אתם יודעים מה אני הייתי רוצה

osnatshikuy

New member
אתם יודעים מה אני הייתי רוצה ../images/Emo35.gif

הייתי רוצה ללמוד קצת על מה זה שרקי/בלדי/סעידי/מודרני/קברט, וכמו כן מה ההבדל בין סגנון מצרי לתורכי, פרסי וכו'.. אולי אפשר לארגן איזה "מומחית" (או "מומחה") שיכתבו מאמר, או למצוא מאמר קיים ולשים ב- TAG LINE.
 
אז מה, את יושבת לי בתוך הראש?! ../images/Emo8.gif

האמת שכבר כמה ימים אני מנסה ללקט מידע מפה ומשם ובאמת לכתוב איזה מאמר שיכיל את הדברים שדיברת עליהם. מה לעשות, אני עצמי לא בוגרת האקדמיה, וגם לא למדתי תולדות המחול מימי- כך שיוצא שזה לוקח לי קצת יותר זמן... בקשר לרעיון להביא מומחה או מומחית שיכתבו את המאמר עבורינו- זה רעיון מצוין שלא חשבתי עליו באמת. המורה האחרונה שלי היתה עם תואר שני במוזיקולוגיה, ורקדנית מקצועית- אולי היא תוכל לסייע בידי בכך. בכל אופן, תודה על העצות, וכמו שבטח שמתם לב עד עכשיו- אני די חדשה בכל העניין הזה של הניהול- כך שהצעות לקהילה- בהחלט תורמות!
 
../images/Emo124.gif שימו ../images/Emo23.gif שימו ../images/Emo23.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ראשית, רציתי להפנות אתכם לדף הראשי של הקהילה
, ולשאול אתכם איך קרה שלא אמרתם כלום על הלוגו המקסים
שנית, רציתי לספר לכם, למקרה שלא שמתם לב, שב"קישורים"
יש כל מיני קישורים נחמדים ומעניינים, ובעיקר:
הכתבה הזו ובה ראיון עם אלינה, רקדנית בטן מאד מפורסמת
האתר של שירה (1) - שבו יש הרבה מידע על כל מה שתרצו בעצם, כולל מאמרים מרתקים (אותם אני הולכת לתמצת עבורכם בקרוב, כך שאתם לא חייבים לקרוא...) בכל מיני נושאים, האתר באנגלית
.
האתר של שירה (2) (שירה אחרת, ככל הנראה, כי האתר הזה בעברית ברובו...)- ובו מידע על מופעים בארץ, מאמרים מעניינים (גם על תולדות המחול המזרחי, וגם מפה אני הולכת להביא מידע במתומצת...) ועוד. בנוסף, גם ארגנתי את לוח הארועים
, ובו ארועים שחלקם ממש קרובים (מחרתיים!!!) וחלקם קצת יותר רחוקים (סתיו 2003), אתם מוזמנים לצפות גם בו... אולי תמצאו משהו שיעניין אתכם.
 
למעלה