בוקר אור

נעמי 1

New member
בוקר טוב טליה...

גם לי יש יום חופשי... בעצם יש לי כל יום, יום חופשי
אני הכי אוהבת את קניון איילון. באחרים אני הולכת לאיבוד. בילוי נעים לך. נעמי
 

טליה34

New member
יאללה, בואי

תולה מכונה, מורידה זבל, שמה אודם, ויוצאת בדיוק לשם.
 

מיכל31

New member
אם היית קרובה אליי

ומשום מה נראה לי שלא... הייתי מתפלחת בשביל זה מהעבודה .
 

טליה34

New member
עד שאת זזה......

אני כבר חזרתי.... עמוסת כל טוב. חתמתי על איזה נייר בראש אינדיאני....ולקחתי חצי חנות..... איזה מזל. רק חתמתי על נייר קטן......הראתי כרטיס מועדון......וקיבלתי הביתה שקיות עם המון דברים....חחחחחחחחחח טוב....וגם קניתי מתנת יומולדת לאחי.....וגם לאחותי...... החלטתי לא להיכנס לחנויות ילדים וגברים....ומשום מה, הצלחתי....חחחחחחח אחחחח....מה שקניות טובות עושות לי......אחחחחחח........
 

נשית~37

New member
בחיי

אין כמו קניות לשיפור מצב הרוח...הא? אפילו סקס לא עושה את זה כמו לרוקן מדפים בחנויות חחחחחחח
 

טליה34

New member
נשיתוש

שום דבר....אבל שום דבר..... לא משתווה לקניות בגדים ונעליים....... וסקס הוא ממש לא השוואה טובה. יודעת למה? כי סקס, להבדיל ממזומנים....זמין כל הזמן....חחחחחחחחחח
 
אני ממש שונאת קניות

צריכה תמיד בשביל זה לקחת נעלים נוחות, הרבה אויר לריאות, ממש סימפונזיון פני היציאה. לוותר או לא לוותר. כאילו יוצאת לכבוש משהו. אבל התוצאה כיפיית.
 

טליה34

New member
../images/Emo9.gifשולינקה...תיקון טעות......

זה לא ביזבוז..... בגדים יפים הם כורח מציאות. לא?
 
למעלה