אשמח לשמוע דעתכם...

גלירו

New member
אשמח לשמוע דעתכם...

חברת סלקום שולחת נציגי מחירות של יורוקום ללקוחות לשדרוג הסלולרי. נציג שהיה בביתי אמר שוב ושוב שהשידרוג ניתן לי בחינם והם עושים זאת כי אני לקוחה ותיקה וגם על מנת לשמר את הלקוח (התחייבתי ל 3 שנים). שוב ושוב הדגשתי את הנושא שלא מעניין אותי פלפון עם מצלמה וכו' ואני עושה זאת רק כי זה חינם. חינם חינם חינם אין כסף אמר לי נציג המכירות. מסתבר, שאני משלמת כל חודש 26 שקלים על השידרוג המיותר הזה. עוד מסתבר שהדרך הפכה לשיטה, כך גם נפלו עוד כמה מחבריי... מה דעתכם? האם לא שווה לשלוח לתחקר את הנושא לתוכנית. זאת רמאות ונוכלות לשמע!!!
 

סלקום06

New member
אנא צרי קשר

לקוחה יקרה, על מנת שנוכל לבחון את הדברים נשמח באם תעבירי למייל [email protected] את מספר הסלקום עליו מדובר על מנת שנוכל ליצור עימך קשר. בברכה, פניות הציבור סלקום
 
למעלה