אתגר אמיתי ללוחמים אמיתיים

zappon

New member
קודם נבדוק כמה מעוניינים נראה

מה מצב המגינים ונקבע. האיפה ומתי זה פרטיים שוליים כרגע תמיד אפשר להיות גמישים, בוא נראה קודם עד כמה האנשים רציניים בנושא. בקיצור אז סגור כרגע זה אני ואוהד כך הבנתי. מי עוד מעוניין עזבו כרגע את האיפה ומתי.נגיד כרגע שהאיפה זה באיזור המרכז כמו ת"א. מי יבוא?
 

zappon

New member
הבהרה לכולם../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

לדעתי(אוהד תן את תגובתך) המטרה זה לא מכות או קרבות אגו. אני חשבתי בכיוון הזה: קודם כל חייבים מגינים מינמלים כמו מגן ראש(סגור) וככפות חצי פתוחות. שנוכל לתת את רוב הדברים שאני יודעים בצורה המלאה ולא לעצור את המכה כמה סנטימטרים לפני המכה זה לא ריאלי!!! אנו לוחמים באומנות הלחימה תרצו או לא כולנו חייבים לדעת להילחם ולהוציא לפועל את מה למדנו עם הכישורים שצברנו עם , כי אחרי הכל אנחנו לומדים לתת מכות ולחטוף ולבצע טכניקות שונות ואיך להיות יותר חזקים ומהירים וכ"ו,זה טוב ויפה אבל צריכים לדעת ליישם זאת בקרב,כי איך נדע שמה שאנו עושים נותן לנו משהו חוץ מהכיף שבזה הבריאות והאומנות? נגיד שבן אדם מתאמן זמן מה והוא מתלהב (בליבו) שיש לו מכה חזקה וכו" והוא יודע ככה וככה ,זה יפה אבל זה לא אומר שבקרב נגד זר זה יעזור לו אם הוא יהיה מול אחד יותר מהיר ממנו או שיש לו טכניקה אחרת או שהוא בממדים פיזית שהוא לא ציפה או התאמן עם אחד כזה ,אז פשוט מאד הוא יקפא קצת במקום זה ינטרל אותו ויוריד לו את כל הביטחון העצמי שהוא צבר עם השנים? אם מפגישים לוחמים שונים(לא מאותו דוגו!!) ברוב המקרים זה מה שיקרה,פתאום גישושים היסוסים האגרוף החזק שלי לא נכנס כי הוא גבוה מידי ותמיד מגן על הפנים...לא חסר. אז נתחיל לדעתי בקרבות ואם למשל יש מישהו שיותר "טוב" מהשותף שלו לקרב כי למשל הוא בעיקר משתמש במשהו שהחוטף לא רגיל אליו או למהירות של זה או לטכניקה אז פה הלימוד,אם זה למשל בעיטה צדדית אז ה"טוב" יותר יעשה זאת יותר לאט למשל והשותף ינסה להתגונן עד שהוא ימצא את הדרך הכי יעילה בשבילו! ואז לאט לאט ה"טוב" יעלה את הקצב כמו שהיה בהתחלה וכך עם הזמן השותך ידע להתגוננן מול המתקפה הזאת. לא חסרות שיטות ואפשריות ללמוד זאת דוגמא קטנטנה! זה יכול לתרום לדעתי המון למשתתפים!!! והכי רצוי שיהיה (תלוי בכמות האנשים) קרב אחד בכל זמן והשאר יכולים לצפות ולנתח וללמוד וללמד. צריכים לדעת להסתגל בקרב כי מה תעשה אם הנשק העיקרי שהשתמשת בו כל השנים לא יהיה יעיל בקרב?
 

lironmarko

New member
לא מרשה ...ויש מצב שגם אני IN

תלוי מתי ואיפה רק תגידו לי אם להביא מגן שיניים וכפפות :D:D:D
 

zappon

New member
עם נעלי ספורט אסור לבעוט!!

אבל יש מעין נעלי בד קלות שלא מזיקות כלל ואפשר לבעוט איתם וזה יתפוס את האצבעות ביחד אם זאת הכוונה שלך לנעליים בקרב כך שלא יגרם נזק לאצבעות.
 

instr

New member
חבל,

אולי מישהו יסכים לעבוד איתי גם בנעלי ספורט ונעבוד מתון?
 

cincin

New member
zappon ושות'

איך אתה רוצה לבדוק תגובה אמיתית אם אי אפשר לבדוק את התגובה למכה אמיתית, אחד שמקבל אגרוף ללסת, או בעיטה לאשכים או לצלעות במידה רבה גומר את הקרב ,אז איך אתה יכול לבדוק את הטכניקה אם אתה בעצם לא ממש יכול להכניס? כל שתוכל זה לבדוק את היכולת שלך לצפות את המכה מראש,ואני בטוח שרוב הטכניקות כבר נבדקו ע"י מפתחי השיטות, אבל אשמח לבוא וללמוד בכבוד
 

zappon

New member
לא ידעתי שאנחנו עסק...

בכל אופן העניין זה להיות עם מגינים! וזה עדיין לא קרב רחוב או משהוא כזה כי פה היריב הוא יותר מיומן ולא נופל באגרוף אחד טוב כמו שברחוב(כי יש מגן). אם אתה רוצה להשוות למה שברחוב,אז אני יכול לומר שתוכל ללמוד להתגונן ולהתחמק עם הזמן מכל מכה ומול הרבה יריבים שונים(זת המטרה בעיקר). אז אתה תוכל ללמוד, כי המכה תכנס ויש מגן אז זה לא ישבור אותך זה עדיין יכאב ויחשל במידה מסויימת ועם הזמן תלמד להגן או ולהתחמק או לא יודע מה בשביל לא לחטוף את המכה ובדיוק פה זה מיושם לרחוב את מה שאתה יודע מפה!!! ותמיד אפשר לנסות שמישהו יתקיף כמו שמתקיפים ברחוב ישנם אלמנטים מסויימים לרוב,אבל זה יותר קל... לא חסרות דוגמאות לדעתי זה יכול לתרום לכולם,כן לכולם
 
עקב ההתפתחויות האחרונות ודו"ח

ההנהלה, הבנתי שטיפשותי גברה עלי שוב. עקב כך, אני אלך מכות עם עצמי השבת ותו לא.
 
למעלה