בוקר טוב אז איך עבר עליכם הסילווסטר?

xcalibur

New member
בורות

אני מניח שא גם מתנהלת לפי הלוח שנה העברי, נכון?
 
איזה עצבים ! בסך הכל מה כתבתי ? שזה לא החג

שלנו ? לא אנחנו המצאנו אותו ? שים לב מה כתבתי גם לג'ניפר: שאין להשוות את רמתם הנמוכה של חגיגות הסילבסטר בארץ לאלה שבחו"ל, אז חבל אפילו לנסות לחגוג.
 

xcalibur

New member
אז מי המציאו? הנאצים?

תעשי לי טובה. מדובר כאן בחגיגות סוף לוח השנה הלועזי - זהו! את יום ההולדת של ישו חוגגים ב-25 בדצמבר, וסילבסטר זה שם שמועלה על שפתיים של כמה פרוטסטנטים בודדים וישראלים הדיוטים שלא יודעים מהחיים שלהם. אם את כול כך מתעקשת ללכת לפי הדת שלך אז אפילו מצווה להיות בשמחה גדולה. איפה הבעיה פה לא הבנתי?
 
אם לך אין בעייה, אז גם לי אין בעייה, רבבאכ !

מתעקש לנפנף בכפירה בגאווה רבה. יש לנו ראש השנה - זה בא' בתשרי. מתישהו בתחילת ספטמבר, אז אני לא דתייה, אבל את החגים שלנו אני כן חוגגת בקטנה.
 
זו לא כפירה

כיוון שלנו אין משמעות דתית/ערכית לסוף השנה האזרחית כמו הנוצרים. אנחנו סתם חוגגים כל סיבה שיש למסיבה וסיבה להתנשק בחצות. אם היו חוגגים פה את כריסמס, אז מילא.. הייתי לגמרי איתך וכולם פה היו מסכימים איתך. אבל כולה עוד תירוץ למסיבה, ביג פאקינג דיל.
 
ואללה את רק מחזקת את מה שאני אומרת: סילבסטר

זה סתם תירוץ למסיבה, ולכן אני לא מרגישה שזאת המסיבה שלי. אם איזה זוג חברים היה חוגג אירוסין שהיו יוצאים בדיוק בתאריך הסילבסטר, והיה מזמין אותנו ואת שאר החברים, לדוגמא, אז היתה לי סיבה למסיבה ולחגיגה.
 
את לא מבינה שזה כולה סיום שנה?וזה לא חג דתי!

זה לא שחוגגים את זה בגלל שהנוצרים חוגגים את זה. אני באמת לא מבינה מה הקטע.
 
ממש לדבר פה אל הקיר. בדיוק בגלל שזה כולה סיום

שנה , ולכן כזאת מסיבה חסרת משמעות מבחינתי, אני לא חוגגת אותה.
 
לא קוראים לי קיר

ולא אמרתי לך שאת חייבת לחגוג או ניסיתי להכריח אותך. את פשוט קודם דיברת על מנהגים של הישראלים.. ונתת כל מיני סיבות הזויות, ולכן הסברתי לך שלא מדובר במשהו משמעותי לנו, ושזה רק עוד יום למסיבה גדולה.
 
הסיבות שאת קוראת להן "הזויות" הן של לא מעט

תושבים במדינה הזאת, ושלך רק מוסיפה מבחינתי על חוסר המשמעות של המסיבה הזאת.
 

פנומן 72

New member
את לא חוגגת את ה"סילווסטר"

את מציינת את סיומה של השנה האזרחית שבמידה לא מבוטלת אחראית למרבית האירועים שאת מציינת בחיים שלך (כמו למשל תאריך קבלת המשכורת, תשלומי הארנונה, קביעת המדד החדש, ועוד). אז לא צריך להיות מקובע
 

recorder1

New member
היה מעניין

1.התחלנו במסיבת הרחוב בפלורנטין. 2.המשכנו למסיבה בלונדון מינסטר. שילמנו המון כסף על מוניות: (2 זוגות): 1.רמת אביב – לרוטשילד : 60 ₪ (באזור 23:30) 2.רוטשילד – דיזנגוף\קינג גורג' : 60 ₪ (באזור 01:30). 3.לונדון מינסטר –רמת אביב 80 ₪ (באזור 04:00).
 
לא חוגגת חגים של גויים אנטישמים ../images/Emo156.gif

אתמול גם ירד גשם והיה נורא קר בחוץ, אז ביליתי בבית עם החבר. היה כיף, חמים ונעים
 

גניפר14

New member
לא כולם אנשישמים את יודעת? או שלא?

גם אנחנו קוראים להם גויים וזה לא אנטישמי?
 
מה איכפת לי מכולם? דיברתי על סילבסטר

ולא, גויים זה שם חיבה לכל מי שאינו יהודי, ואין בזה שום דבר אנטישמי. אם את חוגגת חגים שלהם אז תהני, אבל אני ועוד רבים כמוני לא חוגגים וגם זה בסדר.
 
למעלה