתי חותמת הוא כל חיי מגדלת אותו לבדי
 
מעניין

כרגע אין לי דיעהלגבי זה לא בעד ולא נגד זה כל כך אינדבידואלי ואי אפשר לשפוט אף אחד בשום גישה שיהיה לכם במזל.... שיהיה לו גיוס קל ונעים
 
אני באופן אישי ולמרות הקושי הרגשי הייתי חותמת

נכון שיש לי שני ילדים אבל,,,מבחינתי זה לא לתת לו להגשים את עצמו ו/אולעשות באמת מה שהוא רוצה, אני לא שופטת ולא מתיימרת לתווכח בנושא אלא ש,,נכון שיש סיכון ובחיים שלנו גם ברחוב או בדסקוטק או בכל מקום יכול לקרות אסון כזה ואחר אבל,,בני הבכור מזמן אמר לי שהוא רוצה ללכת ליחידה מובחרת או ימ"מ וכאלה,,עד הצבא יש 6 שנים שלבטח יטוסו,,מאידך,,,לא אמנע ממנו וכך גם חשבתי שהיה ילד יחיד,(הבחינות קשות מאד אז מי יודע ..) למדתי את עצמי לא לנסות לראות "בו" מגשים את רצונותיי או צריך לגדול תחת הצל שלי. ,זה לא אומר שאני לא מגוננת עליהם מידי לפעמים אבל,,יש בי צד רגשי מהילדות שאני עובדת על זה ללמד אותם את הדרך הנכונה לחיים ואני כן רוצה שיגשימו את עצמם. זו אני,
 
מיוחדת

שקודם כל המשתמטים למינהם יתגייסו וישרתו את המדינה שהם בזים לה אני גידלתי את בני לבדי עם כל הקשיים מסביב ואין מצב שדווקא בשרות יכול לקרות חס וכפס דבר גרוע גם אני שירתתי בצה"ל וגם מילואים אבל בזמני לא היו כמות כזו אדירה של משתמטים למינהם
 
אני מכבדת את דברייך ויחד עם זאת

גם אני הייתי בצבא ובתפקיד רלשי"ת בפיקוד דרום,,, מבינה לליבך אבל אני אישית לא אמנע מבני מה שהוא רוצה להיות,,חלק ממני גם כזו אז מבינה אותו,
 
עוד משהו קטנטן,,בנוגע למשתמטים שלא נותנים

דוגמא בכלל בעל אופן לא לי,,,לא נכנסת לזה אפילו אבל אם נתחיל לחשוב ש"ההוא" לא משרת ,,ולמה "ההוא" כן ולמה וכמה,,זה לא יגמר, אותי לא מעניין מהמשתמטים כי אחרי הצבא אין להם עבודות באזרחות,,,לפחות שיהיו גו'בניקים,,שיעשו משהו עם עצמם זה בטח לא דוגמא לחיים,ובטח לא לבן שלי,,עד אז אלוהים גדול,
 

רוד9

New member
שוב אני

כמה שאת צודקת, זה לא יגמר אף פעם למה זה משתמט וזה קרבי. אבל היום נותנים למשתמטים לגיטימציה זו כבר לא בושה. וזה כואב ומרגיז וזה לא בדיוק שלא מוצאים עבודה הם מוצאים וגם מוצאים. אחת הדוגמאות הטובות זה כוכב נולד שחלקם לא עושה צבא וכולם סוגדים. אנחנו עם שחי על חרבו ולצערי נמשיך לאבק על זכותינו להיות כאן ולחיות כאן חופשים לדורי דורות.
 

רוד9

New member
היי

אני איתך בכל מילה,גם לי יש בן אחד יחיד ומיוחד בן 10 אינני אמא אוביקטיבית אך מאחרים אני שומעת. טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה(בצחוק) אינני חושבת שאם נעצור אותם נוכל לשנות סדרי עולם .אני מאמינה בגורל ואם הוא ירצה ללכת לקרבי אני אחתום בלב כבד ורועד אבל אחתום. אם הוא יהיה חיל בקריה או בכל מקום עורפי אחר זה אינו נותן חיסון, לפחות הוא יעשה משהו שהוא מאמין בו.חוץ מזה אנחנו חיים במקום שהמילה השתמטןת היא לא בליקסיקון כולם הולכים לצבא וליחידות מובחרות, ואם חס וחלילה יש בעיה אתה מתנדב, גם אני שירתתי ביחידה קרבית וכל בני משפחתי כך שאם ירצה אחתום. שיבוא שלום במהרה ,ושישובו הביתה בשלום.
 

רוד9

New member
שבת שלום

שלום ונעים מאד בגלל שאת מנהלת את האתר,אני פונה אליך ומקווה שיגיע לכולן. ביום ראשון בערוץ 2 יש תוכנית של עינת ארליך על ילדי בנק הזרע, למרות שהיא טוענת שהגיעו אליה ולא היא אליהם בראש העניו עומדת אשה שנעזרה בבנק הזרע לפני 15 שנה ומאז מידי פעם מופיעה בעיתונות ובטלויזיה ומעודדת את הענין לגלות לילדים מי תורם הזרע(לדעתי כל תפקידו הסתיים לאחר התרומה לכן אין לקרוא לו אבא) לטענתה, אותה זה לא מענין רק בנה מאד מאד רוצה לדעת, זה היא אמרה כבר לפני 10-11 שנים ולא מפסיקה. אני לא בטוחה שזה מה שעניין אותו אלה אם טחנו לו במוח. לדעתי האישית ולעוד אחרות ששוחחתי איתם אסור שזה יקרה אותם ילדים סקרנים או אולי אמהות ימנעו מאחרות להגשים את האמהות כי אנשים יפסיקו לתרום וחבל. ואין לדעתי הפסד גדול יותר לוותר על חווית האמהות. אז אנא מי שחושבת כמוני כתבו כאן באתר.
 
אני מבינה אותך

ומעריכה את דעתך. אני גם חושבת שאותם גברים אלמונים עשו זאת במטרה להישאר אלמוניים. התכנית בהחלט נותנת פתח למצב שיסכן את התרומות בארץ, שגם ככה הוא לא מהגבוהים ביותר. אבל בנקי הזרע למיניהם מתחייבים לשמירת פרטי התורם בסודיות ואי מסירתם לאף אחד כולל לא לאישה שהרתה מהם או לילד. אני כולי תקווה שהאמון הזה לא יישבר.
 

רוד9

New member
מי אתה תורם אלמוני יקר?

אינני בטוחה שהעניין נשאר כל כך אנונימי לפי הפרומו של התכנית הם או הילדים מקבלים המון אינפורמציה כולל תמונה וחלק מסוים של מספרי תעודת הזהות כולל תאריך לידה. אנחנו חיבות לעשות משהו.
 
אני גם מסכימה איתך שאם בחרת שזו הדרך

אותה אישה = אז שתלך עם זה לאורך כל החיים עם הילד, אני יודעת ששאלות הילדים לא קלות אבל,,,אני את שני בניי מגדלת לבד ולא מבנק הזרע,מידיד שהסכים וזהו, מקבלת מזונות אבל,,הבכור יודע שאבא שלו חי אי שם וזהו,,,שאני בחרתי לגדל אותו לבד גם אם בחירתי לא נכונה זו האמת ולא יהיה מצב אחר בחיינו כמשפחה אלא אם יהיה לי בן זוג אז זה יהיה שונה,,ועדיין זה לא יהיה האבא שלו אלא בן זוגי, זה בהחלט גורם מרתיע החשיפה הזו שלא נכונה גם לגביי, התורם לא מוכן שידעו עליו ותרם מסיבותיו הוא,,אז בשביל מה לומר לו "שלום,,,אני הבת שלך,,ביום בהיר אחד ו,,,,מה אחרי זה???
 

רוד9

New member
שלום

אני גם לא נעזרתי בבנק הזרע אלה ידיד טוב ויקר שרצה לעזור אם כל הלב והנשמה אך לא רצה קשר של אב ואני רציתי ילד שהוא שלי ורק שלי לטוב ולרע, כל התהליך היה אם עורך דין כי כל ההריון היה צפיה של הרבה שנים .בני נולד כתוצאה של הפרית מבחנה. אני חושבת על כל האחרות שאין ידיד וכן רוצות להיות אמהות חד הוריות מבחירה ורוצות להיות אם כמוני וכמוך וכל החיטוט הזה רק יהרוס להם את הסיכוי.
 

Jen74

New member
אמנם נפתח על זה שרשור נפרד

אבל רציתי להגיב ישירות אליך. לדעתי, זה שתורם הזרע בחר להיות אנונימי וזה שאת בחרת ללדת ללא בן זוג, אלו הבחירות שלכם, ההורים של הילד. אנונימי או לא, עדיין תורם הזרע הוא האבא של הילד, בכל מה שקשור לתרומה גנטית. גם את וגם התורם חשבתם על עצמכם כשהחלטתם לעשות מעשה, הוא לתרום זרע ואת לקבל את התרומה של הזרע ולהרות ללא בן זוג. הילד/ה גודל/ת ומתבגר/ת ולא נשאר/ת הילד/ה הקטן/נה שלך. בסופו של דבר יגדלו להיות גבר/אישה עצמאיים וירצו זוגיות ולהקים בית משלהם, עם בן/בת זוג וילדים משלהם. תמיד יהיה חסר להם, גם אם לא יגידו לאמא, החצי הגברי בתמונה הזוגית. אנחנו עדיין חיים בעולם שבשביל להביא ילד לעולם צריך גבר ואישה, זרע וביצית. כשהילד יגדל הוא ממילא ישאל את עצמו "איפה אבא שלי בכל הסיפור הזה?" שלא לדבר על האפשרות שהילד/ה עלול/עשוי להתקל באחים/ות נוספים מאותו אב תורם זרע או באבא עצמו מבלי לדעת שזה הם.
 

רוד9

New member
היי jen 74

למעשה הבן שלי הוא תרומה לא חשוב איך וכיצד, בחרתי לגדל אותו מבחירה לבד ומצפוני שקט מאד הוא ילד שגדל לתפארת ללא הקשר הגנטי, את יודעת נשים רבות מקבלות גם תרומת ביצית ולא רק תרומת זרע, בואו נהרוס גם להם את החלום ונבקש גם את זהות האם הביולוגית. לפי דעתי אין צורך לחפור. צריך להיות חוק כמו בארצות הברית שזוג שנירשם לנשואין צריך לעבור בדיקות גנטיות .יש גם את ענין גנבת זרע ועוד כל מיני מקרים שהילד אינו יודע מי אביו. לדעתי הכל הענין הוא איך מעבירים זאת לילד לדעתי יש גם קצת הגזמה אם כמויןת האחים את כמה שידוע לי גם פה יש הגבלה של מספר תרומות וכמו כן יש הרבה תרומות של גויים, שאינם חיים בישראל(לפני הרבה שנים מתנדבים בקיבוצים היו נותנים תרומות זרע).
 

Jen74

New member
זוג שנרשם לנישואין - זה קצת מאוחר מדי, לא?

תארי לעצמך סיטואציה של זוג שמגיע להרשם לנישואים, עובר בדיקות גנטיות ואיך שהוא מתגלה שדווקא הם מקורבים ומסתבר ששניהם מתרומות זרע/ביצית - מה שלא יהיה. אולי מקרה נדיר - אבל טרגי אם יקרה. זה שחוץ מתרומות זרע יש גם תרומות ביציות וגם גניבת זרע וכו'... זה לא משנה את העובדה שהילדים האלה לא יודעים מי ההורים שלהם ואם במקרה יש איפה שהוא בעולם אחים למצה שלהם. אני לא באה להגיד עכשיו שכן, צריך לפתוח בפני ילדי התרומות את האופציה למצוא את אבא/אמא - תורם הזרע/ביצית ואולי גם אחים למחצה, ממש לא. רק ציינתי את העובדה שההורים לוקחים על עצמם את האחריות הזאת לקבוע לילד שהוא יהיה חד הורי מבלי שיוכל לדעת מי החצי השני שסייע בהבאתו לעולם. אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה יביא את הילד לתהיות ולמחשבות ולא משנה איך מגדלים ילד, הוא תמיד ידע שהוא קצת שונה, גם אם יש עוד אלף ילדים כמוהו בישראל.
 

רוד9

New member
היי jen74

אני חושבת שזה ויכוח סרק, במיוחד שראיתי את התכנית אתמול, רותם הבחורה שחיפשה את אביה אמרה במפורשות הוא לא חשב אלי שתרם זרע בזמנו,אין שום סיבה שאני אחשוב עליו עכשיו. והשאלה היתה בענין רגישות איך ללכת למישהו שלפני הרבה שנים תרם זרע והלך ואולי היום הוא בעל משפחה שלא יודעת או לא רוצה שום קשר לענין.נכון שיש פה בעיה ואני לא חושבת על גילוי עריות לא רלוונטי אני רק חושבת על הענין של בעיות גנטיות שיכולות להווצר. כמה ילדים חושבים שאבא הביולוגי הוא זה שגידל אותם אך למעשה הם ממישהו אחר שלאם היה מפגשון אם השכן או סתם סטוץ אין להתעלם מכךשיש הרבה ילדים מאומצים שאינם יודעים מי האב אך כאן זה בנק הזרע אפשר ללחוץ אפשר לתבוע אולי נצליח. לי יש חברה טובה שלפני כ 30 שנה פתחה את תיק האימוץ שלה והתברר שהיא תוצאה של אונס כיצד את חושבת שהיא הרגישה באותו הרגע,תאמיני לי שזו היתה התמוטטות טוטלית. בני יודע שהוא מתורם אנונימי מבחינתו יש לנו את האינפורמציה הנחוצה וזהו זה.שיגיע הרגע בגיל יותר בוגר אני אומר לו שהוא יצתרך להיות גלוי אם בת זוגו לעתיד וזהו. ביי
 
למעלה