בהרהור מס' 13 ... יש משפט שהוא כל כך נכון לטעמי שהוא "להישאר כדי להישאר"...
B boaz1012 New member 16/8/07 #1 בהרהור מס' 13 ... יש משפט שהוא כל כך נכון לטעמי שהוא "להישאר כדי להישאר"...
O odery New member 17/8/07 #2 אהמ אני הבנתי את המשפט הזה כאין ברירה.לא מבחירה,ירדנו לפה ועד שלא יקחו אותנו אנחנו כאן.