אני כבר חזרתי.... עמוסת כל טוב. חתמתי על איזה נייר בראש אינדיאני....ולקחתי חצי חנות..... איזה מזל. רק חתמתי על נייר קטן......הראתי כרטיס מועדון......וקיבלתי הביתה שקיות עם המון דברים....חחחחחחחחחח טוב....וגם קניתי מתנת יומולדת לאחי.....וגם לאחותי...... החלטתי לא להיכנס לחנויות ילדים וגברים....ומשום מה, הצלחתי....חחחחחחח אחחחח....מה שקניות טובות עושות לי......אחחחחחח........
שום דבר....אבל שום דבר..... לא משתווה לקניות בגדים ונעליים....... וסקס הוא ממש לא השוואה טובה. יודעת למה? כי סקס, להבדיל ממזומנים....זמין כל הזמן....חחחחחחחחחח