אתם פסיכים

Sinner Girl

New member
אתה מתווכח איתי? ../images/Emo3.gif

אין מי שמכיר את קווי דן יותר ממני.
הם קווים שולטים.דן כל כך מתאמצת וזה כל מה שיש לך להגיד? התדירות שלהם טובה, לא מחכים יותר מ10 דקות בתחנה, וחוץ מזה, כתוב לך בתחנה עצמה מה התדירות שלהם אז מה אתה מתלונן.. סליחה?! על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.מי אתה שתגיד לי שחוש הטעם שלי משובש?! וכדאי לך מאוד שנפסיק את הויכוח כאן.
 

The PeaceKeeper

New member
בונא אתה באמת דפוק!

הבחורה מהחומוס בקניון סובבה אותך! ברור שבהדנס לוקח את גבעתיים והרבה מהחומוסיות מת"א יפו אבל את אבו חאסן אני לא בטוח (לא אכלתי שם מלא זמן)
 

tribute

New member
חומוס גבעתיים

זה ממש צמוד לרמת גן. אם אתה נכנסבס בצומת עלית לרחוב "הראשונים" ממשיך שם ישר עד הכיכר וממשיך ישר עד לכצנלסון. לוקח שמאלה בכצנלסון, ובפנייה השנייה שמאלה, זה ממש על הפינה.
 

Janem

New member
חחח... יש ת'חומוסיה הזאת בביאליק

שסגורה כבר שנים... וראסמי הסנוקר טוב... יש מה לעשות, אלא אם כן אתה בקטע של מועדונים וכאלה ואז רמת גן היא לא המקום שך'...
 

tribute

New member
תלוי

בז'בוטינסקי הם עדיין מעולים אבל בבורסה באמת כבר לא כמו פעם
 

Double DU

New member
ל'דע

מה שחסר בר"ג זה מקומות בילוי,חוצמזה זאת אחלה עיר לדעתי.
 

דגנית65

New member
ר"ג חברים ר"ג

כתושבת חיפה ות"א שנים רבות וכמכורה לשעבר לעיר ת"א, רוצה לומר שר"ג היא עיר יוצאת מהכלל יש בה מגוון עשיר ביותר של שרותי קהילה טובים לתינוקות ילדים נוער ובוגרים, זו גם אחת הערים שיש לה שרותי קהילה ענפים למגזר הגיל השלישי, שזו הסתכלות יחידה במינה באופן יחסי לערים אחרות בארץ, ובכלל. אני לא יודעת אם זה מדבר לקבוצת הקוראים של הפורום הזה, אך עיר שמטפלת בשורשים שלה דהיינו האוכלסיה הותיקה ראויה להערכה רבה. יש בה שפע של מסחר בתחומים מגוונים. הבורסה הענפה ובכלל רבים מבתי העסק בת"א עוברים היום לרמת גן. מה שמוכיח שהעיר הזו נמצאה כעיר עסקית טובה וזה אחד הסממנים הברורים למיקומה המרכזי במפה. הרחובות נקיים ונעימים לטיול בהם, שילוט פונקציונלי ואמצעי תחבורה נוחים הם מיתרונותיה הנוספים של העיר. אישית אוהבת מאד את ר"ג ושמחה שיש פורום שמדבר בעינינה.
 

dragonit12

New member
למה?

השכונה מאד נקייה.. מה אתה לא יודע? באמת.. תסביר לי איפה לא נקי כאן..אני רוצה פירוט והוכחה... לפי מה שאני רואה מאד נקי כאן!!!
 
למעלה