בבקשה עזרה הכנתי עוגה למחר (בשלבי סיום) כבר עטפתי אותה בבצק סוכר, בעוגה יש תותים טריים (הלקוחה ביקשה), אני לא יכולה לשים את העוגה במקרר מה יהיה עם התותים? יש למישהי מושג מה יהיה גורלם?