אשמח להכוונה

אשמח להכוונה

הבן שלי בן שנתיים אובחן לאחרונה. ביום רביעי יש לנו וועדה לגבי שיבוץ הגנים בנתניה.
יצרו איתי קשר עכשיו ושאלו האם יש לי העדפה לגן בשיטת ABA או גן שעובד בשיטה האינטגרנטיבית. לא בטוח שיהיה מקום בגן שאבקש, אך כן מנסים לבוא לקראת ההורים בהעדפה שלהם.
מכיוון שאני חדשה בכל העולם הזה, אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי כוון מה השיטה העדיפה.
 

TikvaBonneh

New member
שתי השיטות טובות

הכי טוב אם תמצאי הורים שהילד שלהם היה באלוטף בנתניה בשנה שעברה ותבקשי את חוות דעתם.
 
מומלץ לקרוא על שתי השיטות, ולבקר בגנים עצמם

אישית אני מאוד לא אוהבת ABA, ושנה הבאה הבת שלי תעבור ממעון כזה (לא בנתניה) למעון אחר, רק בגלל שאני לא יכולה יותר לשאת את השיטה הזו (והיא גם לא נראית לי מתאימה לבת שלי, שאגב גם לא הפיקה מהשיטה הזו מי-יודע-מה התקדמות, למעשה נראה לי שבעיקר הפריעו לה להתקדם, למרות שהיא לא אומללה שם או משהו).
אבל רוב ההורים במעון שעזבנו מרוצים.

אין ברירה אלא לאסוף כמה שיותר מידע, ולקבל החלטה לפי שיקול דעתך.
 
למעלה