אקס פקטור - השרשור השבועי

Lady in red2

New member
מה זה? אף אחד לא הודיע לי ש-../images/Emo58.gif

נושא השבוע זה קווין, ובריאן ורוג'ר הם המנטורס?
עכשיו אני צריכה למצוא זמן לראות...
 

Mikey Weiss

New member
סיימתי לצפות עכשיו ../images/Emo58.gif

עזבו, כאשר אבדתי אבדתי, כשיורד לי מעונה של תכנית, אז זהו, הלך, ושום דבר כבר לא יציל אותי. כמובן, לא נמאס לי עד כדי כך שאני לא אראה, אבל מחר אני שוב אצפה בתוצאות בשוויון נפש מוחלט. לא ממש איכפת לי. ולענייננו: 1. ג'יימי - אחלה בחירת שיר, ממש אהבתי את איך שהקהל נכנס לשיר. מסכימה עם דני שמבחינה ווקאלית הוא לא היה במיטבו. ג'יימי היה הפייבוריט שלי באודישנים, וכבר כמה שבועות טובים שהוא לא. סביר מינוס. 2. לויד - אוף. למה הוא כאן עדיין, תזכירו לי? זה דווקא היה בסדר יחסית אליו, אבל בכללי לא משהו בכלל. 3. אולי - הוא בעקרון מאלו שאני יותר אוהבת העונה, אבל זו היתה אחת ההופעות החלשות שלו לטעמי. אני בטוחה שהפציעה וכל הטררם מסביב לא עזר לו להתכונן כמו שצריך השבוע, אבל הייתי בטוחה שזה שיר שיושב עליו טוב, והוא לא כל כך סחב את זה, זה השתפר בהמשך, אבל בסך הכל, ככה. 4. ג'ו - הילד מוכשר בטירוף, אבל השיר הזה היה גדול עליו, מה גם שזה שיר שכבר ראיתי בשמונים תכניות איידול (כולל האקס פקטור קודם) ויש לי בראש לפחות חמישה ביצועים יותר טובים. 5. התאומים - תרביצו לי, באמת. אהבתי. צחקתי, נהניתי. אחלה בחירת שיר, אני לא חושבת שמאש-אפ זו הפרה של החוקים, דני. הם עדיין לקחו שיר של קווין. הם פשוט עשו משהו מעניין איתו. מותר. ולחשוב שאיחלתי להם שבעה עשר סוגי מיתה שונים במהלך האודישנים. סליחה, ג'דווארד. אתם עדיין לא זמרים מוכשרים במיוחד, אבל מבדרים להפליא, ואני חייבת להעריך ילדים בני שבע עשרה שמתמודדים ככה - אף מתמודד אחר העונה לא היה צריך להתמודד עם כמות הלחץ והביקורת שהם ספגו, אז ריספקט. 6. סטייסי - ההופעה הכי טובה הערב לטעמי. כרגיל אצלה, לא לגמרי אחיד, אבל היא מקסימה, והיכולת שלה להעביר רגש כשהיא שרה מדהימה אותי, בהתחשב בעובדה שכשהיא מדברת היא לא מעבירה כלום (חוץ מלהצחיק, ולא בכוונה). 7. דניאל - איך אומרים self-indulgent בעברית? שכחתי.
 

naama59

New member
../images/Emo58.gif

איזה שיר התאומים שילבו עם Under Pressure? אם הם לא חירבו אותו אני סופר מרוצה. באמת. :)
 

apoptosis

New member
../images/Emo58.gif התאומים

הם לא שילבו. הם שרו את הגרסא של ונילה אייס (Ice Ice Baby) שמתלבשת על השיר המקורי. זה שהם טרחו להוסיף כמה שורות מUP לא עושה את זה מאש-אפ. מצד שני, זה היה בעיני אותו אסון כמו מה שלויד עשה בשבוע שעבר. מודה - כשהם התחילו לשיר אני והאיש נקרענו מצחוק. אני מוכנה להשאיר אותם בתחרות בתור האתנחתא הקומית (אתם יודעים, כמו שבגמר תמיד הם מביאים את האודישנים הכי גרועים של העונה לשיר קצת). מרגיז אותי שהם עדיין בתחרות. נמאס לי לשמוע על זה ש"כל הכבוד על זה שהם מתמודדים עם התקשורת" כי איזה עוד ברירה יש להם? ונשבר לי מלואי והשטויות שלו. אני מביאה כתזכורת את האודישן הראשון שלהם - הפעם הראשונה שהם זייפו מול קהל, לאחר שסיימו להבהיר שהם שם בשביל הכוסיות ושבעוד 50 שנה הם מתכננים להיות "יותר מבוגרים". http://www.youtube.com/watch?v=OWwW_DYmxEw
 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo58.gifדעתי על הערב

באופן כללי היה ממש נחמד בעייני. ג'יימי- היה מצוין. הוא נתן יופי של שואו ובחירת השיר הייתה ממש טובה בשבילו לדעתי. אולי- הוא כזה חמוד. הוא נשמע ממש טוב ואהבתי את ההופעה. ג'ו-רוב השיר הוא נשמע מצוין. הוא שר ממש טוב. ג'ון ואדוארד- האמת שאהבתי את ההופעה. אני חושבת שהבחירה לעשות מאש אפ הייתה ממש חכמה והם נתנו יופי של הופעה. לויד-לא ממש אהבתי. סטייסי-ככל שהשיר התקדם זה רק השתפר. יופי של הופעה. דניאל-הוא יודע לשיר והוא נשמע מצוין אבל חבל שסיימון לא בחר לו שיר קצת יותר מפתיע.
 

Mikey Weiss

New member
טופ 7 - התוצאות! ../images/Emo58.gif

הופעות של שקירה - השיר הזה לא ממש ברור לי אבל היא מלכה ואני חולה עליה. הופעה של הטופ 12 לסינגל הצדקה שלהם - you are not alone - אין לי שם יכולת לתת פרשנות על זה כי עשיתי מיוט והלכתי להקיא. התוצאות: ג'ו עובר ראשון. אחרי זה דניאל (יאק), סטייסי (כמה צרחות שהלכו על זה), כל הקהל התחיל לצעוק אולי אולי אולי אז דרמוט אמר אולי גם וכולם צרחו עוד קצת, ואז כמובן שנשארו התאומים בשלישייה האחרונה יחד עם ג'יימי ולויד, וזה היה כל כך שקוף שהתאומים יהיו בטוחים. אז ג'יימי מול לויד בבוטום 2. אין מצב - בחיים - שלויד נשאר. מה שאומר שעוד רבע שעה בערך לכל שופט יהיה מתחרה אחד, ולסיימון יהיו שלולשה, והוא יהיה עוד יותר בלתי נסבל.
 

Mikey Weiss

New member
התוצאות - המשך ../images/Emo58.gif

ג'יימי שר את Τhe Show Must Go On ומייצג בכבוד את מורשתה של רות' לורנזו, להביא אותה בענק בשירי ההישרדות. ההופעה שהכי אהבתי שלו עד עכשיו. לויד - הביצוע שלו ל Last Request דווקא חביב באופן מפתיע. סיימון שולח את לויד הביתה, שריל את ג'יימי, לואי את ג'יימי גם - לא ראיתי את זה מגיע - ודני שולחת את לויד, אז שוב תיקו. אני בשוק לגמרי, כי הייתי בטוחה שהלך על לויד, אבל ההצבעה שוב הולכת לקהל... והקהל שולח הביתה את - ג'יימי? - לא חשבתי שההצבעה היום תפתיע אותי, אבל היא הפתיעה. ועוד פעם לויד? האם אי אפשר להיפתר מהבלונדיני המעצבן הזה?????
 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo58.gif

אני לא מאמינה שלויד נמצא כבר בבוטום 2 ועוד עם ג'יימי שנתן יופי של הופעה אתמול, ובסוף ג'יימי הוא זה שהולך?! איזה באסה.
 

Mikey Weiss

New member
לא רק זה... ../images/Emo58.gif

ההופעה שלו בבוטום 2 היתה מעולה. קלאסה אחרת לגמרי מלויד. איכס.
 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo58.gif

אני אחכה שיעלה ליוטוב כדי לראות. אבל אם ההופעה באמת הייתה טובה כל כך זה אפילו יותר מבאס.
 

Mikey Weiss

New member
רק דעתי כמובן ../images/Emo58.gif אבל אפילו אם

היא לא היתה כזו טובה, באיזה יקום בדיוק לויד יותר מוכשר מג'יימי??? /חוזרת לראות את האקס פקטור היווני מאתמול בוידאו שוב. אני צריכה להתאושש.
 

גלן1

New member
אני לא מופתע../images/Emo58.gif

אני מאוד אבל מאוד מחבב את לויד. יש בו משהו קסום כזה. החיוך שלו, הגוון הייחודי בקול, למרות מגבלות המנעד הקולי. זה שג'ימי קיבל את הכי פחות קולות מהקהל הבריטי זה מוזר. גם הוא וגם לוסי נחשבו למובילים, למרות שאני באופן אישי לא ממש התלהבתי משניהם. מה גם שעכשיו נותרו רק שישה מתחרים וזה כבר נותן כיוון. השלישייה שאני מכוון אליהם האחת והיחידה הכובשת (לא מגלה מי) ואני רואה לצידה בשלישייה את לויד והתאומים.
 

Mikey Weiss

New member
דומה אצלי רק ש../images/Emo58.gif

לדעתי, ג'ו יהיה שם ולא לויד. לויד כבר היה בבוטום 2, ג'ו עדיין לא... זה לא פיינל 3 שסיימון יאהב...
 

גלן1

New member
אבל אני זוכר שבגמר תמיד יש שניים

כל עוד האחת (והיחידה) תהיה שם זה כבר לא משנה מול מי היא תתמודד. מי שהכי היה לי כיף לחכות להם הם לוייד והאחת.
 

Mikey Weiss

New member
יש בגמר שלושה. תמיד היו. :)

פשוט יש כמה סיבובים, כמו שהיה השנה בגמר כוכב נולד? אז בחלק הראשון של הגמר יש שלושה ובחלק השני יש שניים, אבל זה אותו פרק.
 

גלן1

New member
רגע הסבר בבקשה

כל השליישייה שרים את שיר הגמר הזהה? ואז עולים שניים לשלב הגמר ויש עוד הצבעה?
 
למעלה