באתי להיפרד....

נעמי 1

New member
באתי להיפרד....

אחרי שעשיתי מופע סוחט דמעות... עם שרשור מפה ועד לשם... תהיו טובים... אל תחפשו אותי... אל תציקו לי... ואם לפעמים אני אבוא להציץ כאן... ואכתוב משהו כדי להראות שאני מיוחדת... אז תבינו... אני חייבת לגרות לכם את הראש... כי בלי זה איך ידעו שאני קיימת. אגב, אני עוברת לפורום גרושים גרושות... מצאתי לי מקום נחמד. נעמי (בלי שלכם)
 

sahr12

New member
חחחחחחחחח...שובבה...

לא צריך לכעוס נעמי.....שחר חמודי אפילו מקסים פגשתי אותו במפגשים... אז בכייף כך הוא חושב.....אבל הוא איש שיחה,מאתגר אותנו,אז מידי פעם הוא שופך את המים עם התינוק.......הוא בסדר..... די,נישוק ובקר טוב.......
 

נשית~37

New member
הלו??????? רגע...........

לאן את הולכת? חחחחח אפ´חד לא זז מכאן בלי אישור של הרסרית הנשית... YYY איזה טראפיק על הבוקר
 

liz_liz

New member
נעמי ...

לפעמים מותר להתעלם מהתנהגויות , שנועדו להרגיז.
 

giulietta

New member
../images/Emo123.gif

מי נתן לך אישור?????????!!!!!!!!!!
וחוץ מזה...הצחקת אותי נורא...........
 

זהר nj

New member
בואנה נעמי

לא מענין אותי מה החלטת זו החלטה שלך אני מבין אותך ו את הקטה הזה רק ש תדעי לך שאני באופן אישי מרגיש ש הפורום הזה לא יוכל ל היות כמו ש הוא היה בלעדייך ואם החלטת ו את נחושה--אז להת חברה שלי היה לי נעים נאוד ו היי מאושרת טוב? אוףף תשארי.. זהר
 

סנדי32

New member
לאט לאט כולם נושרים ../images/Emo12.gif

תקפצי לבקר אה
שיהיה לך כייף שם ותהיני
 

קסומה

New member
יקירתי..........

בסוף הצום שתיתי חצי כוס לימונדה ועישנתי 2 סיגריות.... עד עכשיו הראש שלי מסתובב.......חחחח יאללה, תשארי, חליק שטויות.......
 
רק אני טרם פרסמתי הודעת פרישה

אולי בגלל שלא פרשתי, אבל בכל אופן - אני קיימת. יקירתי, רק תגידי מה בא לך - ותקבלי . חמשירים ? עשרירים ? מאשרירים ???? שירים ? פינוקים ? יום ספא וירטואלי ? עד חצי המליחות.....
 

פיראט*

New member
תהיי עמוד האש......../images/Emo124.gif../images/Emo66.gif

ההולך לפני המחנה... תבני ראש גשר בפורום נורמלי יותר שאליו יוכלו להצטרף גם האחרים שנפשם נוקעת מהשחצנות וההתנשאות כאן בימים האחרונים. כדאי לזכור שחלק מאיתנו אירגן לא מזמן לטובת העיניין פסטיבל "תחזור תחזור" של חמשירים מתרפסים.. כנראה שזו המשאבה שמעלה את השתן לראש של מי שרגיל לשפוך את התינוק עם המים גם כשהם נקיים... ובכל זאת.. אולי עדיף להמשיך כאן ולחזק את הצד השפוי (ובייחוד, הציני...) שעוד נשאר פה?
 
../images/Emo39.gifלאן את הולכת ?

רק הגעתי ואת כבר הולכת ? הפסדתי משהו בימים שלא הייתי כאן ? בכל מקרה למרות שאני חדש כאן ....תשארי ואל תלכי .... יהונתן 38
 
נעמי ../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

מה קרה?????? כך החלטת לנטוש אותנו ללא סיבה מוצדקת!! נעמי - לא נוותר עלייך בקלות. להביא - תביאי אישור מההורים = חחחחחח מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 

קרמבובת

New member
נעמיקהההה

לא ראיתי..אבל לא שווה נו... סערון צודק...שחר לא כזה חולירע... הוא סתם דפוק חחחחחחחחחחח סתם סתםםם ככה אני באה לי בבוקר יום רביעי וזה מה שאני צריכה לראות?!?!?! קרמבו
 
למעלה