MiSs KreCer
New member
אתמול בערוץ 24!!!!!
ראיתי את דן תורן (שאול) מנגן בעל גיטרה חשמלית!!!!!נראה לי שקרו לשיר אינטיפדה הולכת לאט או יורדת לאט...לא יודעת!!!משהו בסגנון.....איזה מצחיק זה לראות את דן מנגן!!!!
ראיתי את דן תורן (שאול) מנגן בעל גיטרה חשמלית!!!!!נראה לי שקרו לשיר אינטיפדה הולכת לאט או יורדת לאט...לא יודעת!!!משהו בסגנון.....איזה מצחיק זה לראות את דן מנגן!!!!