בואו הצא'טה!

dark warrior

New member
../images/Emo31.gif

הצ'אט מסרב לעבוד לי. כבר ניסיתי משו כמו 7 פעמים והוא כל פעם תוקע את המחשב ללא תוצאות.
 

dark warrior

New member
המחשב רע.. אבל הצלחתי לסדר.

בקושי רב
 

dark warrior

New member
עשיתי סיים משימה.

ואז כל השולחן עבודה נסגר לי ולפני שהוא נפתח מחדש הספקתי ללחוץ על הצ'אט. הסיבה היא שבשביל הזבל של תפוז צריך הרבה זיכרון מטמון.
 
אה...

איך עושים סיים משימה ושאז כל שולחן העבודה ייסגר לך? (אני יודעת שאני בורה גמורה בעניינים האלה..)
 
למעלה