אשמח לשמוע דעה

אשמח לשמוע דעה

לפני כשנתיים שכבתי עם מישהו, אפשר להגיד שמבחינת החוק זה היה בסדר גמור אבל מבחינת הגוף והנפש שלי ממש ממש לא.
לא רוצה להיכנס לזה, זה כבר כמעט ולא משפיע על החיים שלי, אבל משהו בזמן האחרון מפריע לי וגורם לי לחשוב שיש משהו שהלך איתי מאז.
אני יוצאת עם מישהו, הוא מקסים, סבלני ומתחשב.
לפני ששכבנו יצא לנו כמה פעמים לישון אחד עם השני, בלי סקס מלא אבל עם הרבה דברים אחרים.
אני יזמתי את הסקס הראשון וסך הכל היה בסדר.
שמתי לב, עם זאת, שכאשר זה מזמוזים והתחרמנויות, כאשר ברור לי שלא נגיע לחדירה, אני רגועה ורפויה ונהנית נורא, אבל כשמגיעים ל"רגע לפני", הגוף שלי נדרך. אני נלחצת. אני כן רוצה וכן נהנית, אבל התחושה פשוט הרבה יותר... בהיכון, נקרא לזה?
אולי זה כי הכל חדש לי, אולי כי אני עדיין לא רגילה אליו לחלוטין, אולי כי עדיין כואב לי קצת לפעמים. אני לא יודעת.
חשבתי לדבר עם פסיכולוג, אבל מפחיד אותי לעשות את הצעד הזה, וקצת חוששת שאני אגיע ואחרי שאני אחשף יגידו לי שאני לא במקום הנכון בכלל (האמת, החשש הזה קיים גם כאן
)
חשבתי נתחיל מכאן
 
שלום לך - ברור מדברייך שמשהו חוסם את יכולתך

לזרום כיום גם עם גופך ביחסים עם גבר. לדעתי,תעשי נכון אם כן תיפגשי עם פסיכולוג שיתיר יחד איתך את החסימה שיושבת אי שם במוחך ובריגשותייך.דמי את העניין

לשיחרור פקק מבקבוק...,כי ברגע שתובנותייך ורגשותייך יתחברו נכון עם הסיבות לחסימה ,וכיצד ממשיכים כיום הלאה ומשאירים את העבר בעבר,תתפלאי איך תתחדש

חדוות "היצירה" שבך בקשר האינטימי עם גברים בהמשך.לי נראה שהסיבות הן יותר עמוקות מאשר עצם הימצאותך כעת עם הבחור העכשווי,אך אני בהחלט רואה אותך

מתגברת על העניין בזמן קצר (כי את נשמעת כבעלת מודעות עצמית וגם אינטליגנטית) כדי שהטיפול יצליח.בהצלחה,והירגעי,כי העניין יסתדר,במידה ואכן תטפלי בו בדרך זו.
 
למעלה