באגים ותקלות טכניות בלבד- שרשרו לכאן

  • פותח הנושא NLO
  • פורסם בתאריך
"שם משתמש" לא זו לא אני

כשאני עובר מהמערכת הישנה לחדשה לאחר שהחלפתי "שם משתמש", בחדשה אני מופיע בשם משתמש קודם (לא שלי אלא של המשתמש הקודם במחשב), טוב תקלה אך סבירה - נסיון להחליף ל"שם משתמש" שלי לא מצליח להחליף וזה כבר לא סביר לכן ההודעה כאן אינה שלי אלא של "רשר",
 

tombenarye1234

New member
אי אפשר להגיב להודעות

ניסיתי ללחוץ על אחת מ-3 הכפתורים של "הוספת תגובה"/"הוספת תגובה בחלון חדש"/"הוספת תגובה מהירה" והכפתורים הללו נראים אצלי רק כתמונה ואי אפשר ללחוץ עליהם. זה קרה לי בדפדפן אינטרנט אקספלורר 6 וכן בדפדפן מקסתון 2. יש לציין שכפתור "הוספת הודעה חדשה" (הודעה ראשית, לא הוספת תגובה לשרשור קיים) כן עבד לי.
 
אני אכתוב שוב כאן

בצד ימין עכשיו מופיעים הפורומים שלי. לאחד מהם -המחנה חילוני לאומי.. אני לא מצליחה להכנס. ומקבל את ההודעה הבאה --->
 

וירצי

New member
התקבלה הודעה מוזרה לתיבת הדואר שלי

על תגובה שהתקבלה להודעה שלי. בתיבת דו שיח התבקשתי למלא שם משתמש וססמה. עשיתי זאת, ללא הועיל. לא הצלחתי להיכנס לתגובה מתיבת הדואר.
 

משוש30

New member
אי אפשר להקטין את הפונטים של ההודעות

גם כאשר לוחצים על page-text size באקספלורר ומקטינים הטקסט לא משתנה
 

kvkvkv

New member
באג בFF

במסך הפורומים הראשי, כלוחצים על אות כלשהי לא נפתחת רשימה עם הפורומים שמתחילים באותה האות (למעשה, שום דבר לא קורה)
 

GILADOS

New member
בעיה-לא ניתן לצפות בהודעות אחרונות בכרטיס שלי הבעיה החלה מאז שרשמתי הודעות דרך המערכת החדשה, לכן נראה לי שיש קשר. וכן, וידאתי שעדיין מסומן אצלי להציג הודעות אחרונות שלי בפורומים.
 

sbarakm

New member
באג: רשימת מועדפים לא מתעדכנת

בוחרים "עריכת מועדפים" מהרשימה, מוסיפים פורום לרשימה ולוחצים על אישור. לאחר סגירת החלון - רשימת המועדפים אינה מתעדכנת. יש לעשות RELOAD ואז הרשימה מתעדכנת. ו ב ב ק ש ה - אל תפתרו את הבעיה בדרך הפארטאצ'ית של RELOAD אוטומטי כאשר סוגרים את חלון עריכת המועדפים.
 

Amiram_e

New member
אין תגובה בלחיצה על מספר הודעות

בפורום "אופנים", ישנם מספר הודעות שכאשר מנסים ללחוץ עליהן לא קורה כלום. במעבר לGUI הישן בלחיצה על אותן ההודעות יש תגובה. נסו למשל ללחוץ על השורה "הרכיבה הכי מפחידה שהיתה לי" או השרשור הבא אחרי "המלצה על מזלג קדמי MARZUCCI...."
 
כנ"ל בפורום אומנות בחימר פולימרי. בלחיצה על

חלק מההודעות אין כל תגובה של המערכת בעוד שבאינטרפייס הישן כל ההודעות תקינות ומגיבות היטב.
 

hapax legomenon

New member
כמה פעמים לחצת, ושום דבר לא קרה?

במקרה שלי - יותר מדי! באמת שאני מנסה להתרגל למערכת החדשה. אבל יש בה חלקים שלמים שפשוט לא פעילים. למשל, לא הצלחתי בשום אופן להיכנס לשרשור הזה דרך הפורום: הסמן לא הפך לאצבע, וכשלחצתי לא קרה כלום. כך בכל ההודעות בשרשור. זה גם קרה לי בשרשור אחר בעוד פורום. בסופו של דבר, בשביל לפתוח את השרשור, נאלצתי לחזור למערכת הישנה. מזל שכך, כי אז גיליתי שמחכות לי הודעות בתיבת המסרים! המערכת החדשה לא מציגה את זה בשום מקום בעמוד הפורום. לאחר מכן חזרתי לפורום הזה כדי לכתוב על הבאג. אבל אז התברר לי, שכשאני לוחצת על כפתור התגובה (למשל, להודעה הראשית), שוב - לא קורה כלום! נאלצתי לכתוב את ההודעה הזאת דרך המערכת הישנה. אולי פשוט אפסיק לנסות להתרגל, ואחכה עד שהמערכת החדשה תתייצב (או תבוטל).
 

herouth

New member
יכול להיות שאני חוזרת על דברים שכבר

...נאמרו, אבל הנה התרשמויות שלי: * נראה רע ב-Firefox, בפרט ההזחות של ההודעות, ובפרט במקינטוש. * כשכותבים הודעה ארוכה ב"הוספת תגובה מהירה" מתקבלת שגיאה. אם מנסים שוב, ההודעה נחתכת. * לא זוכר את גודל האותיות שבחרתי לאורך זמן. * לא זוכר שבחרתי קיפול שרשורים אחרי 20 הודעות - זה חוזר ל־100 אחרי כמה זמן. * אנשים אצלנו בפורום התלוננו שזה זוכר את הניק הקודם שלהם אפילו ששינו לניק חדש ולכן הם נחשפים בפורומים שבהם הם לא רוצים להיחשף. * היתה גם תלונה שלא מצליחים לעשות יציאה מהמערכת, ולכן בעצם נשארים logged in לתפוז ומי שמשתמש אח"כ במחשב יכול להשתלט על החשבון/להסתכל במסרים.
 
שתי הבעיות האחרונות קיימות גם במערכת

הנוכחית והן נבדקות בימים אלו. שאר ההערות יועברו לצוות הטכני.
 
למעלה