א' א'

RN2

New member
אני בטוח

השאלה אם הוא רוצה לדעת מה הקטע הספציפי שיש אצלו.
 

Nofale

New member
היית בכיוון הנכון..

אבל זה אתה שמה שצורח מכאבים..
 

Nofale

New member
חפש בתוכנה "חיבור ישיר"

מצאתי את זה שמה תחת שיחרור ..
 

RN2

New member
חחח חיבור ישיר

בטח ייקח לי שעה להורידו אין לך דוגמית לשים ב - U SEND IT?
 

Nofale

New member
באמת שאין לי כוח

זה נשמע לי ממש כמו קטע של צי'לדרן אוף דה דוק.. אבל לא אחד מהקטעים ששוחררו רשמית..
 
למעלה