אתמול בערוץ 24!!!!!

MiSs KreCer

New member
אתמול בערוץ 24!!!!!

ראיתי את דן תורן (שאול) מנגן בעל גיטרה חשמלית!!!!!נראה לי שקרו לשיר אינטיפדה הולכת לאט או יורדת לאט...לא יודעת!!!משהו בסגנון.....איזה מצחיק זה לראות את דן מנגן!!!!
 

טלוש13

New member
כן הוא זמר בעיקרון!!!

חחחחחחחחחחח חברים שלי ראו אותו בהופעה של אינפקציה!!!
 
למעלה