בואו הצא'טה!
D dark warrior New member 20/6/06 #3 ../images/Emo31.gif הצ'אט מסרב לעבוד לי. כבר ניסיתי משו כמו 7 פעמים והוא כל פעם תוקע את המחשב ללא תוצאות.
../images/Emo31.gif הצ'אט מסרב לעבוד לי. כבר ניסיתי משו כמו 7 פעמים והוא כל פעם תוקע את המחשב ללא תוצאות.
T The Girl Who Lived New member 20/6/06 #4 גם אצלי זה ככה... תפוז רע! רע! רע! או שזה המחשב שלי שרע? :-O
D dark warrior New member 21/6/06 #9 עשיתי סיים משימה. ואז כל השולחן עבודה נסגר לי ולפני שהוא נפתח מחדש הספקתי ללחוץ על הצ'אט. הסיבה היא שבשביל הזבל של תפוז צריך הרבה זיכרון מטמון.
עשיתי סיים משימה. ואז כל השולחן עבודה נסגר לי ולפני שהוא נפתח מחדש הספקתי ללחוץ על הצ'אט. הסיבה היא שבשביל הזבל של תפוז צריך הרבה זיכרון מטמון.
T The Girl Who Lived New member 21/6/06 #16 אה... איך עושים סיים משימה ושאז כל שולחן העבודה ייסגר לך? (אני יודעת שאני בורה גמורה בעניינים האלה..)
אה... איך עושים סיים משימה ושאז כל שולחן העבודה ייסגר לך? (אני יודעת שאני בורה גמורה בעניינים האלה..)