אפשר סקר קטן על שינה?

yoolyul

New member
מציקה לך קצת בעניין המנשא...

קודם כל, התינוקת שלי דומה מאד לגורון שלך בעניני שינה, אז אני מאד מאד מאד מזדהה, אני במצב של עייפות כרונית כבר לא מעט זמן וזה ממש לא כיף ככה
. היא מתעוררת ה-מ-ו-ן ! (הלילה התעוררה כל חצי שעה בממוצע... כלומר לפעמים כל שעה וחצי אבל לפעמים גם כל רבע שעה.. כולל פעם אחת בשתיים בלילה שהתעוררה ולקח שעה להרדים אותה חזרה, שעה!! ובסוף קמה סופית בחמש וחצי בבוקר!!
אבל זה באמת לילה גרוע, לפעמים זה יותר טוב..)
לרוב אני מניקה והיא נרדמת אבל לא תמיד, לפעמים היא כבר לא רוצה לינוק (כמה אפשר? לפעמים לא ברור לי איך היא לא מתפוצצת...) או שמתעוררת לגמרי ואז לינוק לא מעניין אותה (זה הכי סיוט, פתאום באמצע הלילה, תינוקת עירנית, מחייכת, מקשקשת, זוחלת לה במיטה... אני כבר מעדיפה שהיא תתעורר בבכי אבל לפחות אז היא ישנונית וקל יותר להרדים אותה).
בפעמים האלה, המנשא מציל אותנו. זה נכון שמאד קשה להוריד אותה מהמנשא למיטה והרבה פעמים זה מתחיל את הסאגה שוב (משום מה זה קורה רק בלילה! ביום אני מרדימה במנשא ומעבירה אותה למיטה והיא לא מתעוררת!) אבל גם אם הסאגה מתחילה שוב, היא קצרה יותר כי היא כבר ישנונית, ובסוף אחרי פעמיים או שלוש (גג ארבע) כאלה של הרמות הורדות, זה כן מצליח, ועדיין זה יותר קצר מאשר להרדים אותה על הידיים. וגם, וזה עיקר העניין, ההרדמה במנשא הרבה יותר קלה מאשר על הידיים, זה הרבה פחות מאמץ, פיזית.
גיליתי שכשהיא על הידיים אני מאבדת סבלנות הרבה יותר מהר, מתעצבנת, ואז (מן הסתם) לוקח גם יותר זמן לה להירדם. ואני מסיימת סשן כזה מותשת לגמרי, נפשית ופיזית (את נשמעת לי שם לגמרי
) כשהיא במנשא זה לא מתיש אותי כל כך, לא כואב הגב, ואז זו חוויה יותר נעימה או פחות לא נעימה וגם עכשיו כשהיא רגילה למנשא היא נרדמת בו יותר מהר מאשר על הידיים, זה יותר נוח לה, היא יכולה להתרווח, להתחפר בתוכו ואני בינתיים עם ידיים פנויות אז יכולה גם תוך כדי אולי לקפל איזה כביסה או משהו כזה (לא תמיד, לפעמים זה מקפיץ אותה)
עכשיו, זה לוקח זמן להתרגל למנשא, אני בהתחלה הייתי מיואשת כי חשבתי שהיא לעולם לא תתרגל לאף מנשא, ניסינו כמה. והיא תמיד ייללה ובהתחלה ממש לא היתה בכיוון של להירדם בו. וזה היה כמה דקות ואז היינו חייבים להוציא אותה. אבל ממש לא ויתרתי על זה. ניסינו כמה סוגים, ובסוף מצאנו את האחד, שהיה לי ממש נוח ושהיא לא ישר התחילה לבכות בו והתעקשתי והיא התרגלה, התחילה להגדיל פרקי זמן שהיה בו ואז פעם אחת גם נרדמה בו ומאז התרגלה שיכולה להירדםנ גם שם.
לא יודעת אם מנשא מתחבר לתהליך שאתם עושים עם היועצת שינה, אבל לדעתי כדאי להרגיל גם בלי קשר, זה ממש נוח גם בסיטואציות אחרות.
(יכולה להרחיב גם על זה אבל חפרתי כבר ממש..)
 

poly1982

New member
יש לנו בייבי ביורן

והגורון אוהב אותו מאוד כשיוצאים לטיולים, וגם נרדם בו כשהולכים איתו בחוץ. למעשה בזמן האחרון אם אני יוצאת איתו בעגלה והוא אמור לישון, הוא מתחיל ליילל, אני שמה במנשא ותוך 3 דקות הוא נרדם. (ואז יש לי בעיה להחזיר אותו לעגלה... אתמול קיבלתי סשן צרחות מחריש אזניים באמצע הגינה בגלל שניסיתי להעביר בלי שיתעורר.
יש לי גם מנשא בד נכרך אבל כבר כמה חודשים שהוא כבד מידי בשבילו. כלומר, אם הרעיון הוא שלא יכאב לי הגב - אז זה לא משרת את המטרה.
הבעיה היא שבערב שום דבר מה"טריקים" של היום לא עובד... הוא כנראה מבין שהולכים לישון, כלומר נפרדים, וזה מחרפן אותו. אין לי הסבר אחר.
 

yoolyul

New member
הוא פונה עם הפנים החוצה או בטן לבטן?

מנשא בד נכרך זה באמת כבר לקטנים יותר, אבל אולי שווה לנסות עוד איזה מנשא או שניים? אצלנו היא מסכימה קצת בבייבי ביורן אבל ממש לא כמו במנשא 'הקבוע' (טליה)
 

poly1982

New member
לא מכירה את המנשא שציינת

הזמנתי חיקוי ארגו מאליאקספרס. אולי זה יעבוד.
למרות ששוב, לדעתי זו לא הבעיה, כי במשך היום הקטן מאוד אוהב להיות במנשא. פשוט לא בערב כשהוא מבין שצריך ללכת לישון.
 
היי, אני לא יודעת בן כמה הקטן שלך

אבל אצלנו כשיש ממש עייפות יתר, וקושי גדול להרגע, מה שעוזר לנו זה ״רעש לבן״, זה סתם רעש כמו של פן או טלוויזיה על ערוץ ריק. יש מלא כאלה ביוטיוב. לי זה היה מוזר כשהציעו לי את זה אבל גיליתי שזה ממש עובד ומשתמשים בזה המון.
ובנוסף לזה, כשיש עייפות יתר אצלנו נוצר מצב של היפראקטיביות, אנחנו עוטפים אותו, בטטרה או שמיכה דקה, שמים מוצץ, והרבה פעמים הוא נרגע לגמריי. ואחרכך אני מוציאה מהעיטוף.
שלי בן 8 חודשים ואני עושה את זה במקרים שממש כלום לא עוזר, זה מרגיע אותו, ופתאום הוא מספיק עם הפעלתנות יתר ונרגע. ממש בעדינות מורידה את העיטוף, ואחרכך הוא מוכן להרפות ולהרדם..
 

poly1982

New member
הגורון בן 6.5 חודשים

לא לוקח מוצץ. עיטוף "לפי הספר" (קשירה של הידיים וכל זה) ממש מעצבן אותו, וסתם לכסות אותו לא נותן את אותו אפקט. ברמת העיקרון הדבר היחיד שמרגיע אותו זה ציצי... ולי נהיה קצת קשה עם זה שהפכתי למוצץ אנושי, במיוחד כשהוא מתעורר 5-6 פעמים בלילה.
לגבי רעש לבן - היום שמעתי על הרעיון הזה פעם ראשונה, אני אנסה אותו בפעם הבאה שהוא יהיה בהתקף היסטריה (מה שבטח יקרה תוך שעה-שעתיים).
תודה בכל מקרה. חייבת להודות שברגע זה אני די מיואשת
 
נשמע קשה..

ואני כבר לא עוטפת את שלי עם קשירה מזמן, אני רק עוטפת אותו בעדינות בלי לקשור.. אבל כנראה שעניין המוצץ משחק פה...
ואני מניחה שבטח ניסית כבר המון סוגים של מוצצים, ושיטות להרגיל למוצץ... :/ בטח גם ניסית אחרי שהוא נרדם בהנקה להחליף את הפטמה במוצץ...? בתחום הזה לצערי אין לי מה לחדש..
אבל מה עם איזשהו טטרה או שמיכה שיהיה עלייך ויתפוס את הריח שלה ושהוא יתרגל שזה תמיד איתו בהנקה/שינה/הרגעות?
שלנו התרגל ככה לטטרה, זה השמיכי שלו, ולפעמים הוא אוהב לישון מכורבל עם זה/לכסות עם זה את הפנים
 

poly1982

New member
אני כמעט בטוחה שניסיתי הכל

אני חושבת שיש לי לפחות 30 מוצצים בבית, ואת כולם הוא ירק בשמחה רבה, לפני הנקה, אחרי הנקה, תוך כדי הנקה. למען האמת לפעמים הוא מסכים להכניס מוצץ לפה אבל הוא אף פעם לא מוצץ אותו - יותר לועס / הופך ומנסה לאכול את הידית, או שהוא משתמש בו בתור רעשן (הידעת? אם מרביצים עם מוצץ של אוונט לשולחן האוכל, זה עושה רעש מגניב, אבל אם מרביצים עם מוצץ של מאמ זה לא עושה... טוב לא משנה)
יש לנו כל מיני "בובות שמיכי" כאלה שאמורות לשמש חפצי מעבר - בינתיים הוא לא מתייחס אליהן בכלל. שמתי כמה מתחת לחולצה כדי שיתפוס ריח, וניסיתי לתת בכל מיני הזדמנויות. יועצת השינה המליצה לתת לו להחזיק את זה בזמן שהוא יונק כדי שיווצר קישור חיובי, אז ניסיתי את זה היום. התוצאה: הגורון ניסה לדחוף את הבובה לפה שלו, וכשהוא גילה שזה לא טעים הוא ניסה להרביץ לי איתה. שתביני שמדובר בבובת שמיכי בצורת ארנב. לקחתי לו אותה כדי שיבין שאני לא רוצה שיחבטו בי, אפילו אם זה בעזרת בובת שמיכי, ואפילו אמרתי בטון רציני: "לא מרביצים לאמא". זה בעיקר שעשע אותו, ובכל מקרה הוא לא הראה צער על אבדן הבובה.
לחיתולי טטרא לא ראיתי שיש לו יחס. מבחינתו זה הדבר הזה שפולטים עליו אחרי שמקבלים טיפות ברזל.
לבקבוקים כאמור הוא מסרב. המטפלת ואבא שלו מאכילים אותו עם כפית, כל השאר לא מסתדרים עם זה (אמא שלי מוכנה להאכיל אותו אבל אצלה הוא תמיד מתלכלך ברמה כזו שצריך לעשות לו אמבטיה אח"כ). נרדם רק על ציצי או על הידיים אחרי מאבקים ובכי. לפעמים עושה טובה ונרדם בעגלה, בזמן האחרון גם זה נהיה פרויקט. והכי מעיק - ב-90% מהפעמים, הוא מתעורר בשניה שמחזירים אותו למיטה.
שלא תביני אותי לא נכון - הוא ילד מדהים, באמת שכן, אני מאוהבת בו לגמרי, אבל בימים האחרונים אני תוהה מה עשיתי לא בסדר שהוא יצא כזה עקשן וסרבן. אנחנו מנסים עכשיו יעוץ שינה ובינתיים לא התקדמנו הרבה. חלונות השינה קצת סידרו לו את שנת היום (גם לא לגמרי, כי הוא עדיין מוכן לישון רק עליי ואני מנוטרלת לחלוטין בזמן שהוא ישן). אבל הלילות קשים, מאוד.
 

Catcatula

New member
וואו פולי, נשמע שאנחנו חולקות ילד


רק ששלי קטן בחודש. בן 5.5 חודשים.
ואני זוכרת שגם בהודעות הראשונות כאן הרגשתי הזדהות בנושא ההנקה וסרבנות המוצצים והבקבוקים... אז אני רואה שגם בשינה אנחנו דומות.
אין לי הצעות קונקרטיות... רק הבעת הזדהות.
אצלי קצת עוזר לדעת שאצל המטפלת הוא אוכל יפה בכפית ושהוא נרדם עצמאית אצלה. שאלתי אותה והיא אמרה שלפעמים הוא ממלמל, מרים את הראש ומסתובב הרבה עד שהוא נרדם, אבל היא רק נמצאת לידו ולא אומרת "שששש..." או "לישון עכשיו" או כלום בעצם.
רק אם הוא בוכה היא מניחה עליו יד ומרגיעה. וככה הוא נרדם לבד, גם אם זה לוקח זמן.
גיליתי, שאני קצת פחות סבלנית כנראה ומנסה "לעזור" לו להבין שצריך לישון ובכך כנראה מפריעה.
ניסיתי שלשום את השיטה שלה והיא עבדה. וגם המשך הלילה היה טוב יותר.
אמש לעומת זאת, לא כל-כך עבד והלילה היה בהתאם...

אז - אני אמשיך לנסות. אולי זה יעבוד. אולי זה יעזור גם לך
 

poly1982

New member
אם הוא היה נרדם עצמאית אצל המטפלת הייתי מפסיקה להתערב

הבעיה היא שגם אצל המטפלת / אמא שלי הוא נרדם רק על הידיים. במשך היום, אם אנחנו "מצייתים" לחלונות השינה, זה נעשה קל יותר (אם כי אתמול גם לא הצלחתי להרדים אותו אחה"צ, וכל הערב נראה בהתאם)
בלילות האחרונים אנחנו עובדים על ניתוק ההנקה מהשינה... התוצאה - עד שהוא מוכן להירדם (וזה לוקח הרבה זמן והרבה מאוד בכי) - אז זה רק על הידיים שלי. אפילו לא של אבא שלו. ואני באמת קרובה לקצה גבול היכולת שלי.
 
מקווה שהייעוץ יעזור לכם בקרוב

את בטח מותשת מכל זה, אבל אל תרגישי שזה משהו שעשית לא בסדר, תינוקות מאד שונים זה מזה, ולכל אחד אופי משלו..
התינוק שלך כנראה מאד אסרטיבי ויודע מה הוא רוצה (כרגע זה בעיקר ציצי חח)

גם התינוק שלי משתמש במוצץ של אוונט בזמנו הפנוי במשחק אוהב לרשרש איתו ולדפוק אותו על השולחן :) ורק כשממש עייף מסכים להשתמש בו כמוצץ..
מה עם מוצץ לסרבנים? אני מניחה שגם אותו ניסית..?

לגבי החפץ מעבר, זה לוקח זמן עד שהם מתרגלים לזה, אולי אם תמידי זה יתפוס.

בכל אופן אני בטוחה שהמתוק שלך מקסים וממיס, זה עדיין לא קשור לצרכים שלך לישון..
כמה פעמים אמרתי לעצמי שהלוואי שהייתי יכולה לבטל את הצורך שלי בשינה, לצערי אני בן אדם כלכך נוראי כשאני עייפה, ממש הופכת למפלצת קטנה :)
אז אני מבינה אותך מאד שקשה לך ונשבר לך. בטוח שזה לא מעודד כ״כ אבל כמו שתמיד אומרים זו תקופה שתעבור מתישהו..תנסי באמת לזכור שזה הכל זמני..
והוא ממש קטנצ׳יק עדיין.. הורמון השינה אצל תינוקות מתחיל להיות מופרש רק בגיל 5-6 חודשים.
רוצה לספר לך שהבן שלי מאדדד קשה עם שינה. יותר נכון עם ההרגעות וההרדמות עצמה.כשהוא נרדם ישן דיי בסדר אבל עד אז..היו פעמים שהיה הולך בקלות אבל לפעמים הוא היה גמור ופשוט לא נרדם!
והיתי מבלה פשוט שעות בלהחזיק אותו על הידיים ולנדנד וללטף, לפעמים היתי פשוט מיואשת וקיבלתי עצבים על המצב, אבל איכשהו עם הזמן בגיל 7 חודשים בערך הוא התחיל להראות סימנים שזה מסתדר, פתאום באמצע היום כשהיה עייף על המשטח פעילות התחיל לשים ראש ולמצוץ אצבע וכאלה.. כשפעם גם כשהיה מעולף מעיפות היה ממשיך בפעילות של היפר..

עכשיו אנחנו כבר בתהליך שבלילה הוא נרדם במיטה, עם המון המון תמיכה וליטופים, בהתחלה זה היה לוקח לי בממוצע בין שעתיים וחצי לשלוש, והשיא היה כמעט 5 שעות!! הוא לא בוכה הרבה בזמן הזה, אבל הוא משחק ומשתולל וממש ממש לא היה נראה קרוב לשינה.
עכשיו, אחרי שבועיים שלוש קשיםםם מאד אנחנו בשלב שלוקח לו ״רק״ בסביבות השעה להרדם (שתביני שבשבילי הרדמה של שעה זה כלום).
אני יודעת שהמצב שלנו הוא ממש שונה, אבל רק להגיד לך שיש תקווה למצבים קשים :) כשהייתי בשלב שכל הרדמה לקחה 3 שעות, היתי פשוט בסיוט כל היום לקראת הערב, ולא האמנתי שאי פעם זה ישתפר.

אז אני מאד מאד מקווה בשבילכם שהייעוץ יעזור ואולי גם באופן טבעי עוד חודש חודשיים כשיגדל טיפה זה יראה יותר טוב..
 

poly1982

New member
וואו, חמש שעות של להרדים ילד... נשמע נורא


אצלנו השיא עד עכשיו היה 3.5 שעות. הבעיה היא שזה לא משנה כמה זמן אנחנו מרדימים אותו - הוא עדיין מתעורר אחרי לא המון זמן. זה מה שגומר אותי... אם הוא היה נרדם בקלות אבל מתעורר הרבה - חצי צרה. אם הוא היה קשה בהשכבה אבל ישן ברציפות זמן ממושך יותר - גם חצי צרה. אבל השילוב הזה, של השכבות ארוכות ומתישות שמלוות בהמון בכי (בימים האחרונים, מאז שהתחלנו את התהליך) + העובדה שהוא עדיין מתעורר מיליון פעם בלילה וכל התעוררות כזו מלווה בבכי גם היא - אני פשוט גמורה מזה. פיזית ונפשית.
גם אני מקווה שהייעוץ יעזור. ואם לא, אז כמו שאמרת זה זמני. אני מניחה שזה יעבור לו מתישהו, כשהוא יהיה בן 4 או משהו כזה
 

Catcatula

New member
וואו פולי... אני שולחת לך חיבוקים...

ואני מניחה שגם ההתמודדות עם בן הזוג לא קלה בכלל עכשיו.
אני חזרתי לעבודה כשהוא היה בן 4 חודשים ואחרי אי אלו אמירות, קיבלתי החלטה: להעיר אותו כשצריך. אז נכון שאני מתעוררת בכל מקרה, אבל לפחות הוא יכול לנסות להתחיל להבין את מה שאני עוברת ואת העייפות האינסופית, התשישות המטורפת וההשלכות שלה... כן, אני לא כ"כ נחמדה כל הזמן.
אז אם אני יודעת שהתינוק לא רעב ואכל רק לפני חצי שעה - שולחת יד, מנענעת את בן הזוג ואומרת לו - הוא אכל, עכשיו תורך.
גם אצלנו, לי הרבה יותר קל להרגיע ולהרדים אוו. אני קצת מרגישה שזה "על חשבון" התינוק, שאני שולחת את אבא שלו ולא באה לעזור לו לישון בעצמי.
אבל גם אמא מותשת זה על חשבונו והגיע הזמן ששניהם ילמדו להסתדר... קשה לי. מאוד.
אבל אין לי ברירה.
 

poly1982

New member
חייבת לומר שיש לי בנזוג תומך ומדהים שקם איתי בלילה

אבל זה לא עוזר. יש לנו שועל קטן ועקשן שרוצה רק את אמא. הכי טוב בהנקה, ואם לא בהנקה, אז הוא "מוכן להתפשר" על הידיים שלי. במשך היום זה עוד איכשהוא בסדר, הוא משתף פעולה עם אבא / סבתא / מטפלת (ואז כולם אומרים לי: מה את רוצה יש לך תינוק מאוד נוח), אבל בלילה הוא לא רוצה את אבא ולא אף אחד אחר. רק אמא.
חלק מתהליך הייעוץ שאנחנו עוברים הוא ללמד אותו להירגע אצל אבא שלו. בינתיים זה פשוט לא עובד, אבל התחלנו רק לפני שבוע... צריך סבלנות
 

Cafe Latte

New member
פולי! זה משתפר! באחריות.

השינה היתה, ועודנה, נושא רגיש אצלנו.
אבל זה כל כך משתפר.
בגיל 3 חודשים, לקראת 4 חודשים אפילו, כשחווינו את משבר השינה הגדול (התעוררות כל 40 דק' בממוצע), עשיתי עם עצמי הסכם כזה, שכל עוד הילד מדהים, ומתפתח מדהים, וחכם, וסקרן ופעיל, ורק השינה זה אישיו - אני לא מתלוננת.
בינתיים, זה עובד ... ונחשי מה? זה רק משתפר.
הוא עוד מעט בן 10 חודשים, ומתחיל להרדם לבד בערב. לבד! כן, כן. בלי יועצות שינה מפוקפקות למיניהן, בלי בכי, בלי צרחות. אבא שלו נכנס איתו לחדר, הוא יושב לידו, הילד מקשקש במיטה, מתכרבל, אבא שלו יוצא, וכעבור 10-15 דק', יש דממת אלחוט.
אני לא אגיד לך שהכל מושלם, ומן הסתם יש עדיין ימים גרועים (שיניים, צינונים, וכו'), אבל מילד שהיה מתעורר בממוצע 5-4 פעמים בלילה, עברנו ללילות שלמים.
שתביני, שאני מרדימה את הילד רק על הידיים, ואבא שלו תמיד אמר לי שזה לא טוב (כי קראנו באיזה אתר של יועצת שינה מדופלמת שהילד מפתח תלות. קשקוש). אני לא הסכמתי עם זה, כי מבחינתי ידיים = חום, אהבה, ובטחון לתינוק. ועובדה שעכשיו הילד אפילו לא רוצה להרדם על הידיים.. רק תניחי אותו במיטה, ותני לו להתכרבל עם השמיכי שלו.
מדי פעם בא לי להרדים אותו על הידיים.. אז אני עדיין עושה את זה, כי זה פשוט הכיף שלי נטו. אבל עובדתית, הילד לא מכור לזה, כמו שאמרו לי שהוא יהיה.
 

yoolyul

New member
גם אצלנו ממש בימים האחרונים היא פתאום רוצה שאניח אותה!!

לפני כמה ימים באחת ההתעוררויות פתאום קלטתי שהיא לא מוצאת מנוח על הידיים, זזה כל הזמן, ומחפשת תנוחה להירגע והבנתי שהיא בעצם רוצה לשכב! הנחתי אותה, היא שמה ראש, זזה קצת ונרדמה! זה פשוט היה בגדר נס!
זה קרה באמצע הלילה, היא היתה ישנונית ורצתה להמשיך לישון אבל עד כה התעוררות כזו זה רק ידיים ו/או ציצי ופתאום אופציה חדשה נפתחה. אחרי הפעם הראשונה אני כבר מנסה את זה בעצמי, זה עבד עוד כמה פעמים (ועוד הרבה פעמים לא...)
וגם אתמול פעם ראשונה שהיא בכתה, ניגשתי אליה (זה היה עוד בערב, היא ישנה לידי אז בלילה אין צורך לגשת רק להתעורר) והיא לא היתה צריכה שארים אותה, פשוט איך שראתה אותי, שמה ראש חזרה, התהפכה וחזרה לישון!
זה מרגש כל כך שזה משתנה מעצמו!!
אני גם לא מאמינה בייעוצי שינה, וכן מאמינה שתינוקות צריכים את אמא שלהם אם משהו מציק להם בלילה, אבל אני לא אגיד שלא חששתי שהיא מפתחת חתיכת תלות ושאח"כ שארצה ללמד אותה להירדם לבד ובעיקר לגמול אותה מהנקה יהיה סיוט. ופתאום ניצני עצמאות בהירדמות, נותן לי תקווה שזה לא חייב להיות סיוט ובעיקר נותן לי תקווה שעוד מעט יגיעו לילות שבהם אני אשן יותר!
מאד מעודד מה שכתבת, תודה!!
 

poly1982

New member
מה אני אגיד לך

ברור שאני צריכה כל בוקר להגיד תודה שהילד שלי בריא, סקרן ומתפתח כמו שצריך, וגם על הדרך להגיד תודה שיש לנו קורת גג ואוכל במקרר. אבל מה לעשות שאני אחרי שלושה חודשים רצופים שבמהלכם לא ישנתי לילה אחד יותר משעתיים רצופות, ואת רוב הלילות שלי אני מעבירה בזווית ישיבה כזו או אחרת כי השועל השובב הזה פשוט לא רוצה לישון במיטה שלו. תוסיפי את העובדה שאני גם לומדת לתואר שני, וגם עובדת (חלקית ומהבית - אבל עדיין עובדת. ולמעשה אני בפיגור אדיר בעבודה
), ותוסיפי גם את זה שאני צריכה להתחיל לתכנן ולנהל שיפוץ בדירה שיתחיל בעוד כחודש וחצי - ותקבלי את התוצאה - אני פשוט קורסת.
וכמו שכתבתי יש לי בנזוג תומך שמתעורר איתי בלילה ומוכן לשנס מתניים ולעזור. בינתיים, אחרי שבוע שבמהלכו ניסינו כל ערב להרדים אותו על אבא שלו וקיבלנו סימפוניית צרחות שלא נגמרה עד שהוא הלך לישון על הידיים שלי, אנחנו קרובים להתמוטט גם נפשית מהסיפור הזה.
אז תשמעי - כל הכבוד שהצלחת להתמודד עם זה כ"כ הרבה זמן. באמת, אני לא צינית. את כנראה יותר חזקה ממני בקטע הזה. אבל אני פשוט לא יכולה יותר.
 

Cafe Latte

New member
תהיי חזקה.

זה עובר, ונשכח.. ולא מבינים מה היה כל כך מזעזע בלילות בחודש הקודם אפילו...
 

mafe

New member
העייפות גורמת לך להיות ממש משעשעת

צחקתי בקול

מצטערת שאין לי מה להוסיף מעבר לעצות שנתנו לך.
ותחזיקו מעמד!
 
למעלה