באתר של לילה
כתוב שיש היום מסיבה של סקאזי בשעה 12, ואין מיקום או הגבלת גיל, או כל דבר כזה.. מישהו יודע על מה לעזאזל מדובר? http://layla.ynet.co.il/newLayla/events.asp?eDay=7&eMonth=10&eYear=2005
כתוב שיש היום מסיבה של סקאזי בשעה 12, ואין מיקום או הגבלת גיל, או כל דבר כזה.. מישהו יודע על מה לעזאזל מדובר? http://layla.ynet.co.il/newLayla/events.asp?eDay=7&eMonth=10&eYear=2005