על המדפים בראשון יש לך את מס' הכדים ולפי זה את יודעת את כמות הנוזל.. לדוגמא.. מצד שמאל 2 כדים... וכך הלאה ובמדף השני יש לך ר-מ-ז למדיד שחייב להיות בכל צד....
את חייבת שזה יהיה מדוייק לפי המדיד שיש לך במדף השני תסתכלי טוב תראי אם זה לא מדוייק כמות הנוזל כאילו לא עשית כלום! את מכוונת את הכמות למשל במיכל שמאל חייב להיות מספר כמו מספר הכדים מצד שמאל במדף העליון וכך הלאה אחרי זה את מרוקנת את הנוזלים לפי המדיד...