אקרפוביץ' ל-DL 650 יש?

כן. השקטים יותר.

הרועשים זה נחמד ברבע שעה הראשונה. אח"כ זה נמאס ומציק.
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif

לטענת האתר והמוכר - באף אחד מהשלושה לא צריך לבצע שום שינוי במפות.
 

dtvet

New member
היה לי נסיון לא טוב בכלל עם TWOBROS

היה לי אגזוז שלהם על הR1100GS תוך פחות משנה התחיל להתפרק,כל הניטים השתחררו,בקיצור,לא התרשמתי ממנו כמוצר ברמה גבוהה,כנראה שבגלל זה המחיר. הסאונד אגב היה מעולה. כיום יש לי על KTM אגזוזים של חברה אחרת(NEPTUNE)מעל 3 שנים,נראים כמו חדשים,כלום לא זז או השתחרר.
 

gsxr77

New member
אני הרכבתי זוג יושי קרבון ב SV1K קודם כל

והכי חשוב הם נראים סוף הדרך על האופנוע, אין לי דרך אחרת לומר זאת. כאשר הוצאתי את המקוריים אחרי שהחזקתי את היושי בידיי, נראה כאילו כל אחד מקורי שוקל כמו שני יושי. על סאונד אין בכלל מה לדבר, המקוריים חונקים לגמרי את המנוע, ואחרי שהוצאתי את הDB קילר, בכלל אני מתענג ממנוע V שנושם לרווחה בכל פעימה. מה שהורגש מיד לאחר ההחלפה הוא רצון עז של המנוע לטפס בסל"ד מהר יותר מאשר עם המקוריים. את ה-3 כ"ס הנוספים או יותר לא ממש הרגשתי, אבל כנראה ה"נשימה" הטובה בהחלט תרמה למנוע. (הוחלפו גם מסנן אוויר ואח"כ הותקנה מע' PCIII). לדעתי האישית, אהבתי את היושי יותר מהאחים בתמונות שצרפת, אם יש לך זמן, יהיו בחנות הממתקים - EBAY - אגזוזים יד שניה במצב מצויין עבור הקטר שלך, העניין הוא כמה זמן אתה מקציב לעניין המציאות בחנות. לגבי הבאתם לארץ, אך ורק במזוודה, למה? ידוע לכולם
הכי חשוב, תביא, תתקין ותהנה מכל שניה - מובטח!
 

lazybones

New member
22 קילו?!

שמעתי שאתה בחור גדול... יש לי הצעה יותר זולה, פשוט תשים רוכב יותר קל על האופנוע שלך. או שתעשה דיאטה. בקשר לרעש, אתה יכול לשים חתיכת קרטון על השפיצים של הגלגלים, זה עושה ווורוום וורווום מגניב כזה. כמה זמן עד שזה נמחק או חוסמים אותי...? מי מי מי מיצו ...המלך!
 

מיצו

New member
22 קילו, כן. וה- FS מוריד עוד יותר.

אבל בגדול אתה צודק. זה מזכיר לי את רוכבי האופנים שקונים איזה ידית העברת הילוכים שעשוייה מקורים של עכביש רק כדי לחסוך עוד 33 גרם מהמשקל של האופנים, כשבעצם מספיק שהם ילכו לרוקן את הקיבה בבוקר לפני הרכיבה וכבר הורידו קילו מהמשקל הכולל. אבל בוא נניח את זה הצידה לרגע. המטרה של רכישת אופנוע כזו היא לא כדי לקנות את האופנוע הכי קל שיש. ברור שיש קלים ממנו, ויש גם כבדים ממנו. אבל אם האופנוע שוקל, עפ"י נתוני יצרן, יבש, 220 קילו, אז הורדה של 22 קילו מהמשקל היא הורדה נכבדת. ושלא יהיה לך ספק, ההפחתה היא של 47 פאונד בדיוק, בערך 22 קילו פלוס מינוס כמה גרמים. מצד שני, שוב, אתה צודק. משקל יבש הוא משקל חארטה. איפה עוד 21 ליטר דלק, ועוד 2-3-4 ליטר שמן? איפה רוכב ששוקל 105 קילו? איפה השווארמה של הצהרים? מה זה 22 קילו לעומת כל זה.
 

Vaderom

New member
22 קילו זה המווווןןןן. מטורף

אתה רוצה להגיד שהסליפונים שוקלי 22 קילו פחות מהדודים המקוריים? זה מטורף, ובטח ובטח שווה את הכסף. הזוי.
 

lazybones

New member
סחתיין...

לא הטסת אותי מכאן. יום טוב יש לי היום... שכחת: נוזל בולמים, מי קירור, שמן בהיאבוסה זה לפחות 4 ליטר אני מניח אם לא יותר... אצלי זה 3.5 ליטר ויש לי 500 סמ"ק. ומה עם האויר בגלגלים? אפשר למלא בהליום...זה יותר קל. ברור ש 22 קילו זו הורדה נכבדת, אם יש לך כסף מיותר למה לא... אני אישית נגד לעשות דברים שפוגעים באיכות הסביבה, ורעש וזיהום אויר אלו מפגעים די קשים בימינו. למשל אחד החטאים הכי גדולים שראיתי זה לשנות מערכת פליטה ל MT-01, אלוהים! זה אופנוע עם צליל מדהים, מי שמחליף לו אגזוז הוא פשוט פושע. אגב, מעניין שימאהה מייצרת גם כלי נגינה ויש לה אופנועים עם צליל אלוהי כמו VMAX ן MT-01 שבעיני אין צליל יותר יפה מזה לאופנוע. אח, לילד שלי הייתי שם דיסק עם הסאונד של MT-01 שיירדם איתו.
 
דווקא כן יש

אתה יכול לומר שיש הבדלים ביניהם, אבל בהחלט יש קשר, אפילו די טוב.
 
למי יש נסיון בין שתי האחים ליושי ?

כחלק מהתכנונים לאופנוע הבא אני אצטרך הרבה דברים וחלק מזה גם אגזוז באיביי אני רואה מחירים דומים לשתי האחים והיושי (כמובן יילקח בסוף במזוודה) מישהו יכול להמליץ ? (הולך להיות מורכב ככל הנראה על בנדיט 2001)
 
אוי ויי, רק לשם ההבנה

יושי = יושימורה = YOSHIMURA EXHAUST SYSTEMS שתי האחים = טו ברודרס = TWO BROTHERS EXHAUST SYSTEMS ותוכי דרך אגב
 
למעלה