אפשר סקר קטן?

דבורה3

New member
אפשר סקר קטן?

אני יושבת ונדהמת מהעוגות המדהימות שמוצגות כאן בפורום - פשוט אין מילים בפי. המקצועיות כאן - זה משהו. מעניין אותי לדעת (ואני מקוה שזו לא חדירה לפרטיות) מי הפכה את יצירת העוגות המדהימות האלה למקצוע ומי עושה את זה להנאתה. כי אני רק נחשפתי לזה בעקבות הסדנא של טל, וזה כל כך כיף שנורא בא לי להמשיך ללמוד ולהפוך את זה למקצוע ..... (והדרך עוד ארוכה...) תודה
 

lala g

New member
גם אני התחלתי כך

במשך מספר חודשים ראיתי בכל מיני פורומים את העוגות המדהימות של טל וכל היצירות המדהימות של כולם ככה כל יום בעבודה הייתי מסתכלת עד שנפתח הפורום המדהים הזה והחלטתי שזהו אני הולכת היתה באמת סדנא במרכז למצויירות הלכתי התלהבתי מהעיניין ואחרי שבועיים עשיתי מפוסלות ומאז אני לא מפסיקה לחלום לדבר לחשוב על להזות על עוגות ורוצה להתקדם לרמת המקצועניות של אנשים פה בפורום ואם אוכל להפוך זאת למקצוע זה חלום אבל נראה לי לא אפשרי להתפרנס רק מהכנת עוגות אולי כתחביב ופה ושם ...... וחוץ מזה שאני רואה את התפעלותם של הילדים שלי ואיך הם מקרקרים סביבי שיש עוגה אז זה שווה הכל
 
למעלה