באתי להיפרד....
אחרי שעשיתי מופע סוחט דמעות... עם שרשור מפה ועד לשם... תהיו טובים... אל תחפשו אותי... אל תציקו לי... ואם לפעמים אני אבוא להציץ כאן... ואכתוב משהו כדי להראות שאני מיוחדת... אז תבינו... אני חייבת לגרות לכם את הראש... כי בלי זה איך ידעו שאני קיימת. אגב, אני עוברת לפורום גרושים גרושות... מצאתי לי מקום נחמד. נעמי (בלי שלכם)
אחרי שעשיתי מופע סוחט דמעות... עם שרשור מפה ועד לשם... תהיו טובים... אל תחפשו אותי... אל תציקו לי... ואם לפעמים אני אבוא להציץ כאן... ואכתוב משהו כדי להראות שאני מיוחדת... אז תבינו... אני חייבת לגרות לכם את הראש... כי בלי זה איך ידעו שאני קיימת. אגב, אני עוברת לפורום גרושים גרושות... מצאתי לי מקום נחמד. נעמי (בלי שלכם)