Funky Giraffe
New member
אפשר להתלהב קצת?
חבר טוב שלי וסולן הלהקה שלי, הלא הוא אלמוג T (כחלק מהרכב שנקרא "הילוך ראשון" של איתי זילברשטיין), מקליט אוטוטו על פלייבק שמנגן בו לא אחר מאשר דודוש קלמס באולפן המיתולוגי "עננה" (כל האלבומים של הדג. מה יש לכם להגיד על זה ?
חבר טוב שלי וסולן הלהקה שלי, הלא הוא אלמוג T (כחלק מהרכב שנקרא "הילוך ראשון" של איתי זילברשטיין), מקליט אוטוטו על פלייבק שמנגן בו לא אחר מאשר דודוש קלמס באולפן המיתולוגי "עננה" (כל האלבומים של הדג. מה יש לכם להגיד על זה ?