אפשר
לא פוליטי?

LemonLimeLilach

New member
אומייגאד

אני מחכה לקלוזאפים על ריאן לוכטה. מי עוד יהיה שם? נייתן אדריאן??????????? לא משנה, נכון האלבום אולימפיק אבס של גו פאג? כזה אני רוצה ממך.
 
אדיר!!!


לא מאמינה שהפעם האחרונה שלך בלונדון הייתה איתי כ"כ מזמן! מגיע לך קצת חופש!.
 

dans girl

New member
רציתי להגיד לך... זה בדיוק אחרי שאת מסיימת את ההתמחות נראה לי (מגיעות ללונדון בתחילת אוגוסט) - את יותר ממוזמנת להצטרף אלינו
.
 

RenanaD

New member
חה! אני אוהבת את האופציה החדשה של פיצול שרשור

לא ברור לי איך (ממש לא ברור
) אבל כתבתי תגובה במקום הלא נכון.
בעבר - הייתי צריכה למחוק את ההודעה ולכתוב מחדש. עכשיו - העברתי אותה למקום הנכון. הוריי!!!
 

o0Invisible0o

New member
סינמה סיטי מקשים עלי.


קיבלתי שוברים לסרט [מseret] ואני רוצה ללכת מחר עם אחותי! סופסוף יש סרט שהיא גם תאהב ואני בחופש אז אנחנו יכולות ללכת ביחד...אבל, בגלל שזה סינמה סיטי חייבים להזמין מראש [כי אחרת נשב שורה שנייה. שונאת אותם.
]
בכל מקרה, יש קטע מעצבן - באתר כשמזמינים זוג כרטיסים אפשר להזין שובר אחד בלבד ואז אני מקבלת רק כרטיס אחד חינם..ויש לי עוד שובר.

אז ניסיתי להזמין כרטיס אחד בלבד ולהזין רק שובר אחד ואז אני מקבלת הודעה שאני חייבת להזמין זוג כרטיסים כדי לנצל את השובר.
אני ב-ט-ו-ח-ה שאם אני באה לקופה הם לא יעשו בעיות [שוב, פשוט כבר לא יהיו מקומות ישיבה]
ו...אין מספר טלפון, במייל הם לא עונים, בפייסבוק הם לא עונים לא על הוול ולא בהודעה ו...איכסה. מה זה השטויות האלה? למה כ"כ הרבה התעסקות בשביל סרט מסכן?

יש לכן עצות? מכירות את הבעיה? יש לכן מספר טלפון? יודעות איך עלי לצעוק וירטואלית כדי לקבל תשומת לב? אשמח לכל עזרה וסיוע על מנת ללכת סופסוף לסרט עם אחותי בלי להתעסק יומיים רצוף עם השוברים המטופשים [ב"לב" זה כ"כ הרבה יותר קל!]
 

limors2

Well-known member
איזה סינמה סיטי?

כשהפציצו את ראשון ולא ידעתי אם הם פתוחים מצאתי בקושי רב ואחרי גיגולים מרובים את הטלפון של סינמה סיטי שם, אז הוא קיים איפשהו. אל תתיאשי!
 

LemonLimeLilach

New member
היו לי פעם שני שוברים ואני די בטוחה

שהשתמשתי בשניהם באותה הזמנה. אין לי מושג איך אבל זה אפשרי בטוח
 

o0Invisible0o

New member
מצאתי איך!!! אהה..

בדיוק לפני כמה דקות.

זה לא היה מסובך בכלל אבל אני לא מבינה למה אי אפשר להיות פשוט יותר זמינים במענה שלהם...היום ענו לי בפייסבוק לפנות לשירות לקוחות שלהם [דההה! פניתי פעמיים! אתם לא יכולים להסביר לי בפייסבוק איך לעשות את זה? זה מטופש וזה טכני..]
העיקר יש כרטיסים.
מעצבנים.

ואתמול היו מקומות יותר טובים.
 
למעלה