אפשר סקר קטן?
אני יושבת ונדהמת מהעוגות המדהימות שמוצגות כאן בפורום - פשוט אין מילים בפי. המקצועיות כאן - זה משהו. מעניין אותי לדעת (ואני מקוה שזו לא חדירה לפרטיות) מי הפכה את יצירת העוגות המדהימות האלה למקצוע ומי עושה את זה להנאתה. כי אני רק נחשפתי לזה בעקבות הסדנא של טל, וזה כל כך כיף שנורא בא לי להמשיך ללמוד ולהפוך את זה למקצוע ..... (והדרך עוד ארוכה...) תודה
אני יושבת ונדהמת מהעוגות המדהימות שמוצגות כאן בפורום - פשוט אין מילים בפי. המקצועיות כאן - זה משהו. מעניין אותי לדעת (ואני מקוה שזו לא חדירה לפרטיות) מי הפכה את יצירת העוגות המדהימות האלה למקצוע ומי עושה את זה להנאתה. כי אני רק נחשפתי לזה בעקבות הסדנא של טל, וזה כל כך כיף שנורא בא לי להמשיך ללמוד ולהפוך את זה למקצוע ..... (והדרך עוד ארוכה...) תודה