אפשר להתלהב קצת?

Funky Giraffe

New member
אפשר להתלהב קצת?

חבר טוב שלי וסולן הלהקה שלי, הלא הוא אלמוג T (כחלק מהרכב שנקרא "הילוך ראשון" של איתי זילברשטיין), מקליט אוטוטו על פלייבק שמנגן בו לא אחר מאשר דודוש קלמס באולפן המיתולוגי "עננה" (כל האלבומים של הדג. מה יש לכם להגיד על זה ? :)
 

chen2408

New member
זה לא מעניין! שמעת מה כן מעניין?

גיליתי שKerry marie יהודייה!
 

Funky Giraffe

New member
אני נשבע לך בה' שזה מעניין פי עשרים. פייר!!!

עכשיו אני אכתוב לה מכתב מרגש כזה: אבל רגע, חכי שניה, גם אני יהודי!!!!!!!!!!!!!!
 

Funky Giraffe

New member
זה מה שאמרתי, כמעט מילה במילה,

למורה לכלכלה שהוציאה אותי היום באמצע מבחן...
 
למעלה