בודק את ההודעות הקונטקסטואליות החדשות

djdanchen

New member
בודק את ההודעות הקונטקסטואליות החדשות

אם אתה מתענין למשל ברכישת עגלה לתינוק אז סביר להניח שתגיע להודעה כמו זו או כמו זו: עגלת תינוק פג פרגו דגם פרמט - גם טיולון וגם עגלת תינוק אמבט (עריסה) באחד. עגלת תינוק מהפכנית המשלבת בין הפוקציונליות של עגלת תינוק אמבט (עריסה) עם היתרונות של עגלת תינוק קלת משקל. קיפול נוח (קיפול מטריה) ללא צורך להתכופף. בסופו של דבר אתה עשוי לבחור בזו - עגלת תינוק עם בד רך ונעים המגן על התינוק, ידיות טלסקופיות הניתנות לכיוון לנוחות כל מי שדוחף את העגלה, גלגלים מתכווננים, מזרן שינה בעל פטנט עולמי, מיוחד לשמירה על גוף התינוק, שילוב אולטימטיבי בין נוחות, בריאות ובטיחות לתינוק לבין נוחות והנאה להורים. בוגאבו Bugaboo במקרה שכזה תשמח לראות פה באנר של שילב שמזמין אותך לעגלות במחיר מיוחד לגולשי תפוז - נכון?
 

djdanchen

New member
מאד הפותעתי שלא הופיע לי פה באנר של שילב...

אולי פה יופיע לי באנר של אבקת חלב כלשהי? אם אתה בענין של אבקות חלב ומחפש טקסטים כמו זה - נשים נזקקות לתחליפי חלב במצבים כגון רגישות ללקטוז המצוי בחלב, או באלרגיה לחלב. גם טבעונים מעדיפים לצרוך תחליפי חלב במקום חלב מן החי. חלק מתחליפי החלב נחשבים כמזון בריא יותר מאשר חלב, משום שהם כוללים פחות כולסטרול או שומן רווי. בחלקם חסרים מרכיבים הקיימים בחלב, כגון ויטמין B12 או מינרלים כמו סידן. תחליפי החלב העיקריים הם חלב סויה וחלב אורז. סוגים נוספים הם חלב שקדים, חלב קוקוס, חלב קנבוס וחלב בוטנים. או כמו זה - ציתי לדעת איזה אוכל הכי מומלץ לילדים מטרנה או סימילאק? אחרי שראיתי את כל הבלאגן של חברת יו שכחתי את שמה החברה נו יו חברה שהמוצרים שלה היו פגומים והמון ילדים נפגעו מוחית זה פשוט זעזע אותי אני מאוד רוצה לשמוע מאמהות שמתמשות גם במטרנה וגם בסימלאק מה לדעתם לגבי החברות ואיזה בעיות נוצרו עקב מוצר כלשהו. הפעם אני ממש מצפה לראות פה באנר של סימילאק...
 

djdanchen

New member
ואם אני מבין משהו במחשוב ענן ומתענין בתחום

וקורא את ההודעה הזו שעוסקת בתחום המחשוב הענין ומה היתרונות שלו לעומת מחשוב לא ענן אז אני אצפה פה לראות באנר קונטקסטואלי של מייקרוסופט. אם אני לא אראה אני אתאכזב. מה זה מחשוב ענן? מחשוב בענן (באנגלית: Cloud computing) הוא פיתוח המאפשר להשתמש בכוח עיבוד ומחשוב דרך רשת האינטרנט. זה בעצם דימוי לרשת האינטרנט המבוסס על הצורה הגרפית בה מתארים את הרשת בתרשימי זרימה (Computer network diagram). בענן המחשוב נמצאים הנתונים והלוגיקה העסקית של מערכות המחשוב בשרתים ובמרכזי מחשבים והם מופעלים מיחידות קצה מרוחקות. כתוצאה מכך אין המשתמשים צריכים לרכוש ולנהל משאבי ומערכות מחשוב ובמקום זאת שוכרים אותה כשירות מספקים שמעמידים כוח מחשוב שהגישה אליו תהיה מרחוק דרך האינטרנט. מאפיין זה מאפשר להימנע מהוצאות גדולות על רכישת ציוד ותוכנות תשתית ומהצורך לנהל אותן. ענן המחשוב מאפשר למשתמש שליטה וויסות של עוצמת המחשוב הנדרשת, כך שבעיתות עומס ניתן לשכור כוח מחשוב גבוה יותר ובעתות רגיעה להקטין את ההוצאה. בחלק מהמימושים של התפיסה גם נחסך הצורך לפתח או לנהל יישומים. המשתמש בענני מחשוב עשוי להיות ארגון גדול, ארגון בינוני או קטן או אדם בודד. הספק הוא בדרך כלל חברה גדולה, שפיתחה תשתיות מתאימות ומספקת שירותים למספר גדול של משתמשים. המשתמש משתמש בשירותי הספק באמצעות האינטרנט מבלי צורך לדעת על הסביבה הטכנולוגית בה ממומשים שירותים אלה. החזון של ענן המחשוב הוא לאפשר למשתמשים להתחבר לכל שירותי המחשוב להם זקוקים באמצעות האינטרנט, באופן דומה להתחברות לרשת חשמל. על אף שבדרך כלל המושג ענן מחשוב מתייחס למרכזי מחשוב של ספק חיצוני יש המשתמשים גם במושג "ענן מחשוב פנימי", מושג המתייחס לשירותים הניתנים בגבולות אותו ארגון, אך באתרים פיזיים שונים. כל זה כתוב בוויקיפדיה אז זה בטח נכון.
 
למעלה