אקרפוביץ' ל-DL 650 יש?

iec

New member
זה עוד אחד מ-798 התוספות הקוסמטיות שמטרתן

לסייע במכירת האופנוע
באמת שיהיה בהצלחה... (מחירון X...תוספות 2X..מחיר נדרש 0.5X...ובטרייד באזור דרום ת"א 0.001X )
 

ב ו Z י

New member
דוקאטי כבר מזמן לא מוכרים בטרייד

וכבר מזמן לא מדובר על אופנוע "שאף אחד לא רוצה להתעסק איתו". להפך.
 

iec

New member
אני רוצה להתייחס לתגובה שלך ברצינות יתרה

אבל אני לא יכול....
מה שכן אני מכיר המוני אנשים שאוהבים ורוצים להתעסק איתו...קוראים להם...
. . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . גרריסטים ומוסכניקים
 

kangal

New member
אני מסכים ולא מסכים

המשפט האחרון שלך הוא פנינה לרוכב הסטנדרטי. זה משפט שלמדתי מנהל העבודה במוסך שאני מטפל בו מדי פעם, אבל.... לפעמים, הכלי היום יומי שלך, משמש גם לפאן של סופ"ש, באיזורים שבהם אני רוכב, כל ק"ג מורגש מאוד.
 
אתה שוכח משהו

המפעל מחוייב לתקנות זיהום אויר מחמירות. כשאתה שם שיפורים כאלו אתה הרבה פעמים מבטל הגבלות מכוונות ששם במפעל סוזוקי יקמוטו, שהוא גם במקרה התמחה בגאזים ומזהמים. ובכך אתה מרוויח עוד כמה סוסים ומזהם את האוויר קצת יותר. יותר חזק ממה שהגיע מהמפעל? כן. אבל גם מזהם ומרעיש יותר. זה הצד שני.
 

Pumi

New member
אין שום שיפור שהוא "הגיוני" לכביש

הרי עוד 1 מילי שניה בחיבור לגז לא ישפר רוכב על הכביש. וה 2-3 כ"ס הוא לא ירגיש באמת. אבל יש דברים מעבר לזה. שיפורים זה לא דבר נחוץ. אני למשל החלפתי את האגזוזים של האופנוע. 10 קילו פחות בזנב, ו 9 כ"ס יותר. האם הייתי צריך את זה? בטוח שלא. אני גם לא בטוח שמיצו "צריך" להחליף את הסט. אבל הוא רוצה, וזה מה שעושה לו טוב. תגיד לו שיחסוך כסף במקום ויחליף את האופנוע? לא תמיד יש למה. ולא כולם רוצים. לך אולי האופנוע זה רכב. שאחרי כמה זמן פשוט מחליף למשהו אחר כי הוא משעמם, או כבר ישן מדי. אבל להרבה האנשים פה, אופנוע זה הרבה מעבר. וזאת הסיבה מדוע אנשים מחליפים חלק זה או אחר. אנשים נקשרים לאופנוע שלהם הרבה יותר מאשר לרכב.
 
צודק...

אחרת למה להשקיע ב GSX-R או ב CBR1000RR ?? הרי גם ככה המהירות המירבית המותרת בארץ היא 110 קמ"ש אז כולנו נקנה הונדה ג'אז וניסע כחוק
 

kangal

New member
פול סיסטם היא מערכת מקצה לקצה

כלומר, גם הסעפת וגם הדוד מוחלפים. "סליפ-און" זו החלפה של הדוד בלבד, ללא נגיעה בסעפת, ההחלפה הקלה ביותר. השיקולים להחלפה כזו או כזו הם רבים. אתן לך דוגמנית מהקטום שהיה לי, בו הוחלפה המערכת המקורית לפול סיסטם של לאו וינצ'י. הסעפת עברה בצורה שונה לחלוטין מהסעפת ה"רגילה" והדוד ישב בצד הנגדי לדוד המקורי.
 

holy crap man

New member
אז בעיקרון זה עניין קוסמטי עם שיפור סאונד?

פול סיסטם יכולה לעלות ממה שהבנתי גם 8000 שקל. לא הולך ברגל, ולא יודע אם שווה את זה בשביל 4 כ"ס ו-10 קילו פחות. בוודאי שלא באופנועי דו"ש-בגרוש. יש הבדל מהותי בין מותגי החברות? אפשר לומר אגזוז של X טוב יותר משל Y? או שזה אגזוז של X על אופנוע Y טוב יותר מאגזוז של Z על אופנוע Y?
 

kangal

New member
לא רק קוסמטי

מפלטים זו תורה מאוד רצינית, למרות שזה נראה כמו סתם צינור שיוצא מהמנוע. ההבדלים בין החברות הוא בדיוק כמו ההבדלים בין מותגים אחרים, אין פה שחור/לבן. זה עניין של מחיר, סוג החומר, רמת העבודה ותמחור. כמובן שיש גם את העניין של פיזור גלי הקול, זרימת האויר ועוד. כמו שאמרתי, זו תורה לא פשוטה.
 

holy crap man

New member
וכשלא מדובר באופנועי קצה

אפשר להרגיש הבדל בהחלפת דוד / מערכת פליטה (לא בסאונד)? ואיפה אפשר ללמוד על התורה הזאת?
 

נרקוזה

New member
אם אתה דואג שבמקביל למערכת הפליטה

מערכת היניקה תכוון בהתאם, ההבדלים יכולים להיות מורגשים מאוד. אם לא תטפל במערכת היניקה (הזנת התערובת לכל האורך) הביצועים לא בהכרח ישתפרו, יכולה להיות גם הרעה וזה קורה לא מעט. השאלה גם מה אתה רוצה להשיג. צריכת הדלק תגדל בד"כ. את ההתאמות והכיוונים עושים הרבה פעמים בדרך של ניסוי ותעיה, זה לוקח זמן, זה לוקח כסף וזה מצריך הבנה, נסיון (!) וסבלנות של מי שמבצע את הטיונינג למערכת.
 

holy crap man

New member
האמת שהכל התחיל בגלל איזה GS

שראיתי באתר של BMW. היה לו אקרפוביץ' קרבון מדהים שבטח יעשה רק טוב גם לאיך שהוא יישמע. אבל עכשיו כשהבנתי שזה סיפור הרבה יותר מסובך מסתם יופי ונעים באוזן, אני הרבה יותר שמח
מחכה לאופנוע הראשון כבר מכיתה י"א... איפה איבדתי 7 שנים מאז. סליפאון של אקרפוביץ בשביל SV יתאים ל-DL או שמערכת הפליטה שונה מדי? סליפאון, כשלעצמו, יוריד מהביצועים במידה ולא תשונה מפת המנוע בהתאמה?
 

gsxr77

New member
מע' פליטה של SV ו-DL שונות לחלוטין

עד כמה שידוע לי ב-DL צריכים להחליף את על המע' כיוון שהדוד המקורי גדול מאוד וצורתו מוזרה, כלומר הוא לא בנוי כדוד שמחובר לצינור אלא כדוד עם הארכה מיוחדת שיורדת לכיוון תחתית המנוע ושם הופכת לצינור. ממש משהו מוזר, קשה להסביר במילים, חפש בגוגל תמונות שלו ותראה. דוד שמותקן ללא כיוונים אחרים לא בהכרח יוריד מביצועי המנוע אך מנגד גם לא יועיל יותר מהמקורי, אבל הסאונד, אחחח הסאונד
 

holy crap man

New member
הוצאה גדולה בשבילי צלילים

קודם נוציא רישיון לא מוגבל ונקנה אותו.. נמשיך משם
קודם צריך לאהוב אותו בשביל להשקיע בו.
 
למעלה