ממש לא. אני מציע לתת רק לישראלים את העבודה בר
ברכבת ולבטל כליל את מיקור החוץ. אך אני טוען שאם יבוצע מיקור החוץ ברכבת, הרי שהוא יוכל להיעשות בכל החברות במשקוהן אף תוכלנה לייבא תוצרת חוץ במקום תוצרות ישראליות. אם יכריחו את הרכבת לקבל מיקור חוץ, הרי שאגד צריכה להכריח את הממשלה להביא אוטובוסים מוגמרים גרמניים מדגמים יקרים ואיכותיים במקום אוסף הגרוטאות שמחזיקה כיום החברה. אם כבר, אז עד הסוף ובכל התחומים. אם לא מגנים על עובדי הרכבת, אין סיבה להגן על עובדי "הארגז" או על עובדי "מרכבים". שויון זה שויון. למה שהממשלה תפלה אותם לטובה מול עובדי הרכבת??? ולמה לא לבצע מיקור חוץ במע' החינוך? למה לא להביא מורים גרמנים וצרפתים צעירים מאירופה כדי לתחזק את התלמידים? מי צריך מורים ישראלים כאשר חלקם לא יעיל???