אבח"י
Well-known member
הפעם קצת בני ברק וקצת בת ים, שהרי תל אביב היא ליבו של מטרופולין "דן".
כצפוי בתל אביב, המשתתפים מייצגים קשת ישראלית שלא נמצא בדרום או בירושלים.
עפי סדר ההשתתפות:
זוהר, אומן שמתפרנס היטב מאומנותו, גאה בכך מאוד. הראשון שאירח. טרח ועמל על בישוליו, וכמו כל משתתף ידע שהוא ינצח. אדם נעים מאוד, קשוב, אבל משקף ערכים בורגניים/שמרניים ביחס ל"מגדר", ל"פרוגרס" שמרשה לא.נשים להיות "נטולי הגדרה", "תלושים" בשפתו. איך אפשר, שאל את חנצ'ה.
יעל, משפיענית רשת חרדית, אבל לא מהסוג שאנחנו מכירים/חושבים. היותה חרדית אחרת בלט מהנכונות שלה לאכול במטבח של חילוני, כל חילוני. עבור חרדי ממש המטבח החילוני אינו מסוגל להיות ברמות הכשרות הנדרשות, לכן לעולם לא יאכל בו. בטח לא ישתמש בסכו"ם ובצלחות רב פעמיות. היא חיבקה את לינור, שהיא "זכר" ביולוגי, ומחיטוטיי במרשתת, החרדים לא מקבלים את הנראות הטרנסג'נדרית כ"אמת ביולוגית". הבנתי שהיא מבלה הרבה בחו"ל עם אחיותיה. בהחלט הועמדה בפני "הסתירה" שהיא חיה בה, אבל מבחינתה, למעט כעס של אפליית נשים, היא דווקא אוהבת ללכת עם הפיאה. הכינה אוכל בינוני לגמרי. זוהר ציין בציניות - סושי, זה "היי אנד" מבחינתה.
חנצ'ה [חן], א-בינארי, נזיל מגדרית, פעם היא בן פעם הוא בת. מראש אני אומר, זו הדמות היחידה שממש חיבבתי השבוע. מבחינה ביולוגית היא אישה, אבל הוא מלהטט בעזרת המושג "מגדר" בין היות גבר, היות אישה, היות א-בינארי. אתי באחד הראיונות אמרה שיש לה רחם, שתביא ילד וזהו. בשיחה עם זוהר הוא טענה שאינו נמשך לגברים. זוהר שאל: אז את לסבית? התשובה היתה - אל תכניס אותי למגירות. הם הכינו אוכל טעים מאוד. היה מאמץ רב להיות מקורי, לא שגרתי. לא אהבתי את הדרך בה הן בישלו. לא נקי.
אתי, גננת בפנסייה עם חוש הומור טוב ופתיחות גדולה. יש בי כנראה הסתייגות מבני גילי שמסתובבים עם צעירים וחושבים מחד גיסא שהם נורא "קולים" "צעירים" ומאידך גיסא חייבים לדהראות את חוכמת גילם. בניגוד לדלילה הירושלמית, אתי חביבה, לא מזויפת והקבלה שלה אמיתית לגמרי. הכינה אוכל "ביתי" ולא צלחה עם הקינוח. המשתתפים אהבו אותה, אם כי הקונפליקט עם לינור לא היה קל לשתיהן.
לינור, טרנסג'נדרית עם התנהגויות של "אוחצ'ה" . היה משהו מטריד מאוד בהתנהגות של לינור. התנשאות, ניסיון להראות "השכלה רחבה", ביטויי "עדינות" מופרכים [אני רגישה לחורים באוכל, על הלחוח] ושיפוטיות בלתי פוסקת. המאמץ שלה להראות שהיא הכי טובה, הכי חכמה עורר בי רצון ללטף אותה על הראש ולהרגיע אותה. הכינה אוכל מעולה. לא יצירתי מי יודע מה.
יש לי תחושה שהשבוע עבר עריכה משמעותית מאוד. משאריות הדברים שנאמרו ע"י המשתתפים בראיונות ברור שהשבוע לא עבר בקלות כמו שטרחו להציג לנו. ברור יותר ויותר עפ"י חלוקת הפרק שיש מקום רחב יותר לאפיון הדמויות ופחות לבישולים עצמם. גם לבידור, שהפך לחובה, יש מקום נרחב.
אני ממש מצטער שהשאלון שהכינה יעל, נכון/לא נכון על חרדים נזרק כמעט כולו לרצפת העריכה.
כצפוי בתל אביב, המשתתפים מייצגים קשת ישראלית שלא נמצא בדרום או בירושלים.
עפי סדר ההשתתפות:
זוהר, אומן שמתפרנס היטב מאומנותו, גאה בכך מאוד. הראשון שאירח. טרח ועמל על בישוליו, וכמו כל משתתף ידע שהוא ינצח. אדם נעים מאוד, קשוב, אבל משקף ערכים בורגניים/שמרניים ביחס ל"מגדר", ל"פרוגרס" שמרשה לא.נשים להיות "נטולי הגדרה", "תלושים" בשפתו. איך אפשר, שאל את חנצ'ה.
יעל, משפיענית רשת חרדית, אבל לא מהסוג שאנחנו מכירים/חושבים. היותה חרדית אחרת בלט מהנכונות שלה לאכול במטבח של חילוני, כל חילוני. עבור חרדי ממש המטבח החילוני אינו מסוגל להיות ברמות הכשרות הנדרשות, לכן לעולם לא יאכל בו. בטח לא ישתמש בסכו"ם ובצלחות רב פעמיות. היא חיבקה את לינור, שהיא "זכר" ביולוגי, ומחיטוטיי במרשתת, החרדים לא מקבלים את הנראות הטרנסג'נדרית כ"אמת ביולוגית". הבנתי שהיא מבלה הרבה בחו"ל עם אחיותיה. בהחלט הועמדה בפני "הסתירה" שהיא חיה בה, אבל מבחינתה, למעט כעס של אפליית נשים, היא דווקא אוהבת ללכת עם הפיאה. הכינה אוכל בינוני לגמרי. זוהר ציין בציניות - סושי, זה "היי אנד" מבחינתה.
חנצ'ה [חן], א-בינארי, נזיל מגדרית, פעם היא בן פעם הוא בת. מראש אני אומר, זו הדמות היחידה שממש חיבבתי השבוע. מבחינה ביולוגית היא אישה, אבל הוא מלהטט בעזרת המושג "מגדר" בין היות גבר, היות אישה, היות א-בינארי. אתי באחד הראיונות אמרה שיש לה רחם, שתביא ילד וזהו. בשיחה עם זוהר הוא טענה שאינו נמשך לגברים. זוהר שאל: אז את לסבית? התשובה היתה - אל תכניס אותי למגירות. הם הכינו אוכל טעים מאוד. היה מאמץ רב להיות מקורי, לא שגרתי. לא אהבתי את הדרך בה הן בישלו. לא נקי.
אתי, גננת בפנסייה עם חוש הומור טוב ופתיחות גדולה. יש בי כנראה הסתייגות מבני גילי שמסתובבים עם צעירים וחושבים מחד גיסא שהם נורא "קולים" "צעירים" ומאידך גיסא חייבים לדהראות את חוכמת גילם. בניגוד לדלילה הירושלמית, אתי חביבה, לא מזויפת והקבלה שלה אמיתית לגמרי. הכינה אוכל "ביתי" ולא צלחה עם הקינוח. המשתתפים אהבו אותה, אם כי הקונפליקט עם לינור לא היה קל לשתיהן.
לינור, טרנסג'נדרית עם התנהגויות של "אוחצ'ה" . היה משהו מטריד מאוד בהתנהגות של לינור. התנשאות, ניסיון להראות "השכלה רחבה", ביטויי "עדינות" מופרכים [אני רגישה לחורים באוכל, על הלחוח] ושיפוטיות בלתי פוסקת. המאמץ שלה להראות שהיא הכי טובה, הכי חכמה עורר בי רצון ללטף אותה על הראש ולהרגיע אותה. הכינה אוכל מעולה. לא יצירתי מי יודע מה.
יש לי תחושה שהשבוע עבר עריכה משמעותית מאוד. משאריות הדברים שנאמרו ע"י המשתתפים בראיונות ברור שהשבוע לא עבר בקלות כמו שטרחו להציג לנו. ברור יותר ויותר עפ"י חלוקת הפרק שיש מקום רחב יותר לאפיון הדמויות ופחות לבישולים עצמם. גם לבידור, שהפך לחובה, יש מקום נרחב.
אני ממש מצטער שהשאלון שהכינה יעל, נכון/לא נכון על חרדים נזרק כמעט כולו לרצפת העריכה.