goldman100
New member
בדיקה
שלום, רציתי לדעת האם יש סכנה כלשהי כאשר מבצעים בדיקת איידס, בעצם קיום הבדיקה עצמה, אני שואל אזת מכיוון שהייתי באיכילוב בבדיקה והבדיקה שמתי לב מתבצעת ללא כפפות של האחות, והצמר גפן ששמים לאחר הבדיקה חשוף לאוויר ....או שניתן להיות בטויים במאה אחוז? דבר נוסף רציתי לשאול, ביצעתי בדיקת איידס כחודשים וחצי(10 שבועות) לאחר המקרה החשוד, הדביקה יצאה שלילית אך האחות אמרה לי כי התוצאה תקפה ל-3 חודשים אחורה, ומספר רופאים אמרו לי חודשיים מדוע הסתירות? יש צורך בביצוע בדיקה חוזרת?(מדובר במקרה שאין בו חשד סביר להדבקה) . תודה רבה ויום טוב
שלום, רציתי לדעת האם יש סכנה כלשהי כאשר מבצעים בדיקת איידס, בעצם קיום הבדיקה עצמה, אני שואל אזת מכיוון שהייתי באיכילוב בבדיקה והבדיקה שמתי לב מתבצעת ללא כפפות של האחות, והצמר גפן ששמים לאחר הבדיקה חשוף לאוויר ....או שניתן להיות בטויים במאה אחוז? דבר נוסף רציתי לשאול, ביצעתי בדיקת איידס כחודשים וחצי(10 שבועות) לאחר המקרה החשוד, הדביקה יצאה שלילית אך האחות אמרה לי כי התוצאה תקפה ל-3 חודשים אחורה, ומספר רופאים אמרו לי חודשיים מדוע הסתירות? יש צורך בביצוע בדיקה חוזרת?(מדובר במקרה שאין בו חשד סביר להדבקה) . תודה רבה ויום טוב