בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו
אני מקבל את ההערה שהנושא אינו צריך להיות חלק משרשור הנרות. כרוכבים בכביש אנו חשופים לסכנות רבות - לא מעט עקב קיומם של עוברי דרך נוספים. כרוכבים אנחנו מכורים לאדרנלין. אני לא מהסס לכתוב "מכורים". איני מוציא את עצמי מהכלל הזה. טעויות ברכיבה בכביש , רכיבה שאינה מביא בחשבון את משמעות השילוב של מהירות +אספלט+ תשתית שלא נועדה ואינה צריכה להיות מיועדת לענות לטעויות כאלה = תריסר או שניים של הרוגים , בדרך כלל צעירים , בכל שנה. לוויות של סוף השבוע. כאשר חברות הביטוח יוציאו פוליסות ביטוח חובה הן עלולות לסרב לבטח רוכבים על סוגי אופנועים המשמשים לרכיבה ה"ספורטיבית". הסיבה : המתאם בין סוג האופנוע לבין קטלניותו כפי שתוכח , במשך הזמן , מהסטיטיסטיקה שכיום אינה ממש קיימת (לא מתייחסים לדגם המסויים של האופנוע. אין הבדל בין דו"ש 600 סמ"ק לכביש 600 סמ"ק ). כדי להקטין את כמות ההרוגים צריכים כולנו לעשות יד אחת - למשטרת ישראל אין את היכולת להתמודד עם בעיה שהיא התנהגותית / תרבותית . אני בדעה שכציבור של רוכבים צריך לשלוח את מכורי אדרנלין הכביש למסלולים שאינם קיימים , למעבר לסופרמוטו ואני אישית מקיים מזה למעלה מ 3 שנים מסיונריות פעילה מהכביש לשביל. מה דעתכם ? אנא אל תתייחסו לתאונה הקטלנית בעין השופט או כל תאונה מסויימת אחרת בכביש הצפון , בבית גוברין או בסדומערד. שכנעו אותי שאני טועה.
אני מקבל את ההערה שהנושא אינו צריך להיות חלק משרשור הנרות. כרוכבים בכביש אנו חשופים לסכנות רבות - לא מעט עקב קיומם של עוברי דרך נוספים. כרוכבים אנחנו מכורים לאדרנלין. אני לא מהסס לכתוב "מכורים". איני מוציא את עצמי מהכלל הזה. טעויות ברכיבה בכביש , רכיבה שאינה מביא בחשבון את משמעות השילוב של מהירות +אספלט+ תשתית שלא נועדה ואינה צריכה להיות מיועדת לענות לטעויות כאלה = תריסר או שניים של הרוגים , בדרך כלל צעירים , בכל שנה. לוויות של סוף השבוע. כאשר חברות הביטוח יוציאו פוליסות ביטוח חובה הן עלולות לסרב לבטח רוכבים על סוגי אופנועים המשמשים לרכיבה ה"ספורטיבית". הסיבה : המתאם בין סוג האופנוע לבין קטלניותו כפי שתוכח , במשך הזמן , מהסטיטיסטיקה שכיום אינה ממש קיימת (לא מתייחסים לדגם המסויים של האופנוע. אין הבדל בין דו"ש 600 סמ"ק לכביש 600 סמ"ק ). כדי להקטין את כמות ההרוגים צריכים כולנו לעשות יד אחת - למשטרת ישראל אין את היכולת להתמודד עם בעיה שהיא התנהגותית / תרבותית . אני בדעה שכציבור של רוכבים צריך לשלוח את מכורי אדרנלין הכביש למסלולים שאינם קיימים , למעבר לסופרמוטו ואני אישית מקיים מזה למעלה מ 3 שנים מסיונריות פעילה מהכביש לשביל. מה דעתכם ? אנא אל תתייחסו לתאונה הקטלנית בעין השופט או כל תאונה מסויימת אחרת בכביש הצפון , בבית גוברין או בסדומערד. שכנעו אותי שאני טועה.