בדילמה

vq86846

New member
בדילמה

היה לנו יום ספורט בפארק גני יהושע...לפני שהכל התחיל כיתות ח' עשו הצגה והמנהלת שיחקה בהצגה והזכירה כל מיני מורים....אחד המורים שהיא הזכירה זה המורה להיסטוריה, מתמטיקה, לשון, סגנית המנהל ואת המורה לחנג של שנה שעברה בשם מאירה (שם בדוי) שמי שהיה מפריע היא הייתה "קורעת" אותו. אני חדשה בבית הספר, שנה ראשונה, עד עכשיו לא קיבלתי שום הערות על תפקודי, שום דבר חריג. אני מרגישה אבל וגם לא מבינה מדוע המנהלת לא הזכירה אותי? יש לי הרגשה שיש פו משהו מכוון כדי לרמוז לי על התפקוד שלי שהוא לא טוב מספיק, חוסר קשיחות, וששנה הבאה אני לא ממשיכה בבית הספר????? האם לדעתכם אני צריכה לחשוב בכיוון הזה, והאם זה נכון הכיוון חשיבה שלי? הסיבה שאני חושבת ככה, היא שלא קיבלתי שום פידבק מתחילת השנה וזה מאוד מוזר לי. והמורה לחנג שעובדת איתי גם מזכירה לאורך כל השנה את המורה של שנה שעברה בלי סוף (את מאירה), וזה גורם לי לחשוד שהיא כנראה תחזור ללמד למרות שלא אמרו לי בראיון בתחילת השנה שהיא חוזרת ושאני ממלאת מקום. מה הייתם עושים בסיטוציה כזו? האם אני חייה בסרט ומדמיינת? תודה ניקול
 
אבל כן קיבלת משוב

כתבת אותו באחד הפוסטים הקודמים לא אמרת שאמרו לך שלא מרוצים ממך? או שמדובר רק במה שאת חושבת אבל לא ממש אמרו לך דברים?
 

גרא.

New member
vg86846,לא מובן מדוע הפניות הקודמות שלך

לכאן היו בלשון זכר,וכאן אתה מופיע כנקבה.האם זו הדרך לקבל תגובה אחרת לשאלה דומה בתחילת החודש הזה שכבר קבלת? אז מה את/ה מורה? או מורה?
 
אני לא תהיתי

כי ממש לא משנה לי אבל זו אני לפעמים אנשים נכנסים לכאן כדי לשאול שאלה וחושבים שהם צריכים כל כך להסתתר שלא מספיק שמשתמשים בניק (או 20 ניקים מתחלפים לבקרים) הם גם צריכים לשנות את זהותם המגדרית. לי זה לא משנה אם היא מורה או הוא מורה אני עונה נקודתית על השאלה וזהו.
 

גרא.

New member
יעל ניסן,לי חשוב מידע נכון ככל שאפשר לתת,

גם כך המידע שנמסר הוא חלקי ומגמתי,וזה עלול לגרום לייעוץ לא רלוונטי.במקרה הרע,שגוי.מאחר והכניסה לפורום היא ללא זהות,אלא בניק כזה או אחר,ברור שאי אפשר לזהות את הפונה.לכן אין מקום לשאול את אותה שאלה,בשינוי המגדר.במיוחד שכרטיס המשתתף הוא אותו הכרטיס.
 
סבבה

לך חשוב, ואולי כמנהל זה חשוב לך יותר לי לא. אם אדם בוגר עוטה על עצמו זהות לא לו, ומוסר מידע חלקי ומגמתי, שיקח בחשבון שהתשובות שהוא יקבל יהיו חלקיות ומגמתיות בהתאם. התשובות תמיד רלוונטיות לאיך ששאלו את השאלה. שאלו עקום, יקבלו תשובה עקומה. אני לא רואה איך זה העסק שלי לישר אנשים.
 

גרא.

New member
יעל,זה לא חשוב לי כמנהל,אלא כיועץ המתבקש

התייחס לבעייה ספציפית.איך אפשר להתייחס ברצינות לגבר המציג קודם בעייה כגבר,מקבל כמה תגובות,ומשום מה, חוזר ושואל אותך שאלות בלבוש של אישה.אין כאן נסיון לחנך אלא להסביר שזו אינה דרך הוגנת והגיונית לקבל ייעוץ.
 
לדעתי זה חשוב גם

כי אולי ההתנהלות של השואל בפורום משקפת את ההתנהלות שלו בחיים. במקרה הזה -- אם ההתנהלות של המורה הזה בבית הספר דומה להתנהלות שלו בפורום, זה אולי מסביר חלק מהקשיים שלו בעבודה.
 
הבנתי בפעם הראשונה

מדובר על הבדלי גישה - ואני מקווה שעדיין בסדר שיהיו הבדלי גישות פה. לדידי גם אם אני יועצת אני לא מסבירה ולא מחנכת אנשים איך להיוועץ עמי. רוצים לתת לי חצאי אמיתות ואינפורמציה עקומה? זכותם המלאה. אני לא חושבת שזה 'לא הוגן' או 'לא הגיוני' לקבל ממני יעוץ על סמך אינפורמציה מוטה. הרי האדם שהטה את האינפורמציה יודע שהוא הטה אותה ולכן לא יכולות להיות לו שום ציפיות לקבל תשובה "ישרה" אלא רק תשובה מוטה בהתאם. כשמישהו נותן לי אינפורמציה חלקית או מוטה הוא לא משפיע על כישורי הייעוץ שלי והופך אותם לפחות טובים באופן אבסולוטי ואני לא מרגישה שאני חייבת את כל האמת ואך ורק את האמת כדי להיות יכולה להגיד מה אני חושבת בגבולות האינפורמציה שניתנה. ואם מישהו חוזר ושואל את אותן שאלות פעם כגבר ופעם אחרת כאשה, אני קרוב לודאי אתן את אותן תשובות כשפעם אענה בלשון זכר ופעם בלשון נקבה.
 

vq86846

New member
הבהרה ותודה ליעל

חברים יקרים אני משנה בכוונה את זהותי מכיוון שאולי אחד מכם מלמד בבית ספרי, ואיני יודע מכך, אולי אחד מכם הוא המנהלת שלי וכאשר אני יכתוב את המקרה בזהות האמיתית שלי ידעו במי מדובר. באמת שהדילמה שהעלתי רצינית ואני ישמח לקבל תשובה. אני ישמח אם תוכלו לקרוא אותה ולעזור לי. אני לא חושב שאני צריך להזדהות בפרטים האישיים שלי. ומה זה משנה אם אני כותב בלשון נקבה או בלשון זכר. אשמח לעזרה....לגבי השאלה ששאלתי מקודם.
 

vq86846

New member
תשובה

לא אמרו לי רק רמזו טיפה ואני פירשתי את זה שלא רוצים אותי אבל לא שמעתי את זה באופן חד משמעי!
 
ככה

קשה מאוד לייעץ נקודתית על פירושי מציאות. כלומר מקבליך ממך פירוש לסיטואציה, ושאלה האם פירשת נכון. לא יודעת ולא יכולה לדעת. לא יודעת אם רמזו לא יודעת אם התכוונו לא יודעת מה רוצים ממך באמת שלא אם רוצים יעוץ עדיף לשאול שאלות על דברים שהם יותר התלבטות שלך ולא "למה התכוונו אחרים" אין ולא יכולה להיות לנו שום דרך לדעת למה התכוונו אחרים ועוד לגבי משהו שאינו חד משמעי מבחינתך.
 
לפחות תעשה זאת בחוכמה

אם אתה כבר רוצה להתחזות/להסתתר, לפחות תשנה גם ניק. כשאתה כותב באותו ניק פעם בלשון זכר ופעם בלשון נקבה זה לא נשמע טוב. גם להתחזות צריך לדעת
(ואין לי שום בעיה עם הסתתרות, אני מודה ומתוודה שאני גם כן הרבה פעמים עושה את זה, כותבת בשלל ניקים כדי למנוע זיהוי אבל צריך גם לדעת איך לעשות את זה..)
 
למעלה