בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אין שום דבר שמצדיק עיצומים כמו אתמול
דוגמאות לעיצומים שלא כוללים התעללות בציבור: 1. לתת לכולם לנסוע בחינם. (תאמין לי שאיש לא היה מתלונן) 2. להודיע לאנשים בכניסה לתחנה שהיום יש עיצומים, הרכבות יסעו לאט ואולי אף יבוטלו. אבל... גם מי שבוחר לקנות כרטיס ולנסוע, לא להגיע למצב שרכבת דחוסה *עומדת* באמצע המסילה ולא זזה, לא לדלג על תחנות, לא להכפיל את משך הנסיעה. 3. להכריז על סכסוך עבודה ולהשבית את הרכבת בהתרעה מראש, עם הסברים למה ומדוע עושים את זה. *שום דבר* לא מצדיק את מה שקרה אתמול. אם יוחלט לפטר את חברי הועד בגלל זה, זה יהיה מוצדק.
אולי תתפלאי לשמוע, אבל ישנם עובדי רכבת
שחותמים על כל מלה שכתבת.
 

AlanSmith

New member
אין שום דבר שמצדיק עיצומים כמו אתמול
דוגמאות לעיצומים שלא כוללים התעללות בציבור: 1. לתת לכולם לנסוע בחינם. (תאמין לי שאיש לא היה מתלונן) 2. להודיע לאנשים בכניסה לתחנה שהיום יש עיצומים, הרכבות יסעו לאט ואולי אף יבוטלו. אבל... גם מי שבוחר לקנות כרטיס ולנסוע, לא להגיע למצב שרכבת דחוסה *עומדת* באמצע המסילה ולא זזה, לא לדלג על תחנות, לא להכפיל את משך הנסיעה. 3. להכריז על סכסוך עבודה ולהשבית את הרכבת בהתרעה מראש, עם הסברים למה ומדוע עושים את זה. *שום דבר* לא מצדיק את מה שקרה אתמול. אם יוחלט לפטר את חברי הועד בגלל זה, זה יהיה מוצדק.
אני בעד לפטר ולקנוס את כל מי שהשתתף בפיגוע
ההזוי הזה, אף אחד לא מעל החוק. ומה שעשו זה מדובר בפיגוע. אולי לא פיגוע של נפצעים או הרוגים אבל בהחלט מפגע רציתי שפוגע נפשית וגורם לנוסעים להרגיש שהם זבל. שגורם לאנשים לאחר ולהפסיד שעות עבודה וכסף. חבלה ושוד בכוונת זדון. כל אחד שמעורב בזה מגיע לו עונש - גם אם זה על חשבון איבוד משרה. למשל אם רופא כמחאה היה אומר שהוא משאיר את הבטן של החולה פתוחה, או עובדי חברת אינטרנט היו מחליטים שהם משבשים לאנשים תמהירות גלישה בזדון, היו מפטרים ותובעים אותם. לא רואה למה לא לעשות זאת עם הרכבת - מי שלא מציית לחוקי העבודה ניתן להדיח אותו מהתפקיד בכל עת.
 

Zמבוש

New member
אני בעד לפטר ולקנוס את כל מי שהשתתף בפיגוע
ההזוי הזה, אף אחד לא מעל החוק. ומה שעשו זה מדובר בפיגוע. אולי לא פיגוע של נפצעים או הרוגים אבל בהחלט מפגע רציתי שפוגע נפשית וגורם לנוסעים להרגיש שהם זבל. שגורם לאנשים לאחר ולהפסיד שעות עבודה וכסף. חבלה ושוד בכוונת זדון. כל אחד שמעורב בזה מגיע לו עונש - גם אם זה על חשבון איבוד משרה. למשל אם רופא כמחאה היה אומר שהוא משאיר את הבטן של החולה פתוחה, או עובדי חברת אינטרנט היו מחליטים שהם משבשים לאנשים תמהירות גלישה בזדון, היו מפטרים ותובעים אותם. לא רואה למה לא לעשות זאת עם הרכבת - מי שלא מציית לחוקי העבודה ניתן להדיח אותו מהתפקיד בכל עת.
כי ועד עובדי הרכבת הוא פורע חוק וסדר
כאחרון העברינים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126535,00.html ביזיון בית הדין: "קיבלתי מהרכבת שעה ביציאה" גם בצהריים, אחרי שהוצא נגדם צו מניעה, המשיכו עובדי הרכבת לשבש את התנועה על הפסים: רכבות איחרו, נסעו לאט, ועצרו ללא סיבה בדרך. חיילים שצמאים לכל דקת סופ"ש בבית נותרו חסרי אונים: "אם אני הייתי מפר צו בית דין, מה היו עושים לי?" בועז פיילר ושירי הדר פורסם: 23.09.11, 14:54 גם הצו לא החזיר את עובדי הרכבת למסלול: נוסעים ברכבת ישראל המשיכו לדווח גם בצהריים (יום ו') על שיבושים בתנועת הרכבות. זאת, אף ששופטת בית הדין לעבודה בתל-אביב, אפרת לקסר, הוציאה צו מניעה קבוע לעיצומי העובדים ברכבת, והורתה להם לשוב מיד לעבודה סדירה אין זו הפעם הראשונה שעובדי הרכבת מפרים צו של בית הדין. גם מוקדם יותר הבוקר הם היו אמורים להימנע משיבושים, אחרי שבית הדין הוציא בלילה צו מניעה ארעי לעיצומים שלהם, אבל לאורך כל הבוקר דיווחו נוסעים על רכבות שנוסעות לאט בהרבה מהרגיל ועוצרות בנקודות שונות בדרך שבהן אין תחנות כדי לעכב את ההגעה ליעד. על גב מי ועד עובדי הרכבת נלחמים ? בתחנת סבידור בתל-אביב סיפר בצהריים החייל דוד פוגלר, שרצה להגיע מאשקלון בזמן לשבת: "הרכבת מאשקלון הייתה אמורה לאחר בשעה לפי מה שהיה כתוב על הלוח, ובסוף היא איחרה בשעה ורבע. לחייל שיוצא הביתה זה כבר כמו 'שעה ביציאה'. אני חושב שזה לא הוגן, במיוחד כלפי החיילים, שהם המקרה הכי רגיש בנושא הזה".
 

eranfra

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
יש לי הצעה לכל מי שבא בטענות לעובדים !!!
תצטרפו לרכבת ,לכו לעבוד כמנוענעים ,חשמלאים , נהגי קטר של רכבת משא וצריך תשנו הכל מפנים , הרי אתם יותר חכמים מכולם ,אז לכו לשנות ,כמו שמתלוננים על המשטרה תתנדבו למשמר האזרחי ,הרי כולם במדינה יודעים לפתור תעלומות ברגע . אל תתבכיינו ותזרקו ססמאות שזה עבור קרובי משפחה,זה חברה חיצונית . בהצלחה . http://www.rail.co.il/HE/jobcenter/Pages/home.aspx
 

darkshadow1

New member
יש לי הצעה לכל מי שבא בטענות לעובדים !!!
תצטרפו לרכבת ,לכו לעבוד כמנוענעים ,חשמלאים , נהגי קטר של רכבת משא וצריך תשנו הכל מפנים , הרי אתם יותר חכמים מכולם ,אז לכו לשנות ,כמו שמתלוננים על המשטרה תתנדבו למשמר האזרחי ,הרי כולם במדינה יודעים לפתור תעלומות ברגע . אל תתבכיינו ותזרקו ססמאות שזה עבור קרובי משפחה,זה חברה חיצונית . בהצלחה . http://www.rail.co.il/HE/jobcenter/Pages/home.aspx
נו באמת- כמה דמגוגיה.
הוויכוח הוא בעצם סביב התחזוקה של קרונות חדשים ע"י חברה פרטית ולא ע"י רכבת ישראל. התחזוקה תתבצע במדינת ישראל ע"י עובדים ישראלים שהחברה תגייס. אם תנאי העבודה לא נראים לעובד כלשהו- שיעשה לכולנו טובה ויתפטר. הרי הפחד הגדול ביותר של הועד הוא שכשהחברה הפרטית תתחיל לעבוד, יגלו שהיא עושה את העבודה טוב יותר מהעובדים של רכבת ישראל ובפחות כסף.
 

eranfra

New member
נו באמת- כמה דמגוגיה.
הוויכוח הוא בעצם סביב התחזוקה של קרונות חדשים ע"י חברה פרטית ולא ע"י רכבת ישראל. התחזוקה תתבצע במדינת ישראל ע"י עובדים ישראלים שהחברה תגייס. אם תנאי העבודה לא נראים לעובד כלשהו- שיעשה לכולנו טובה ויתפטר. הרי הפחד הגדול ביותר של הועד הוא שכשהחברה הפרטית תתחיל לעבוד, יגלו שהיא עושה את העבודה טוב יותר מהעובדים של רכבת ישראל ובפחות כסף.
darkshadow1 אז איפה היית מעדיף לעבוד אם הייתה
לך אפשרות , ברכבת או בחברה פרטית עבור הרכבת ,תאמת !!!.
 

darkshadow1

New member
darkshadow1 אז איפה היית מעדיף לעבוד אם הייתה
לך אפשרות , ברכבת או בחברה פרטית עבור הרכבת ,תאמת !!!.
שאלה רטורית.
ולא קשורה בכלל לנושא- מהסיבה הפשוטה שרכבת ישראל קיימת בשביל לספק שירות לציבור ולא בשביל לספק תנאים לעובדים שלה. נותנים לעובדים תנאים מכמה סיבות: 1. כדי שכאשר ירצו לגייס כוח אדם בעתיד, יגיעו גם אנשים איכותיים יותר שיספקו שירות טוב יותר. 2. כדי שהעובדים הקיימים יהיו מרוצים ממקום העבודה- מה שאמור לגרום להם גם לתת שירות טוב יותר וגם לרצות להישאר בעבודה, כך שתחלופת העובדים תהיה נמוכה יותר, הותק של העובד הממוצע יהיה גבוה יותר והוא יבצע את העבודה שלו בצורה מקצועית יותר. רמת החיים של העובדים היא בכלל לא שיקול כאן. המדינה יכולה לשלם 100,000 ש"ח בחודש לפרופסור מנהל מחלקה באחד מבתי החולים הגדולים בארץ ו-4,000 ש"ח בחודש למנקה. אין סתירה בין שני הדברים.
 

eranfra

New member
שאלה רטורית.
ולא קשורה בכלל לנושא- מהסיבה הפשוטה שרכבת ישראל קיימת בשביל לספק שירות לציבור ולא בשביל לספק תנאים לעובדים שלה. נותנים לעובדים תנאים מכמה סיבות: 1. כדי שכאשר ירצו לגייס כוח אדם בעתיד, יגיעו גם אנשים איכותיים יותר שיספקו שירות טוב יותר. 2. כדי שהעובדים הקיימים יהיו מרוצים ממקום העבודה- מה שאמור לגרום להם גם לתת שירות טוב יותר וגם לרצות להישאר בעבודה, כך שתחלופת העובדים תהיה נמוכה יותר, הותק של העובד הממוצע יהיה גבוה יותר והוא יבצע את העבודה שלו בצורה מקצועית יותר. רמת החיים של העובדים היא בכלל לא שיקול כאן. המדינה יכולה לשלם 100,000 ש"ח בחודש לפרופסור מנהל מחלקה באחד מבתי החולים הגדולים בארץ ו-4,000 ש"ח בחודש למנקה. אין סתירה בין שני הדברים.
הגזמת לחלוטין !!! מה זה מחנה עבודות
ציטוט "רכבת ישראל קיימת בשביל לספק שירות לציבור ולא בשביל לספק תנאים לעובדים שלה " חבל שלא היית כנה והלכת מסביב ,אם היה מדובר באבא שלך או אחיך ,איפה היית רוצה שיעבדו כעובד קבלן בחברה פרטית או ברכבת ישראל ,תענה לי.
 

darkshadow1

New member
הגזמת לחלוטין !!! מה זה מחנה עבודות
ציטוט "רכבת ישראל קיימת בשביל לספק שירות לציבור ולא בשביל לספק תנאים לעובדים שלה " חבל שלא היית כנה והלכת מסביב ,אם היה מדובר באבא שלך או אחיך ,איפה היית רוצה שיעבדו כעובד קבלן בחברה פרטית או ברכבת ישראל ,תענה לי.
שוב פעם- שאלה רטורית ולא קשורה.
את התשובה שלי כבר נתתי ואני בטוח שכל בן אדם עם מעט היגיון מסכים איתי.
 

eranfra

New member
שוב פעם- שאלה רטורית ולא קשורה.
את התשובה שלי כבר נתתי ואני בטוח שכל בן אדם עם מעט היגיון מסכים איתי.
אני מבין כן או לא שחור לבן .
אם יש לך אפשרות לעבוד ברכבת או בחברה פרטית עבור הרכבת לאן אתה הולך.
 

eranfra

New member
אם עדיין לא הבנת- התשובה היא ברכבת.
ואם עדיין לא הבנת- כתבתי שזה לא רלוונטי.
עכשיו הבנתי ,תקן אותי ???
באופן אישי היית הולך לעבוד ברכבת ,כי אתה רוצה לכלכל את משפתחה באופן תאורטי או מעשי ,אתה לא רוצה לחזור הביתה ולריב בגלל מניע כלכלי ,אתה רוצה שקט . באופן לאומי כלכלי ,עדיף חברה פרטית. פה כבור הכלב !!! איך אתה מקים חברה פרטית שלא תעסיק את יורי או אורי , 12 שעות ביום ותשלם לו 5,000 שקל. בגלל זה אני רואה פה אנשים מתלהמים ,על מה !!!דברו לעניין.
 

darkshadow1

New member
עכשיו הבנתי ,תקן אותי ???
באופן אישי היית הולך לעבוד ברכבת ,כי אתה רוצה לכלכל את משפתחה באופן תאורטי או מעשי ,אתה לא רוצה לחזור הביתה ולריב בגלל מניע כלכלי ,אתה רוצה שקט . באופן לאומי כלכלי ,עדיף חברה פרטית. פה כבור הכלב !!! איך אתה מקים חברה פרטית שלא תעסיק את יורי או אורי , 12 שעות ביום ותשלם לו 5,000 שקל. בגלל זה אני רואה פה אנשים מתלהמים ,על מה !!!דברו לעניין.
למה אתה מכניס לי מילים למקלדת?!
אני לא יודע כמה כסף עובד ברכבת ישראל מקבל וכמה עובד בחברה הפרטית יקבל. אני משער שחלק מהתפקידים יהיו בשכר נמוך וחלק בשכר גבוה. אפילו יכול להיות שהשכר בחברה הפרטית יהיה גבוה יותר. ההבדל הוא שבחברה פרטית, לעובדים יש הרבה פחות כוח. העובדים קיימים בשביל לענות על הצרכים של החברה- זה המצב האופטימלי, מצב שבו החברה יודעת לתגמל עובדים שצריך לתגמל אותם ונמנעת מלתגמל עובדים שאין סיבה לתגמל אותם. בחברות ממשלתיות המצב הוא מעוות: במקרים רבים עובדים לא מקבלים תגמול עפ"י היכולות שלהם אלא עפ"י הנזק שהועד שבו הם חברים יכול לגרום. בגלל ההתנהלות ההזויה הזאת עובדים חסרי השכלה בנמל אשדוד מקבלים משכורות גבוהות פי שניים ויותר מרופאים שקרעו את התחת כדי להתקבל לאוניברסיטה ללימודי רפואה, אחר כך קרעו את התחת 7 שנים בלימודים ועכשיו עובדים בעבודה קשה ושוחקת. המטרה של רכבת ישראל היא לספק שירות לעשרות אלפי הנוסעים שמשתמשים בשירותיה מדי יום, לא לדאוג שלנהג הקטר לא יהיו ריבים עם אישתו כשהוא יחזור הביתה. אני לא חושב שכל העובדים צריכים לקבל שכר מינימום ולעבוד 12 שעות ביום, אבל אני גם לא חושב שהם צריכים לקבל שכר גבוה ולעבוד כאילו משרד התחבורה חייב להם משהו.
 

eranfra

New member
למה אתה מכניס לי מילים למקלדת?!
אני לא יודע כמה כסף עובד ברכבת ישראל מקבל וכמה עובד בחברה הפרטית יקבל. אני משער שחלק מהתפקידים יהיו בשכר נמוך וחלק בשכר גבוה. אפילו יכול להיות שהשכר בחברה הפרטית יהיה גבוה יותר. ההבדל הוא שבחברה פרטית, לעובדים יש הרבה פחות כוח. העובדים קיימים בשביל לענות על הצרכים של החברה- זה המצב האופטימלי, מצב שבו החברה יודעת לתגמל עובדים שצריך לתגמל אותם ונמנעת מלתגמל עובדים שאין סיבה לתגמל אותם. בחברות ממשלתיות המצב הוא מעוות: במקרים רבים עובדים לא מקבלים תגמול עפ"י היכולות שלהם אלא עפ"י הנזק שהועד שבו הם חברים יכול לגרום. בגלל ההתנהלות ההזויה הזאת עובדים חסרי השכלה בנמל אשדוד מקבלים משכורות גבוהות פי שניים ויותר מרופאים שקרעו את התחת כדי להתקבל לאוניברסיטה ללימודי רפואה, אחר כך קרעו את התחת 7 שנים בלימודים ועכשיו עובדים בעבודה קשה ושוחקת. המטרה של רכבת ישראל היא לספק שירות לעשרות אלפי הנוסעים שמשתמשים בשירותיה מדי יום, לא לדאוג שלנהג הקטר לא יהיו ריבים עם אישתו כשהוא יחזור הביתה. אני לא חושב שכל העובדים צריכים לקבל שכר מינימום ולעבוד 12 שעות ביום, אבל אני גם לא חושב שהם צריכים לקבל שכר גבוה ולעבוד כאילו משרד התחבורה חייב להם משהו.
אז מה הפתרון לדעתך ???וגם
מאיפה לך לדעת כמה מרוויח פועל בנמל אשדוד ועל סמך מה הוא מרוויח כך ובאיזה תפקיד, כל הנתונים הם לא מבוססים באמת ,הם הרבה פעמים כותרת בעיתון ,כי ככה מוכרים עיתונים ,תפקיד התקשורת הוא לא להיות צודק ,הוא להסית אששש ,ככה הוא יותר מחוזר .
 

eranfra

New member
אז מה הפתרון לדעתך ???וגם
מאיפה לך לדעת כמה מרוויח פועל בנמל אשדוד ועל סמך מה הוא מרוויח כך ובאיזה תפקיד, כל הנתונים הם לא מבוססים באמת ,הם הרבה פעמים כותרת בעיתון ,כי ככה מוכרים עיתונים ,תפקיד התקשורת הוא לא להיות צודק ,הוא להסית אששש ,ככה הוא יותר מחוזר .
ככה הוא יותר מחוזר = מכירות .
 

darkshadow1

New member
אז מה הפתרון לדעתך ???וגם
מאיפה לך לדעת כמה מרוויח פועל בנמל אשדוד ועל סמך מה הוא מרוויח כך ובאיזה תפקיד, כל הנתונים הם לא מבוססים באמת ,הם הרבה פעמים כותרת בעיתון ,כי ככה מוכרים עיתונים ,תפקיד התקשורת הוא לא להיות צודק ,הוא להסית אששש ,ככה הוא יותר מחוזר .
מה הפיתרון?
להמשיך בהליך להכנסת החברה הפרטית, לתת לה לעבוד ולראות אם כל העניין משתלם- מבחינת העלות לעומת התועלת. את הטבת הסטייק הספקת לשכוח? ההטבה בהתחלה יועדה כדי לדרבן עובדים לעבוד קשה וניתנה למצטיינים בלבד. אבל באיזשהו שלב הציוד בנמל אשדוד שודרג בעוד התנאים להטבה נשארו כשהיו, כך שבשלב מסויים 50% מהעובדים הרלוונטיים היו זכאים להטבה שיועדה כאמור למצטיינים בלבד. וזאת דוגמה אחת- אני בטוח שגם אתה מכיר את הנתבים שמרוויחים 50,000 ש"ח בחודש.
 

eranfra

New member
מה הפיתרון?
להמשיך בהליך להכנסת החברה הפרטית, לתת לה לעבוד ולראות אם כל העניין משתלם- מבחינת העלות לעומת התועלת. את הטבת הסטייק הספקת לשכוח? ההטבה בהתחלה יועדה כדי לדרבן עובדים לעבוד קשה וניתנה למצטיינים בלבד. אבל באיזשהו שלב הציוד בנמל אשדוד שודרג בעוד התנאים להטבה נשארו כשהיו, כך שבשלב מסויים 50% מהעובדים הרלוונטיים היו זכאים להטבה שיועדה כאמור למצטיינים בלבד. וזאת דוגמה אחת- אני בטוח שגם אתה מכיר את הנתבים שמרוויחים 50,000 ש"ח בחודש.
תאמין לי לא מכיר אף אחד !!! נתב מרוויח 50,000
קשה לי להאמין !!! אני יכול לכתוב גם שהוא מרוויח 10,000 שקל זה לא עושה את זה נכון ,שפעם משרד האוצר יחשוף תלוש בלי שם ולא כותרת לעיתון .
 

darkshadow1

New member
תאמין לי לא מכיר אף אחד !!! נתב מרוויח 50,000
קשה לי להאמין !!! אני יכול לכתוב גם שהוא מרוויח 10,000 שקל זה לא עושה את זה נכון ,שפעם משרד האוצר יחשוף תלוש בלי שם ולא כותרת לעיתון .
לדעתי אסור לחשוף תלושי שכר.
ולכן אנחנו נשארים עם כותרות בעיתון. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000418597 אתה יכול להתעלם אם אתה רוצה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה