בוא

שמים1

New member
בוא ../images/Emo79.gif

בוא נכבוש את הדממות בזעקה ניצחת בריחוף אל מרחבים נלכוד את המילים. בחיק אותה תחושה אמתיק את לשונך המתלטפת על גופי בשיכרון חושים.
 

טאKילה

New member
מקסים../images/Emo20.gif

היידה שמתי אטמי אוזניים, תצעקו חזק אל אותם מרחבים
שמים כתבת יפה מאוד
 
שתיקה

שתיקה היא זעקה שתיקה לעיתים מביעה יותר ממילים ושיחה שתיקה היא תחושה יפה מאוד כתבת שמים1...אהבתי
 
למעלה