אתרי הנצחה
מתקרבים אלינו יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי הטרור. יש ברשת אתרים ועמודים לא מעטים שעוסקים בהנצחה. גם בהנצחה של קהילות וקבוצות וגם בהנצחה של יחידים. הנצחה היא פעילות אנושית עתיקה ביותר, אך אנחנו יודעים שבעצם שום דבר שעשוי ע"י בני אדם איננו נצחי. האם לדעתכם, יש טעם לעסוק בהנצחה ברשת? מה אנחנו מנסים להשיג? האם בשים לב לנזילות (או ולטיליות) של הרשת, לא מדובר על מעין בניית פסלים מקרח? מה דעתכם?
מתקרבים אלינו יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי הטרור. יש ברשת אתרים ועמודים לא מעטים שעוסקים בהנצחה. גם בהנצחה של קהילות וקבוצות וגם בהנצחה של יחידים. הנצחה היא פעילות אנושית עתיקה ביותר, אך אנחנו יודעים שבעצם שום דבר שעשוי ע"י בני אדם איננו נצחי. האם לדעתכם, יש טעם לעסוק בהנצחה ברשת? מה אנחנו מנסים להשיג? האם בשים לב לנזילות (או ולטיליות) של הרשת, לא מדובר על מעין בניית פסלים מקרח? מה דעתכם?