בוקרררררררר

יעללל נגנההה ליי בגיטררהה!../images/Emo110.gif

חחח איזה לא קשורה אני
לפני כמה דקות יעלי ניגנה ליי בגיטררהה.. היא מנגנתתת מזההה יאאאאאפפפפהה
רוצו לבקש ממנה
 
למעלה