בא לכם שרשור סקיצות שנפסלו?

פודיום6

New member
לכתיבה "אתה תמיד חייב" אין כל קשר לסירוס

כמו שמביעים דעה על עבודה מותר גם להביע דעה על הדברים שאדם כותב ועל הדרך בה הם נכתבו. וגם אם אתה יכול למלא עמודים של דפי זהב בדברים שלא היו אמורים להתפרסם שמצאת באינטרנט בוא נזכור 2 דברים; 1. לא כולם שולטים במנועי החיפוש כמוך. 2. לא כולם מעלים את הדברים לאינטרנט בצורה טפשית ולא אחראית. אם יש דברים שאסור לך להעלות אז ברור שאין להעלות אותם. אבל העלאת עמוד שבסה"כ מכיל תמונה לאיזו תיקיה אנונימית בסרבר אנונימי. עמוד שממילא אתה מוחק אותו אחרי שהלקוח ראה היא ממש ממש משש אבל ממש רחוקה ממה שתיארת. ואני בסופו של דבר לא מצפה שכל אחד ואחד יסכים איתי. אם ככה היו הדברים היה נהיה פה ממש משעמם. כל היופי זה שלכל אחד יש דעה משלו כמו שכתבת. הדברים שכתבתי פנו יותר לאלמנט ההפחדה שהיה נסוך בדבריך כשכתבת לדוגמא "ועד מנגנון האיתור של גוגל שמוצא בשניה את שם הלקוח / שם הקובץ ומעמיד אותך בפני תביעה על הפרת הסכם סודיות" בוא נגיד שגם גוגל היו מאוד מאוד שמחים אם זה היה קורה בשנייה. אבל גם עמוד שנמצא בתיקיה עם שם הלקוח, ונושא קובץ תמונה עם שם הלקוח יהנה תקופה מסויימת מאנונימיות אינטרנטית.
 
כשכתבת 'מנגנון האיתור של גוגל' וכו'

חשבתי שאולי אתה מתכוון לאיזו דרך עלומה שאני לא מודעת אליה, לגרום לסקיצות לדלוף מהמייל האישי שלי. אם הכוונה לאתרים ציבוריים כמו ISSUU אז כן, אני בהחלט מסכימה שלא כדאי ולא ראוי להעלות לשם סקיצות בתהליך עבודה.
 
אפשר לדעת מראש אם הלקוח עובד עם ג'ימייל

כי מן הסתם יש לך את כתובת המייל שלו לפני שאתה שולח... אישית רוב התקשורת שלי עם לקוחות היא במייל, אנו נפגשים פעם בכמה חודשים ולא סביב כל סקיצה (ודאי לא כל סביב תיקון קטן על סקיצה..). עד כה לא נתקלתי בשום בעיות מהסוג שתיארת. ולגבי הסכם סודיות - אני עובדת עם חברה שאיתה אני חתומה על הסכם סודיות. הם מראש יידעו אותי שלא יהיה באפשרותי להציג את העבודות באתר שלי. זה חבל מכיוון שזו נישה ייחודית שהייתי שמחה להציג את ההתמחות שלי בה, אבל כמובן, הסכם זה הסכם.
 
בתור חדש בתחום -

מה שנקרא בשפת החיילים: מלש"ב (עדיין לא סטודנט אפילו). איך מתמודדים עם ביקורת של לקוח? כמה מכם לוקחים את זה אישי?
 

פודיום6

New member
לא לוקח אישי

פעם הייתי קצת מתעצבן אם לקוח היה נותן לי הערה שנראית לי "מטומטמת" או "פוגעת בעיצוב". היום אני מקבל פחות הערות מצד הלקוחות וגם כשמקבל מקשיב מנסה להבין מה עומד מאחורי ההערה (כי לא תמיד מה שהלקוח מצליח לתאר כבעיה מבחינתו זו באמת הבעיה). ואז לוחק את זה כבעיה חדשה שיש לפתור.
 
מאמץ
.

 

kobi091

New member
לוגו לתחרות


שלצערי לא זכיתי בה. לוגו לחברה שמקדמת את התעשייה היצירתית בצפון פורטוגל שמבוססת בעיר פורטו. המטרה הייתה לעצב לוגו שיציג את האזור כמקום יצירתי גם ברמה הלאומית וגם ברמה בין לאומית. המיתוג התבסס על הכרבולת של התרנגול(הסמל של פורטוגל), הכרבולת כסמל ליצירתיות. הכרבולת היא בנוסף הסמל P (מהשם פורטו). מה דעתכם?
 

mdlv

New member
אהבתי!

אני חושב שהשפה הצבעונית קצת צבעונית מדי ואני לא רואה את האות P בכרבולת מקסימום 9 הפוכה, חוץ מזה נראה מקצועי מאוד!
 
למעלה