פפריקה היחידה 1
New member
אשמח להכוונה
הבן שלי בן שנתיים אובחן לאחרונה. ביום רביעי יש לנו וועדה לגבי שיבוץ הגנים בנתניה.
יצרו איתי קשר עכשיו ושאלו האם יש לי העדפה לגן בשיטת ABA או גן שעובד בשיטה האינטגרנטיבית. לא בטוח שיהיה מקום בגן שאבקש, אך כן מנסים לבוא לקראת ההורים בהעדפה שלהם.
מכיוון שאני חדשה בכל העולם הזה, אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי כוון מה השיטה העדיפה.
הבן שלי בן שנתיים אובחן לאחרונה. ביום רביעי יש לנו וועדה לגבי שיבוץ הגנים בנתניה.
יצרו איתי קשר עכשיו ושאלו האם יש לי העדפה לגן בשיטת ABA או גן שעובד בשיטה האינטגרנטיבית. לא בטוח שיהיה מקום בגן שאבקש, אך כן מנסים לבוא לקראת ההורים בהעדפה שלהם.
מכיוון שאני חדשה בכל העולם הזה, אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי כוון מה השיטה העדיפה.