כוונתי הייתה
שלכל טרנסאקציה צרכנית מעבירים כאן תקנה או חוק. ומה שעדיין לא חוקקו או לא תקננו נשאר בלי מענה. מלבד חוק הגנת הצרכן, באים לעזרתינו גם חוק החוזים האחידים והפרת חוזה, חוק המכר, חוק לנושאי תעופה, חוק התקשורת, חוק התובענות הייצוגיות, ובל נשכח את כל התקנות: הצגת מודעה בדבר החזרת טובין, תקנות ביטול עיסקה, ביטול טכנאי, גילוי פרט מהותי בעיסקה, צו סימון טובין, עיסקה ברוכלות, פרסום מחירים, מתן שירות טלפוני, מחיר ליחידת מידה ויש עוד ועוד ועוד.
כל זה טוב ויפה, אבל צרכן שנעשה לו עוול יעמוד בפני שוקת שבורה אם לא ידע או יוכל לעמוד על זכויותיו ולנצל את החוקים והתקנות לטובתו. ולא כולם יכולים.