אפשר להצטרף ?
אמנם אני כבר לא נחשב ממש חרדי אבל בכל זאת אשמח להשתתף פה בדיונים.. הסיפור שלי הוא כזה: אני נשוי באושר לאשה מקסימה וביחד החלטנו לעזוב את העולם החרדי. לא צריך לספר לכם על הקושי שבדבר ובפרט שיש לנו שני ילדים. כרגע אנחנו עומדים באיזשהוא מקום בדרך החוצה ועוד לא החלטנו אם נצא לגמרי או שנשאר "דתיים" אגב, מעניין לשמוע אם יש כאן עוד זוגות במצב דומה ? אני שמח לראות שנפתח פורום מיוחד לאנוסים אחרי הכל הפורום של היוצאים לא ממש מתאים. ולך "סוג ב", סחטיין על הפורום הפעיל שהקמת.
אמנם אני כבר לא נחשב ממש חרדי אבל בכל זאת אשמח להשתתף פה בדיונים.. הסיפור שלי הוא כזה: אני נשוי באושר לאשה מקסימה וביחד החלטנו לעזוב את העולם החרדי. לא צריך לספר לכם על הקושי שבדבר ובפרט שיש לנו שני ילדים. כרגע אנחנו עומדים באיזשהוא מקום בדרך החוצה ועוד לא החלטנו אם נצא לגמרי או שנשאר "דתיים" אגב, מעניין לשמוע אם יש כאן עוד זוגות במצב דומה ? אני שמח לראות שנפתח פורום מיוחד לאנוסים אחרי הכל הפורום של היוצאים לא ממש מתאים. ולך "סוג ב", סחטיין על הפורום הפעיל שהקמת.