בא במייל

בא במייל

"Van een anonieme informant met familie in Israël.

Ik kreeg deze informatie van één van mijn werknemers, die een broer heeft wonen in Israël en voor 100% gelooft, dat er iets staat te gebeuren. Ik weet niet of je zulke dingen volgt ……. maar mijn broer en zijn familie wonen in Jerusalem – hij is minister en een voormalig “Navy Seal” – zijn kantoor is vlakbij één van de grootste ondergrondse militaire bases in Israël. Hij belde mij afgelopen nacht, wat zeer ongebruikelijk is, omdat we meestal via e-mail communiceren.
Hij belde me om te vertellen, dat hij zijn familie onmiddellijk terug stuurt vanwege hetgeen hij heeft gezien, wat er de afgelopen week gaande is in Israël en wat hem wordt verteld door zijn militaire contacten in zowel het Israëlische als het Amerikaanse leger. Hij zei, dat hij met zijn eigen ogen militaire troepen bewegingen heeft gezien, die nimmer zo groot waren als meer dan 20 jaar geleden. Zoals hij het noemde zijn er enorme herschikkingen en beschermende tactieken aan de gang. In de afgelopen twee dagen heeft hij gezien, dat er anti-luchtafweer raketten worden geïnstalleerd in de omgeving van Jeruzalem, waaronder 3 mobiele units die hij kan zien vanuit zijn kantoor. Daarnaast heeft zeer grote Israëlische pantsercolonnes gezien, die zich snel in de richting van de Sinaï bewegen, waar Egypte nu zijn leger in stelling heeft gebracht.
Er zijn verslagen van de top militaire leiders, die senior rabbi’s van Israël ontmoeten, iets dat meestal gebeurt voorafgaande aan iedere militaire campagne. Hij is ervan overtuigd, dat onder voorbehoud, er iets bijzonders te gebeuren staat, dat Israël zal overgaan tot het aanvallen van Iran – met of zonder de steun van de USA – en zeer spoedig. Men gelooft in Israël, dat Obama de Arabische landen steunt en niet Israël. De geluiden, die uit Israël komen zijn ditmaal geheel anders dan hij in het verleden heeft gezien en gehoord.
Hij was 2 dagen geleden bij de klaagmuur en daar waren honderden IDF soldaten. Toen hij wegging, passeerde hij ten minste 20 militaire bussen vol soldaten op weg naar de klaagmuur, iets wat hij nooit eerder heeft gezien. Ik dacht nog even, zal ik dit doorgeven? Mijn broer is geenszins een paniekzaaier. Als hij op deze manier praat, luister ik met alle aandacht en bemerk, dat hij soms meer weet dan hij met anderen wilt delen.
Er zijn meldingen, dat Israël aan Obama heeft gevraagd om onmiddellijk naar Israël te komen, maar hij laat niets van zich horen. Naar mijn idee is een perfecte storm in de maak.
Bron: http://www.waronwethepeople.com/waronwethepeople.com/URGENT_NOTICE.html "

FalseFlat

New member
לא הולך לקרות את יכולה לישון בשקט.

והאתר שמראה את זה מפוקפק מאד.

ליותר מדי אנשים יש מה להפסיד ואיראן, מי שיודע, עסוקה בימינו בצרות צרורות
למשל :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4289040,00.html
למשל הכלכלה

יש להם מספיק צרות, מסכנים.

חוץ מזה אנחנו בני דודים, בחייאת ראבק.

LOL חחחחחחחח

Etnozam

New member
כמה שאנשים טפשים, מדהים אותי כל פעם מחדש

אתמול עלה לי רעיון יצירתי..

נניח והייתי רוצה להחדיר למישהו איזו תוכנה למחשב.
הייתי לוקח עכבר יו אס בי, מחבר בתוכו זיכרון נייד עם "המטען", ושולח אותו לפקידה הסתומה שיושבת בקבלה בתוך אריזה יפה של מיקרוסופט.

חחח.. לא טוב שאני מעשן

חוץ מזה שלאירן יש מטרות אחרות ואין לה שום עניין בישראל. השיחה התמידית על ישראל היא רק חזית כדי להשאיר את עיני העולם המוסלמי דבוקות על ישראל.
טקטיקת הסחה מספיק טובה בשביל חבורה של קופים לא מושכלים, ונראה שהיא עובדת.

Etnozam

New member
אתה מבוגר :)

אין כאן עניין של להעיף לך את הסכך.
יש עניין של ביצוע מטרה כל שהיא בדרך הכי פשוטה וקלה לביצוע.

keep it simple

Row123

New member
האמת שלא המצאת את הגלגל אטנו

בבתור יועצת אבטחת מידע בדימוס אני יכולה להגיד לך שזו שיטה נפוצה מאוד :)

Etnozam

New member
והיא תמיד עובדת בכל פורמה לאו דווקא עכבר

כי יועצים מדברים רק עם מנהלים גדולים שמנדנדים את הראש שלהם כמו הכלב הזה שיש לכל נהג מונית על הדאש, אבל את התמימות של פקידת הקבלה שמוחלפת כל חודשיים אף אחד לא יכול לשנות.

מי לא אוהב לקבל מתנות שיווקיות מספק לכאורה

Row123

New member
הקירות בבתים בהולנד עשויים מעיסת נייר

הבת שלי בשעה 11 בלילה מתחילה לדבר עם החברים בסקייפ
גירשתי אותה לסלון ועכשיו אני בוהה במסך :)

אז היא לא אמורה לעשות פיפי ולשון ?

חברים מישראל ?

אני בוהה ב-Jdate
מתברר שמצב הרווקות המבוגרות ברצפה

Row123

New member
בגילנו אנחנו עושים פיפי ולישון

והם נשארים ערים בסוף השבוע... באמצע השבוע האינטרנט הולך להם לישון :)

כן מישראל

מזל שיש סקייפ... מה עשו אבותינו לפני הסקייפ?

למעלה