גיאלי יור דרום
New member
בואו נתעורר!!!!!!!!
אני לא יודעת אם שמתם לב אבל בינתיים אנחנו מתייחסים בעיקר לכיבוש ופחות לבעיות החברתיות הרבות מאד שיש לנו בארץ. השרים המושחתים בממשלה הזו מעלים לעצמם כל חודש את המשכורת, הנכים יושבים בגשם/בשלג/בקור כלבים של ירושליים ועדיין לא עשינו מחווה ארצית רשמית... האבטלה בעיצומה וכספים מבוזבזים על שטויות איפה אנחנו כשמעבירים חוק למשפחות ברוכות ילדים (שבינינו משרת אך רק את החרדים)?! איפה אנחנו שהתנחלויות מקבלות תקצוב בלתי פוסק?! ולמה אנחנו לא מוחים על התקציב שמשרת רק 120 איש מתוך 6 מיליון?! הגיע הזמן שנתעורר הגיע הזמן שבמקום כמה בודדים שהולכים להזדהות עם הנכים נגיע בצורה מסודרת ומאורגנת לירושליים, שבמקום לעשות צומת כל יום שישי על ,כמה מפתיע..., כיבוש, נעשה הפגנת תקציב גדולה ושבימי שבת נפוצץ את ביל"ו סנטר ושפיים... אם אנחנו רוצים אנחנו מסוגלים..... אז בואו פשוט נתחיל.... זה באמת לא קשה כמו שזה נראה
אני לא יודעת אם שמתם לב אבל בינתיים אנחנו מתייחסים בעיקר לכיבוש ופחות לבעיות החברתיות הרבות מאד שיש לנו בארץ. השרים המושחתים בממשלה הזו מעלים לעצמם כל חודש את המשכורת, הנכים יושבים בגשם/בשלג/בקור כלבים של ירושליים ועדיין לא עשינו מחווה ארצית רשמית... האבטלה בעיצומה וכספים מבוזבזים על שטויות איפה אנחנו כשמעבירים חוק למשפחות ברוכות ילדים (שבינינו משרת אך רק את החרדים)?! איפה אנחנו שהתנחלויות מקבלות תקצוב בלתי פוסק?! ולמה אנחנו לא מוחים על התקציב שמשרת רק 120 איש מתוך 6 מיליון?! הגיע הזמן שנתעורר הגיע הזמן שבמקום כמה בודדים שהולכים להזדהות עם הנכים נגיע בצורה מסודרת ומאורגנת לירושליים, שבמקום לעשות צומת כל יום שישי על ,כמה מפתיע..., כיבוש, נעשה הפגנת תקציב גדולה ושבימי שבת נפוצץ את ביל"ו סנטר ושפיים... אם אנחנו רוצים אנחנו מסוגלים..... אז בואו פשוט נתחיל.... זה באמת לא קשה כמו שזה נראה