בדילמה
היה לנו יום ספורט בפארק גני יהושע...לפני שהכל התחיל כיתות ח' עשו הצגה והמנהלת שיחקה בהצגה והזכירה כל מיני מורים....אחד המורים שהיא הזכירה זה המורה להיסטוריה, מתמטיקה, לשון, סגנית המנהל ואת המורה לחנג של שנה שעברה בשם מאירה (שם בדוי) שמי שהיה מפריע היא הייתה "קורעת" אותו. אני חדשה בבית הספר, שנה ראשונה, עד עכשיו לא קיבלתי שום הערות על תפקודי, שום דבר חריג. אני מרגישה אבל וגם לא מבינה מדוע המנהלת לא הזכירה אותי? יש לי הרגשה שיש פו משהו מכוון כדי לרמוז לי על התפקוד שלי שהוא לא טוב מספיק, חוסר קשיחות, וששנה הבאה אני לא ממשיכה בבית הספר????? האם לדעתכם אני צריכה לחשוב בכיוון הזה, והאם זה נכון הכיוון חשיבה שלי? הסיבה שאני חושבת ככה, היא שלא קיבלתי שום פידבק מתחילת השנה וזה מאוד מוזר לי. והמורה לחנג שעובדת איתי גם מזכירה לאורך כל השנה את המורה של שנה שעברה בלי סוף (את מאירה), וזה גורם לי לחשוד שהיא כנראה תחזור ללמד למרות שלא אמרו לי בראיון בתחילת השנה שהיא חוזרת ושאני ממלאת מקום. מה הייתם עושים בסיטוציה כזו? האם אני חייה בסרט ומדמיינת? תודה ניקול
היה לנו יום ספורט בפארק גני יהושע...לפני שהכל התחיל כיתות ח' עשו הצגה והמנהלת שיחקה בהצגה והזכירה כל מיני מורים....אחד המורים שהיא הזכירה זה המורה להיסטוריה, מתמטיקה, לשון, סגנית המנהל ואת המורה לחנג של שנה שעברה בשם מאירה (שם בדוי) שמי שהיה מפריע היא הייתה "קורעת" אותו. אני חדשה בבית הספר, שנה ראשונה, עד עכשיו לא קיבלתי שום הערות על תפקודי, שום דבר חריג. אני מרגישה אבל וגם לא מבינה מדוע המנהלת לא הזכירה אותי? יש לי הרגשה שיש פו משהו מכוון כדי לרמוז לי על התפקוד שלי שהוא לא טוב מספיק, חוסר קשיחות, וששנה הבאה אני לא ממשיכה בבית הספר????? האם לדעתכם אני צריכה לחשוב בכיוון הזה, והאם זה נכון הכיוון חשיבה שלי? הסיבה שאני חושבת ככה, היא שלא קיבלתי שום פידבק מתחילת השנה וזה מאוד מוזר לי. והמורה לחנג שעובדת איתי גם מזכירה לאורך כל השנה את המורה של שנה שעברה בלי סוף (את מאירה), וזה גורם לי לחשוד שהיא כנראה תחזור ללמד למרות שלא אמרו לי בראיון בתחילת השנה שהיא חוזרת ושאני ממלאת מקום. מה הייתם עושים בסיטוציה כזו? האם אני חייה בסרט ומדמיינת? תודה ניקול