בהרהור מס' 13 ...

boaz1012

New member
בהרהור מס' 13 ...

יש משפט שהוא כל כך נכון לטעמי שהוא "להישאר כדי להישאר"...
 

odery

New member
אהמ

אני הבנתי את המשפט הזה כאין ברירה.לא מבחירה,ירדנו לפה ועד שלא יקחו אותנו אנחנו כאן.
 
למעלה